AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #41 Skrevet 19. desember 2017 29 minutter siden, Peonjenta said: Hva har pengebruken vår med temaet å gjøre? Hva vet du om vår økonomi forøvrig? Hva vet du om vi investerer, driver i akskjemarked, har høye syke/helsekostnader, reiser mye, har dyre hobbyer, har mye gjeld?? Hvorfor er vi fattige fordi vi ikke har 200 000 på konto? (vi har spart opp 130 000 på et år til utenlandsbryllup) Hvorfor skal man til enhver tid ha en halv årslønn på konto? Det tviler jeg på at de fleste nordmenn har så da definerer du de aller fleste nordmenn som fattige. Hvis er er fattig med an halv årslønn på bok håner man folk som virkelig er fattige! Det er ganske sært, da. Jeg ser ikke på meg selv som fattig, men jeg har hatt utbetalt ca 144 000 i året i 3 år, samt at jeg gikk arbeidsledig i 18mnd før det, og jeg har 190 000kr i aksjer og annen sparing. Hadde jeg hatt så høye lønninger som dere hadde jeg hatt minst 1 mill på konto, og jeg hadde ihvertfall ikke brukt penger på brullyup når jeg ikke hadde noe spart en buffer en gang Anonymkode: 03e02...7e9 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå