AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #21 Del Skrevet 20. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Restene tilhørerbenken gjesten, dette var bare det frekkeste. Anonymkode: d5d91...012 «Tilhører ikke» Anonymkode: d5d91...012 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #22 Del Skrevet 20. desember 2017 Jeg sa ikke noe fordi jeg tenkte at dette er vanlig og jeg ville ikke være den kjipe og si Nei du får ikke mat. Så jeg pakka i en boks og ga henne med hjem. Men nå ser jeg at det ikke forventes av meg og er ikke vanlig. Ts Anonymkode: 7d63a...178 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 20. desember 2017 #23 Del Skrevet 20. desember 2017 Ronja du inviterte på middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 20. desember 2017 #24 Del Skrevet 20. desember 2017 En god venninne? og du kan ikke være åpen og ærlig med henne? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #25 Del Skrevet 20. desember 2017 2 minutter siden, makkapakka skrev: En god venninne? og du kan ikke være åpen og ærlig med henne? Jeg kan, men ville ikke være en gjerrig kjette og si nei til gi henne maten. Vet ikke helt kanskje konfliktsky eller flau eller noe. Ts Anonymkode: 7d63a...178 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #26 Del Skrevet 20. desember 2017 Hvem er Ronja? Ts Anonymkode: 7d63a...178 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #27 Del Skrevet 20. desember 2017 For en frekk gjest!! Anonymkode: 80021...8b9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 20. desember 2017 #28 Del Skrevet 20. desember 2017 Alle ganger jeg har vært på middag hos venner eller familie (ala kusiner) så har jeg aldri forventet å få med mat hjem. Dersom de hadde spurt kunne jeg takket ja, men jeg hadde nok aldri bedt om å få med mat hjem og ihvertfall ikke forventet det. Synes det blir litt frekt. De gangene jeg har laget mat og venner kommer for å spise så har heller de aldri bedt om å få med noe hjem. De sier heller «nå har du ihvertfall lunsj til jobb i morgen!» 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #29 Del Skrevet 20. desember 2017 Hun spurte om å ta med restene, du sa ja og pakket det med. Du får lage mindre mat om du ikke har bein nok i nesa til å si nei. Anonymkode: 8fc48...0cf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #30 Del Skrevet 20. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun spurte om å ta med restene, du sa ja og pakket det med. Du får lage mindre mat om du ikke har bein nok i nesa til å si nei. Anonymkode: 8fc48...0cf Akkurat denne oppsummeringen har jeg kommet frem til selv, det jeg lurte på er om det er vanlig at gjester ber om det, eller skal bli tilbydt det, svaret der er nei. Ts Anonymkode: 7d63a...178 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emilie123 Skrevet 20. desember 2017 #31 Del Skrevet 20. desember 2017 Har aldri hørt om lignende. Her er det gjesten som er i overkant frekk. Og , Ts, jeg kunne også ha blitt så paff over hva gjesten sa at jeg kunne ha svart det samme. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #32 Del Skrevet 20. desember 2017 42 minutter siden, AnonymBruker said: Hvem er Ronja? Ts Anonymkode: 7d63a...178 Det er fra en gammel tråd og enkelte må bare drøvtygge på det stadig vekk og blir visst aldri lei. Tror nok de tenker at de er mordomme. Ikke noe å bry seg om. Anonymkode: e6cdb...c08 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 20. desember 2017 #33 Del Skrevet 20. desember 2017 Dette høres helt uhørt ut. Kunne aldri falt meg inn å få med rester fra en venninne, og i alle fall ikke antatt det eller sagt slik som venninnen din. De eneste jeg "forventer" å få rester fra er mine foreldre. Som jeg strengt tatt er blitt for gammel til også, men de pakker gjerne med meg noe rester. Men der også er det på deres initiativ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 20. desember 2017 #34 Del Skrevet 20. desember 2017 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ba en god venninne på mat, laget alt fra bunnen og laget mye, der tok hele dagen. Hun så fort at det var mye til overs, jeg tenkte jeg kunne ha det som middag i dagene etter besøket, men plutselig erklærer hun med et smil og største forventning "nå gleder jeg meg til du pakker ned resten til meg, dette skal jeg kose meg med til kvelds". Jeg ble veldig paff, men aa bare at jaja, jeg legger det i en boks for deg. Neste gang lager jeg bare mindre, tror jeg. Er det sånn at middagsbesøket man ber også kan ta med restene hjem? Anonymkode: 7d63a...178 Har aldri vært ute for at noen har forventet eller sagt det. Tror jeg hadde svart: Så hyggelig at du likte det. Jeg laget rikelig og tenkte jeg skulle ha noe fremover av det vi ikke spiste, men du kan godt få litt med deg hvis du vil. Endret 20. desember 2017 av exictence 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #35 Del Skrevet 20. desember 2017 1 hour ago, AnonymBruker said: Dere, jeg klager ikke, jeg bare lurer på om siden jeg ba henne og laget mat til henne, at restene egentlig er hennes? Jeg kan ingenting om denne typen etikette. Ts Anonymkode: 7d63a...178 Det kan nok ikke hun heller. Anonymkode: 7ff4a...62b 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #36 Del Skrevet 20. desember 2017 Rester kan man ta med seg fra en restaurant, men ikke fra privatpersoner! Anonymkode: a471b...831 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 20. desember 2017 #37 Del Skrevet 20. desember 2017 Nesten like ille som gjesten jeg leste om her som gikk inn på kjøkkenet etter middagen var ferdig og spiste opp restene. Ganske frekt det også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #38 Del Skrevet 20. desember 2017 Du inviterte henne alene så hun trodde maten var laget spesielt for henne. Hva er rart med at hun tar med restene som ble igjen? Anonymkode: ed3a8...1da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 20. desember 2017 #39 Del Skrevet 20. desember 2017 Hadde tatt det som et kompliment på at hun likte maten jeg Men nei, helt normalt er det ikke..... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #40 Del Skrevet 20. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du inviterte henne alene så hun trodde maten var laget spesielt for henne. Hva er rart med at hun tar med restene som ble igjen? Anonymkode: ed3a8...1da Var akkurat det jeg lurte litt på, om hun trodde alt var til henne. Ikke annet galt enn at jeg også villr ha noen kjøttkaker som rester. Ts Anonymkode: 7d63a...178 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå