Gå til innhold

Hvordan få ned sex lysten

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

håper å bli tatt seriøst,siden dette er et stort problem for meg.

her inne er den enste plassen jeg tør å ta opp dette problemet,tør ikke å snakke med venniner om det.

Saken er det at jeg har en enormt stort behov for sex,tenker på sex nesten hele tiden,jeg kunne sikkert hatt sex 7 dager i uken mens mannen min nøyer seg med max en gang.

Dette sliter veldig på meg blir ofte deprimert,og er redd for at det er noe galt med meg.

Hvis min mann sier til meg at han er syk eller trøtt, så kjenner jeg at jeg blir sur (viser ikke dette til ham) og tenker nå blir det ikke sex på meg.Jeg burde jo heller syns sund om ham når han er syk,vondt i hode osv.

Leser alt jeg kommer over om sex men der finnes kun råd om hvordan en skal øke sex lysten,ingen råd om hvordan jeg skal få den ned.

Jeg er veldig glad i mannen min,dette er jo ett problem for oss begge det blir jo mye mas i fra meg,og han føler at han ikke strekker til,har ikke lyst til å være utro, har heller lyst til å komme ned på ett normalt sex behov.

Ikke lett å utrykke seg her,men håper at jeg blir tatt seriøst.

Noen gode råd til meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Beklager, men det eneste som faller meg inn er hvor utrolig bortkastet din sexlyst er med en slik mann. Du bør heller prise deg lykkelig over din egen lyst og kikke litt på hvordan øke hans lyst, ikke å senke din egen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nøyer han seg med kun en dag i uken?

Jeg hadde blitt gaaal... og følt meg lite

attraktiv.

Har du snakket med ham? Hvorfor vil han ikke

oftere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skal prise deg lykkelig over din store lyst! Det kan komme dager når sexlysten ikke er på topp. Det er da mange begynner å knaske Rosenrot for å få apetitten igjen. Tenk, så heldig du er! ...Og mannen din burde jo prise seg lykkelig!!! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha sex med mannen den ene gangen i uken, da. De andre dagene kan du vel ordne deg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...