Gjest lurven Skrevet 5. februar 2005 #21 Del Skrevet 5. februar 2005 jeg er i forhold men det er ganske nytt så jeg tar sjansen på å uttale meg. jeg har vært samboer før og kunne godt tenkt meg å være det igjen men da vil jeg først være sikker på at forholdet går bra. og det tar jo sin tid. jeg hadde ikke fikset et åpent forhold, er ikke spesielt sjalu men vil jo ikke at kjæresten min skal ha sex med andre. hallo liksom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 5. februar 2005 #22 Del Skrevet 5. februar 2005 Jeg er også i et forhold, men har vært singel i fryktelig mange år, så jeg tar også sjansen på at jeg får lov å uttale meg.... Og jeg ville nok foretrekke sambo eller særbo, men ekteskap er ikke noe must. For tiden særbor vi og det skyldes delvis at vi ikke har vært sammen så fryktelig lenge, dels at vi er godt voksne begge to og vil være 110% sikre før noen av oss gir opp hjemmet sitt, og dels at han fremdeles har hjemmeboende barn. "Ungene" nærmer seg riktignok "voksen" med stormskritt, men jeg er temmelig sikker på at det kunne blitt en stoooooor prøvelse for meg å dele hjem på permanent basis med "unger" rundt 20, selv om jeg ellers har et godt forhold til dem. Men når de etterhvert flytter ut og etablerer seg på egen hånd så kan det være at situasjonen endres. Da vil det nok friste mer å ha felles adresse. I hvertfall for min del. Men når man er kommet opp i alder 30+ og 40+ som vi er, så har man lagt seg til noen vaner og uvaner som sitter godt fast, så dermed har det ingen hast med å flytte sammen. Men selvsagt er vi 100% trofaste mot hverandre selv om vi ikke bor sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. februar 2005 #23 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg er usikker... er ikke så sjalu av meg, egentlig liker jeg det Greensky skrev, at å gifte seg med bestevenninna si er det beste. Lurven skrev, Hallo, dele dama mi med andre? Det er egentlig ikke det dette dreier seg om, og også i et s.k. åpent forhold kan man bli sjalu... Men utroskap skjer jo " i de fleste (beste) hjem", så hvorfor ikke være enig i at det er tillatt, dersom situasjonen oppstår... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nyibyen Skrevet 7. februar 2005 #24 Del Skrevet 7. februar 2005 Har vært i "åpent forhold" før, og det vil jeg aldri mer. Det passer kanskje for noen, men jeg blir sjalu av at han som skal være "kjæresten" min sitter med andre damer på fanget når vi er på fest, eller at jeg ikke vet hvor han har vært i helga og ikke har "lov" til å spørre om det en gang. Jeg er tradisjonell når det gjelder forhold, og vi gjerne treffe en mann som jeg blir samboer med (og det trenger ikke ta lang tid ), og vi skal eie boligen sammen og gjerne gifte oss etter hvert. Selv om mange skiller seg nekter jeg å la meg skremme av det, og jeg liker ikke denne moderne løssluppenheten og overfladiskheten, at folk lett er utro og lett skilles etc, at "jeg" blir viktigere enn "vi". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. februar 2005 #25 Del Skrevet 8. februar 2005 Jeg er fortsatt enig med meg selv, men innser at jeg vil møt e motstand og forsøkt tvunget tilbake i rekkene når/om jeg møter en mann... Tror ikke mange menn vil godta mine holdninger, og siden jeg er ganske tilpasningsdyktig, skal jeg kanskje klare det, å innpasse meg, men det kan by på problemer - i alle fall i starten. Og vil gjøre evt han oppmerksom på hva jeg egentlig ønsker. Men trur nesten ingen menn vil ha et åpent forhold, dere går jo bare på horehuset i stedet, og betaler for det, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 8. februar 2005 #26 Del Skrevet 8. februar 2005 Men trur nesten ingen menn vil ha et åpent forhold' date=' dere går jo bare på horehuset i stedet, og betaler for det, ikke sant?[/quote'] Skjønte ikke den... Utdyp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dreamer Skrevet 9. februar 2005 #27 Del Skrevet 9. februar 2005 Jeg har vært gift og samboer, og er nå så singel som det går an å være med unger i hus. Jeg er i grunnen ikke på let etter noen, fordi jeg har vært i forhold i så mange år, samt at jeg er skeptisk når det gjelder å introdusere en ny mann i barnas liv. Jeg ble mor i ung alder og har gjort mange feil på grunn av umodne valg. Min eldste sønn ble født i samboerskap, og etter sin far har han hatt to "ste fedre". Men når jeg en gang blir klar igjen og er heldig nok til å finne en jeg kan leve med, så ønsker jeg samboerforhold fremfor ekteskap. Jeg har ingen tro på åpent forhold. Det passer ikke for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestat Skrevet 9. februar 2005 #28 Del Skrevet 9. februar 2005 Vil helst ha en trygg plattform som man kan bygge videre på jeg. Førstevalget er samboerskap (evt. ekteskap), dernest særbo hvis samboerskap av praktiske grunner ikke var gjennomførbart i perioder, åpent forhold kunne jeg ikke tenkt meg - da heller singel. Løsningen til GreenSky var jo også litt kreativ og morsom da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå