Gjest Lei i dag Skrevet 2. februar 2005 #1 Del Skrevet 2. februar 2005 Den siste mnd har jeg begynt å bli skikkelig lei! Lei av prøving og lei av testing. Nå har vi prøvd en del mnd og hver gang resultatet er negativt, så føler jeg meg mislykket. Kanskje jeg ikke kan få barn? Legen har sagt at det ikke skal være noe galt, men likevel.. Hver gang jeg ser babyer, så blir jeg helt deppa. Tenker ofte at kanskje vi bare skal gi opp? Jeg har ikke vært noen desperat prøver. Vi har prøvd, men ikke tenkt så mye på det før det har nærmet seg IKM. Men nå de siste mnd så har jeg tenkt mye på det. Og jeg føler meg mislykket når jeg ser hvor skuffet mannen min blir hver gang jeg sier at testen er negativ. Han føler seg også mislykket fordi familien hans presser ham en del med spørsmål som: klarer du ikke å gjøre din kone gravid? Han er fra en annen kultur, så de har et litt annet forhold til det med familie enn det vi har; når vi har giftet oss, så er barn det neste. Huff! For noen negative tanker jeg har i dag. Men greit å skrive det ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brudulja Skrevet 2. februar 2005 #2 Del Skrevet 2. februar 2005 :trøste: Kjenner følelsen så alt for godt. Det går litt opp og ned. Har hatt en lei uke nå selv, alt har vært svart, deppa og lei. Men så idag har det heldigvis ikke vært fullt så ille... Det er vel vanlig at det går litt opp og ned. Men det å være prøver er en stor følelsesmessig påkjennelse, for ikke snakke om en stooor tålmodighets prøve! Lykke til gjest, håper det lykkes for dere snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. februar 2005 #3 Del Skrevet 13. februar 2005 Kjenner meg igjen, jeg også. Angrer på at vi har fortalt familien at vi prøver og er dritlei alle som spør hvordan det går..... Det verste er at dette nå er i ferd med å gå utover sex livet også. Både mannen min og jeg er stresset, nervøse og frustrerte. Lykke til for dere. Håper at humørene våre er bedre i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå