Gå til innhold

Vil besøke strippeklubb!!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente på 19 år og etter å ha lest litt om strippeklubb her på KG og ellers hørt folk snakke om det, så har jeg blitt litt nysgjerrig!

Er det mange strippeklubber i Norge? Og i så fall, er det noen i Nord-Norge? 

Har fått mer og mer lyst til å dra, bare for å se. Er nok for ung enda, men er absolutt åpen for å dra når jeg fyller 20 år. Jeg er ikke homofil (ikke at det er no galt i det), så er ikke derfor jeg vil dra. Bare ren nysgjerrighet. 

Noen som vil fortelle om hvordan det er? Gjerne damers synspunkt! 

(Har flere venninner som er nysgjerrige)

Anonymkode: 3f458...7f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nasty. Det sitter en gjeng med ekle menn, gjerne overvektige, med halvkramme utstyr skikkelig brisne og ekle. Damene som danser er stort sett flotte å se på, sminket og stylet som de er, men man ser på ansiktene deres at de er ett helt annet sted. Ser ut som de tenker på hva de skal ha til middag og de fleste ser dritt lei ut. Mellom danserne løper de rundt med en sprayflaske og klut å gnikker ren pålen nesten panisk. Det blir endel bakterier når flere gnir underlivet på den. Så er det vanlig vis en dame eller to som ikke danser, men som er kledd småfrekk som løper mellom kundene (de ekle gubbene) og flørter å prøver å motivere de til å bli spandert på å bruke mest mulig penger. Lokalet er vanligvis klamt og varmt. 

Anonymkode: a8c80...7b6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er nasty. Det sitter en gjeng med ekle menn, gjerne overvektige, med halvkramme utstyr skikkelig brisne og ekle. Damene som danser er stort sett flotte å se på, sminket og stylet som de er, men man ser på ansiktene deres at de er ett helt annet sted. Ser ut som de tenker på hva de skal ha til middag og de fleste ser dritt lei ut. Mellom danserne løper de rundt med en sprayflaske og klut å gnikker ren pålen nesten panisk. Det blir endel bakterier når flere gnir underlivet på den. Så er det vanlig vis en dame eller to som ikke danser, men som er kledd småfrekk som løper mellom kundene (de ekle gubbene) og flørter å prøver å motivere de til å bli spandert på å bruke mest mulig penger. Lokalet er vanligvis klamt og varmt. 

Hvilken film var dette?

Anonymkode: 47ec3...250

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken film var dette?

Anonymkode: 47ec3...250

Det var en strippebule i Oslo jeg var på for noen år siden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på strippeklubb i Danmark for noen år tilbake. 

Først ville de nekte meg i døra fordi jeg er kvinne, men når de så at hele partyet på 15 stk var med meg så var det ok, siden de ikke ville miste alle sammen. (Bare meg) 

Megaskittent lokale med ett klientell som var ganske slitne. Damene var ikke flotte som jeg hadde sett for meg, men veldig slitne, skittent hår, å sykt desp. ingen av de var skandinavere. Den ene strippern klistra tyggisen i håret på den ene kompisen min fordi han ikke ville ha privat lapdance. Jeg betalte 150 dkk for en varm øl. 

Musikken var ikke spes bra. 

2/10.  Ville ikke betalt inngang en gang til. 

Ps: jeg måtte sitte i hjørnet sammen med den ene kompisen min fordi han var sykt ubekvem å redd for at kona skulle drepe han. Så vi måtte fotodokumentere på Snap at han kun satt sammen med meg lol:) 

Anonymkode: 6db82...7e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært på strippeklubber, men har sett show på sexhibition/sexmesser om det fins ennå i Oslo, og da er det mer stil over det, ihvertfall ikke som beskrevet over.

Anonymkode: f9400...8b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er ei jente på 19 år og etter å ha lest litt om strippeklubb her på KG og ellers hørt folk snakke om det, så har jeg blitt litt nysgjerrig!

Er det mange strippeklubber i Norge? Og i så fall, er det noen i Nord-Norge? 

Har fått mer og mer lyst til å dra, bare for å se. Er nok for ung enda, men er absolutt åpen for å dra når jeg fyller 20 år. Jeg er ikke homofil (ikke at det er no galt i det), så er ikke derfor jeg vil dra. Bare ren nysgjerrighet. 

Noen som vil fortelle om hvordan det er? Gjerne damers synspunkt! 

(Har flere venninner som er nysgjerrige)

Anonymkode: 3f458...7f4

Har blitt dratt med på stippeklubb i  Polen (var der i embets medfør, og måtte si litt ja og ha). Det var ikke noe særlig. Damene på stanga hata meg (fra blikkene å dømme), og jeg hadde null interesse av det som foregikk.

Noe av det mer interessante er at de jeg gikk ut med neppe er av de helt heterofile. Så jeg tror ikke de fikk så mye ut av det de heller. Så hva da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...