Gå til innhold

Alene hjemme 1-5. Hvilken er best?

Gjest Winza

Hvilken av Alene hjemme filmene liker du best?  

107 stemmer

1. 1. Hvilken av Alene hjemme filmene liker du best?

• Alene hjemme
      71
    • Alene hjemme 2
      35
    • Alene hjemme 3
      1
    • Alene hjemme 4
      0
    • Alene hjemme 5
      0

Anbefalte innlegg

Film nummer 2 er favoritten, med den første hakk i hel.  De siste tre har jeg ikke sett, bortsett fra begynnelsen av den tredje filmen. Hjemme Alene for meg er Kevin og resten av familien McCallister.

Anonymkode: 6b32b...293

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns film nr 2 er best og nr 1 er nesten like bra. 3 syns jeg var elendig og 4 og 5 gidder jeg ikke å se en gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker best nr1, så nr 2. Nr 3 er helt grei. Liker at de har byttet navn/karakterer i nr 3, slik at det skal være en annen familie. Det er nettopp dette som gjør 4 så utrolig dårlig, det at de later som det er de samme personene. Den filmen er såå dårlig, har ikke ord. Kommer ikke over hun "jentetyven" heller, herregud så dårlig. Nr 5 har jeg bare sett 1 gang og den er heller ikke bra, men det forventa jeg ikke. Syns 4 er den desidert verste.

Anonymkode: 825cf...58f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Salka skrev:

Syns film nr 2 er best og nr 1 er nesten like bra. 3 syns jeg var elendig og 4 og 5 gidder jeg ikke å se en gang. 

Like greit, du ville vel heller angret på at du så dem og følt du kastet bort 3 timer av livet ditt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 21.12.2017 den 16.11, Winza skrev:

Hvilken av Alene hjemme filmene liker du best?

Jeg synes 2 er den beste, 1 er veldig nær mens 3 er helt grei :) Mens 4 og 5 synes jeg er grusomme :P

1 og 2. Kun de. Ikke noe bra de andre med andre skuespillere. Det er Maculay Culkin. (Er usikker på hvordan det staves) ER den eneste Alene hjemme ungen. De andre er dårlige kopier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 og 2 var uten tvil de beste, men synes ikke 3 var så ille jeg. Ikke like god som 1 og 2, men den var ikke helt krise

5 har jeg ikke sett, men 4 var helt forferdelig dårlig!🙈 likte ikke det skulle forestille de samme personene som i 1 og 2. Historien var bare teit. Foreldrene skulle skille seg, men ble plutselig sammen igjen på slutten, hvor var Harry? Hva var greia med den jentetyven? Mora til Marv bodde i det store huset og fellene var ikke morsome. Skikkelig dårlig 

Endret av Christy89
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Home Alone 1 og 2 er klassikere. Kan se de 100 ganger og blir aldri lei.

4ern er så dårlig at jeg faktisk ikke har ord! Finnes det noen som faktisk synes den er bra?! Alt var bare feil.

Har sett halve av 5ern og var søppel den og.

Anonymkode: 3f9ad...ab3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alene Hjemme 1 og 2 er udødelige hedersfilmer, kan sendes hver jul for all framtid. De tre andre bør destrueres og aldri vises på TV igjen.

Anonymkode: e6ae5...a18

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1-3 skulle jeg velge hvem av de jeg måtte se hadde det blitt 1.

Så faktisk alle og må si at humoren etter 3 føltes så veldig overdrevent, materealistisk og i overkant barnslig. Var liksom ikke noe følelse i de to siste, terningkast -1 på 4-5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 timer siden, ExP skrev:

1-3 skulle jeg velge hvem av de jeg måtte se hadde det blitt 1.

Så faktisk alle og må si at humoren etter 3 føltes så veldig overdrevent, materealistisk og i overkant barnslig. Var liksom ikke noe følelse i de to siste, terningkast -1 på 4-5

Ja, humoren ble for overdrevent og bare utrolig teit! Ikke morsomt i det hele tatt.  Nye folk som laget de 2 siste filmene eller?  

Anonymkode: a2a60...028

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, humoren ble for overdrevent og bare utrolig teit! Ikke morsomt i det hele tatt.  Nye folk som laget de 2 siste filmene eller?  

Anonymkode: a2a60...028

Det må det være fordi jeg fikk ikke samme følelsen når jeg så 1-3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...