AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #1 Del Skrevet 19. desember 2017 Jeg bestilte en julegave til hunden for nesten tre uker siden, og i dag fikk jeg følgende sms fra noe som heter Helt hjem: «Det er i dag levert en pakke fra FlinkBisk der du normalt mottar aviser med kolliID xxxxx. Mvh helthjem» Er det noen som har erfaring med denne leveringstjenesten? Jeg er for tiden på en jobbreise, og samboer kommer ikke hjem fra tur før på torsdag. Hvor i all verden er det vi «normalt mottar aviser»? Pakken er for stor til å gå i postkassen - vil det bety at pakken vil ligge foran inngangsdøren vår i flere dager? I så fall er den garantert stjelt før vi er tilbake. Har prøvd å komme i kontakt med helthjem.no, men det er umulig. De har ikke kundeservice for mottakere av pakker, kun for nettbutikker som ønsker å benytte seg av tjenestene deres. Fant et telefonnummer, men da jeg endelig fikk svar, var beskjeden at dette kunne de ikke svare på. Har også prøvd å kontakte nettbutikken, men de svarte at dette er noe jeg må ta opp med leveringstjenesten. Så ja... Anonymkode: f7b71...052 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 19. desember 2017 #2 Del Skrevet 19. desember 2017 Har du ingen som kan komme og hente pakken for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #3 Del Skrevet 19. desember 2017 Hehe, nei, det er en skikkelig tungvint situasjon, det her! Vi har akkurat flyttet, for å være nærmere en flyplass pga. arbeid. Vi kjenner ingen naboer, og nærmeste jeg kunne ringt bor nesten to timer unna. Det kostet 500,-, så surt om det forsvinner. Anonymkode: f7b71...052 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #4 Del Skrevet 19. desember 2017 44 minutter siden, Brimi skrev: Har du ingen som kan komme og hente pakken for deg? Hm, svaret ditt ble av en eller annen grunn ikke sitert da jeg svarte. Prøver på nytt: Hehe, nei, det er en skikkelig tungvint situasjon, det her! Vi har akkurat flyttet, for å være nærmere en flyplass pga. arbeid. Vi kjenner ingen naboer, og nærmeste jeg kunne ringt bor nesten to timer unna. Det kostet 500,-, så surt om det forsvinner. Anonymkode: f7b71...052 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 19. desember 2017 #5 Del Skrevet 19. desember 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hm, svaret ditt ble av en eller annen grunn ikke sitert da jeg svarte. Prøver på nytt: Hehe, nei, det er en skikkelig tungvint situasjon, det her! Vi har akkurat flyttet, for å være nærmere en flyplass pga. arbeid. Vi kjenner ingen naboer, og nærmeste jeg kunne ringt bor nesten to timer unna. Det kostet 500,-, så surt om det forsvinner. Anonymkode: f7b71...052 Den er kjip. Jeg ville allikevel prøvd å få tak i en nabo selv om du ikke kjenner dem. Hadde jeg bodd nærme deg skulle jeg gjerne ha hjulpet deg. Kanskje du kan ringe posten og forklare situasjonen og høre om de kanskje kan passe på pakken? Verdt å prøve ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krokanis Skrevet 19. desember 2017 #6 Del Skrevet 19. desember 2017 Vi har også FlinkBisk, og pakken blir levert i postkassen. Passer fint oppi der hvis du ikke har lås på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 19. desember 2017 #7 Del Skrevet 19. desember 2017 Jeg får min på dørmatten. Den kommer med avisbudet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #8 Del Skrevet 19. desember 2017 Vi fikk vår levert mellom ordinær post og avisbud, så aner ikke hvem som kom med den. Det var ikke plass i postkassa til tross for at den var tom, så de bare satt den skrått oppi. Veldig fint med åpen kasse og en svær pakke stikkende ut. Skjønner ikke hvorfor de ikke bare kan sende det med vanlig post. Anonymkode: 1794a...396 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #9 Del Skrevet 19. desember 2017 Da har jeg blitt kjent med en veldig hyggelig dame i huset ved siden av, og hun kunne fortelle at esken var for stor til postkassen, og derfor hadde den bare blitt satt rett oppå, og hun sa at ved første vindpust hadde den falt ned i søla under stativet. Hun tok den inn, og samboeren min kan komme og hente den når som helst. Skal be ham plukke med en julestjerne til henne😊 Og siden helthjem ikke har lyst til å svare meg, så kan nettbutikken forvente seg tilbakemelding på denne måten å levere pakker. Vi fikk beskjed om leveringstid på 2-5 dager, det tok 20, og de forlot pakken på en uakseptabel måte. Anonymkode: f7b71...052 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobleplast_ Skrevet 19. desember 2017 #10 Del Skrevet 19. desember 2017 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da har jeg blitt kjent med en veldig hyggelig dame i huset ved siden av, og hun kunne fortelle at esken var for stor til postkassen, og derfor hadde den bare blitt satt rett oppå, og hun sa at ved første vindpust hadde den falt ned i søla under stativet. Hun tok den inn, og samboeren min kan komme og hente den når som helst. Skal be ham plukke med en julestjerne til henne😊 Og siden helthjem ikke har lyst til å svare meg, så kan nettbutikken forvente seg tilbakemelding på denne måten å levere pakker. Vi fikk beskjed om leveringstid på 2-5 dager, det tok 20, og de forlot pakken på en uakseptabel måte. Anonymkode: f7b71...052 Bestilte du flinkbisk-pakken som kommer én gang i måneden? Isåfall er årsaken til lang leveringstid at de ikke sender ut før midten av måneden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #11 Del Skrevet 19. desember 2017 3 minutter siden, bobleplast_ skrev: Bestilte du flinkbisk-pakken som kommer én gang i måneden? Isåfall er årsaken til lang leveringstid at de ikke sender ut før midten av måneden. Nei, vi fikk tilbud om en julepakke, som skulle bli sendt ut med en gang, fordi den inneholdt førjulsgaver og godteri til hunden, og så begynner de månedlige pakkene i januar. Men pakken kom nå frem til slutt, det er det viktigste. Men ikke fornøyd med det at denne pakken skal bli forlatt på toppen av postkassen vår en gang i måneden. Anonymkode: f7b71...052 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #12 Del Skrevet 19. desember 2017 Håper ikke du betalte 500 for den hvis det er første pakke, vi fikk vår gratis. Velkomsttilbud. Var ikke superfornøyd med pakken, en leke, tre små pakker godteri og en julesokk som vi ikke har bruk for.. kommer nok ikke til å fortsette å abonnere på flinkbisk. Bedre å bruke de 330 kr i en dyrebutikk og plukke seg ut leker/godbiter der. Anonymkode: cf7ab...cc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå