Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
On 12/23/2017 at 1:38 PM, Mithrandates said:

Ah. "Prøvekanin-distro for testing av angrepsoverflate og skjulte sårbarheter". Gudd løkk wid dat

Mulig, men har aldri hatt noen problemer selv (har en usb stick med antergos live hvis alt skulle gå til h*****e. Debian stable er etter sigende mer stabilt, men litt for utdatert etter min smak. Har ikke  lyst til fortsatt å bruke 4.4 kernel og firefox 49 ;) 

Anonymkode: 89065...b86

Videoannonse
Annonse
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker said:

Mulig, men har aldri hatt noen problemer selv (har en usb stick med antergos live hvis alt skulle gå til h*****e. Debian stable er etter sigende mer stabilt, men litt for utdatert etter min smak. Har ikke  lyst til fortsatt å bruke 4.4 kernel og firefox 49 ;) 

Debian stable er versjon 9,3 nå. Den kjører Firefox ESR, som er i versjon 52 nå. Jeg kjører den på Windows også for å kunne fortsette å bruke alle plugin-ene en stund til. Kjernen er versjon 4.9.

Anonymkode: 53cb9...3c1

Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Debian stable er versjon 9,3 nå. Den kjører Firefox ESR, som er i versjon 52 nå. Jeg kjører den på Windows også for å kunne fortsette å bruke alle plugin-ene en stund til. Kjernen er versjon 4.9.

Vet...var egentlig en flåsete kommentar om debian og det er en god distro.

Appropo firefox så virker det som de siste versjonene (56 og 57) krever mindre prosessorkraft og den jobber mindre.

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Appropo firefox så virker det som de siste versjonene (56 og 57) krever mindre prosessorkraft og den jobber mindre.

De gjør det, men det er fordi de er helt omskrevet og plugin-støtten er blitt mye mer begrenset. Mange plugins kan derfor ikke kjøre på den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...