AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #1 Del Skrevet 20. desember 2017 I helgen kjøpte jeg et fenalår på REMA i området. Betalte nesten 500,- for det, og det var fra en av produsentene som er kjent for god kvalitet. Ganske dyr kilopris. Åpnet fenalåret i går, men det var tørt og ekkelt. Det var ganske lik konsistens som tørrfisk og ble ikke "mykere" inn mot midten. Jeg har kjøpt og spist fenalår i mange år så vet hvordan det burde være og dette var langt ifra. Føler det er vanvittig sure penger å betale for dette, men jeg vet ikke hvem jeg skal ta det med. Hvordan går jeg frem her? Har kvittering i Æ fra Rema, men plasten som var rundt fenalåret er blitt kastet i søpla så kan jo ikke "bevise" noe. Kan jeg gjøre noe her? 500,- er mye for en student, og er rimelig surt å måtte bruke samme summen en gang til for samme varen. Samtidig er det ikke jul uten fenalår i hus Anonymkode: fcaac...849 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #2 Del Skrevet 20. desember 2017 Gå til butikken og vis frem kvitteringen i Æ, og klag på varen og be om å få pengene tilbake. Anonymkode: fe62e...df8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #3 Del Skrevet 20. desember 2017 Klag til produsenten. Skriv mail. Anonymkode: f63c9...fe9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illuminatum Skrevet 21. desember 2017 #4 Del Skrevet 21. desember 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: I helgen kjøpte jeg et fenalår på REMA i området. Betalte nesten 500,- for det, og det var fra en av produsentene som er kjent for god kvalitet. Ganske dyr kilopris. Åpnet fenalåret i går, men det var tørt og ekkelt. Det var ganske lik konsistens som tørrfisk og ble ikke "mykere" inn mot midten. Jeg har kjøpt og spist fenalår i mange år så vet hvordan det burde være og dette var langt ifra. Føler det er vanvittig sure penger å betale for dette, men jeg vet ikke hvem jeg skal ta det med. Hvordan går jeg frem her? Har kvittering i Æ fra Rema, men plasten som var rundt fenalåret er blitt kastet i søpla så kan jo ikke "bevise" noe. Kan jeg gjøre noe her? 500,- er mye for en student, og er rimelig surt å måtte bruke samme summen en gang til for samme varen. Samtidig er det ikke jul uten fenalår i hus Anonymkode: fcaac...849 Et fenalår til 500 kroner må da være veldig lite eller så var det faktisk veldig billig. Et lår har vel gjerne vekt på 2-3 kilo. Billige lår tørkes ved bruk av vifter og de blir dessverre hardere enn ved vanlig tørking. Men klag gjerne. Ikke utenkelig at du får returnert pengene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måbarefåsiat... Skrevet 21. desember 2017 #5 Del Skrevet 21. desember 2017 Selger må håndtere reklamasjoner. Ta det med butikken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå