Gjest gjest1 Skrevet 2. februar 2005 #1 Del Skrevet 2. februar 2005 Dikt av Herodes Falsk Hvis menn fikk menstruasjon det hadde kanskje ikke vært så bra. For det finn's ingen grenser for hva menn er stolte av! Jeg tror de ville skrytt av hvem det var som blødde best, og om hvor vondt det gjorde, og hvem som tålte aller mest. Og en gang i måneden ville mannfolk ha en uke fri. Å synes synd på seg selv er no' som virkelig tar tid. Det ville bli reklame for tøff og hard tampong, med fengende navn som "Bløder'n", "Rambo", og "James Bond". Og størrelser som "mini" og "normal" vil gå ut av produksjon. For kun "extra large" holder, ved en mannlig menstruasjon. Hvis menn fikk menstruasjon; ville noe vært annerledes da? Ja, da ville mannfolka hatt enda mer å skryte av!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belba Skrevet 2. februar 2005 #2 Del Skrevet 2. februar 2005 Så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 2. februar 2005 #3 Del Skrevet 2. februar 2005 Ja den var god... tør ikke tenke på det scenarioet en gang jeg altså :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 2. februar 2005 #4 Del Skrevet 2. februar 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 2. februar 2005 #5 Del Skrevet 2. februar 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 2. februar 2005 #6 Del Skrevet 2. februar 2005 PMS = Punish Menn Severly = Prolong Male Suffering Masse fine oversettelser.. ;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 2. februar 2005 #7 Del Skrevet 2. februar 2005 *grøsse* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. februar 2005 #8 Del Skrevet 2. februar 2005 he he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. februar 2005 #9 Del Skrevet 2. februar 2005 Hehe....utrolig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 2. februar 2005 #10 Del Skrevet 2. februar 2005 Dagens det der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*SOL* Skrevet 2. februar 2005 #11 Del Skrevet 2. februar 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. februar 2005 #12 Del Skrevet 3. februar 2005 Pleier kalle meg Draculas datter, så det hadde egentlig ikke spilt noen rolle om menn hadde hatt mensen... trur jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 3. februar 2005 #13 Del Skrevet 3. februar 2005 Pleier kalle meg Draculas datter, så det hadde egentlig ikke spilt noen rolle om menn hadde hatt mensen... trur jeg... Tolket jeg denne riktig? Æsj lol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. februar 2005 #14 Del Skrevet 3. februar 2005 Æsj? ok. Lol? Trudde ikke du hadde humor jeg. (er det deg jeg skylder en hundrings forresten?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 3. februar 2005 #15 Del Skrevet 3. februar 2005 Hehe, akkurat min type poesi Knallbra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 3. februar 2005 #16 Del Skrevet 3. februar 2005 Sambo har sine dager av og til: Mannsen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. februar 2005 #17 Del Skrevet 6. februar 2005 Hah minner meg om en south park episode, guttene trodde de fikk mensen, og stakk tamponger opp i ræva og kenny dødde av å ha hatt den i for lenge den fikk jeg lyst til å se nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. februar 2005 #18 Del Skrevet 11. februar 2005 Utrolig bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 12. februar 2005 #19 Del Skrevet 12. februar 2005 Viste tråden til sambo, men han syntes av en eller annen grunn den ikke var like hysterisk festlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå