AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #21 Del Skrevet 18. desember 2017 Overgi deg til politiet TS. Du må nok i fengsel noen år for dine ugjerninger. Anonymkode: 9c288...068 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #22 Del Skrevet 18. desember 2017 57 minutter siden, bobleplast_ skrev: Hvorfor er denne inne på "singelliv og dating"? Hvis ts er en mann så tviler jeg ikke på at det kan ha vært et elendig forsøk på å hinte til kollegaen om at han liker henne og håper hun "tar hintet" Anonymkode: 485f4...ee4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Regn Skrevet 18. desember 2017 #23 Del Skrevet 18. desember 2017 Du kunne spurt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Balder- Skrevet 19. desember 2017 #24 Del Skrevet 19. desember 2017 13 hours ago, AnonymBruker said: Jeg var sulten på jobb å hadde pause. Kollegaen var ikke på jobb den dagen og det var ikke kamera der. Jeg hadde bare 2 skiveost igjen og ville ha det i mikroen og tok 2 til fra kollegaen sin ostepakke, den var nesten full, og hadde liggi der noen dager. Det jeg oppdaget var at han hadde gjemt osten sin og skinka si i kjøleskapet på jobb, så jeg misstenker han FAKTISK teller osteskivene sine... 🙄 Anonymkode: 7fbf3...257 Meld deg selv til politiet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest C.Tramell Skrevet 19. desember 2017 #25 Del Skrevet 19. desember 2017 15 hours ago, Lexicon said: åh fy faen jævla krise, galaksen faller ut av balanse -_- For meg er det faktisk krise hvis jeg ikke får meg noe mat når jeg er sulten. Enda verre for omgivelsene kanskje, for jeg blir et helvete når blodsukkeret er lavt. Man tuller ikke med maten til folk, altså! I hvert fall ikke sånne som meg Det handler lite om penger for min del. Problemet er at jeg ikke har noe å ha på skiva når det er matpause. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #26 Del Skrevet 19. desember 2017 Tydeligvis er det ikke de samme som svarer her som i den crazy bakteriefobiske nissevenntråden. Der gikk de nærmest i sjokk over å få en uinnpakket sjokoladebit, og om de fikk uinnpakket mat servert ble den KUN spist dersom den var kokt/stekt eller tilberedt av noen de kjente hygieniske vaner til. Kyllingsalat hos perifere venner blir nok derfor avvist siden de ikke har full innsikt i vertens antibacforbruk.... Anonymkode: 26e05...2e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #27 Del Skrevet 19. desember 2017 53 minutter siden, C.Tramell skrev: For meg er det faktisk krise hvis jeg ikke får meg noe mat når jeg er sulten. Enda verre for omgivelsene kanskje, for jeg blir et helvete når blodsukkeret er lavt. Man tuller ikke med maten til folk, altså! I hvert fall ikke sånne som meg Det handler lite om penger for min del. Problemet er at jeg ikke har noe å ha på skiva når det er matpause. Men har du en brødskive, så har du jo mat? Det er vel bedre med karbo enn proteiner for å heve blodsukker... Anonymkode: 26e05...2e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #28 Del Skrevet 19. desember 2017 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg var sulten på jobb å hadde pause. Kollegaen var ikke på jobb den dagen og det var ikke kamera der. Jeg hadde bare 2 skiveost igjen og ville ha det i mikroen og tok 2 til fra kollegaen sin ostepakke, den var nesten full, og hadde liggi der noen dager. Det jeg oppdaget var at han hadde gjemt osten sin og skinka si i kjøleskapet på jobb, så jeg misstenker han FAKTISK teller osteskivene sine... 🙄 Anonymkode: 7fbf3...257 Hvordan vet du at det ikke var kamera der? Anonymkode: f91b2...fc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cocosa Skrevet 19. desember 2017 #29 Del Skrevet 19. desember 2017 5 timer siden, C.Tramell skrev: For meg er det faktisk krise hvis jeg ikke får meg noe mat når jeg er sulten. Enda verre for omgivelsene kanskje, for jeg blir et helvete når blodsukkeret er lavt. Man tuller ikke med maten til folk, altså! I hvert fall ikke sånne som meg Det handler lite om penger for min del. Problemet er at jeg ikke har noe å ha på skiva når det er matpause. Helt enig! Jeg har kjøpt maten min fordi jeg skal ha noe å spise og få nok energi mellom alle møtene utenfor kontorets fire vegger! Blir jeg sulten nok, blir jeg kvalm og får hodepine, og jeg er ikke i stand til å kjøre bil mellom og til møtene eller å være menneske resten av dagen. Det handler ikke om «bare» to skiver ost. Hvis hver eneste kollega tenker slik, blir det fort problematisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #30 Del Skrevet 19. desember 2017 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Javel, og så hva om han teller de? Kan du ikke bare kjøpe en ny pakke til han, og si at du lånte et par skiver av han.. Det er ikke vanskelig. Det er ikke verdens undergang at du tok ost av han.. Herregud, det er ost! Anonymkode: 776f6...eed vel, ganske irriterende når kollegaer spiser opp halve pålegget ditt. når en stjeler pålegg og det liksom er greit så er det vel greit at andre også gjør det. Anonymkode: 19a12...e92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #31 Del Skrevet 19. desember 2017 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan vet du at det ikke var kamera der? Anonymkode: f91b2...fc0 kameraovervåkning skal merkes. og ettersom det er arbeidsplasse ntil ts så burde ho vel vite om det er overvåkning der eller ei Anonymkode: 19a12...e92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #32 Del Skrevet 19. desember 2017 Jeg hadde kjøpt en helt ny pakke til kollegaen, gitt han den, og sagt at for noen dager siden manglet du ost og tok 2 skiver. Si at du håper det gikk greit, og at denne nye pakken kan være et lite plaster på såret. Også tar du ikke mat fra andre kollegaer igjen, før du har spurt. Hvis du tar, må du kjøpe igjen ny FØR de i det hele tatt kommer tilbake på jobb, sånn at det aldri går utover lunsjen deres. Da havner de i samme situasjon som deg, og må kanskje ta fra noen andre igjen. Anonymkode: eeb7b...246 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 20. desember 2017 #33 Del Skrevet 20. desember 2017 Du kjøper en ny. Det er ikke greit å stjele may fra andre. Selv om det bare var 2 skiver. Jeg har opplevd at folk har stjelt mat fra meg på jobb. Det står til og med navnet mitt på, men det driter folk i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #34 Del Skrevet 20. desember 2017 Ikke greit å ta mat fra andre. I det minste beklager man etterpå og kjøper nytt pålegg. Mannen min jobba et sted hvor det stadig forsvant mat som han hadde kjøpt inn, både brød, ost, skinke osv. Blir faktisk dyrt hvis 2 andre tar pålegg fra deg hver dag. Utrolig frekt er det også. Anonymkode: 93e52...be5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå