Uredd Skrevet 18. desember 2017 #21 Skrevet 18. desember 2017 2 hours ago, Anonym Bruker said: Hvordan funker egentlig tenningsmekanismen hos kvinner ?. Tja, kvinner tenner i bånn hvis man f.eks: - glemmer en avtale - setter skitne tallerkener på benken og ikke i oppvaskmaskinen - putter røde truser sammen med hvitvasken - lar skapdørene stå åpne - glemmer bursdag, morsdag, jubiléer eller ungene i barnehagen - pisser utenfor eller ikke legger ned dasslokket - legger føttene på salongbordet - tenker å se fotball i stedet for 'keeping up with the Kardashians' - sovner med snusen i munnen - blir for full på fest og søler vin på vertinnen - svarer ærlig på spørsmål om klesplagg Som du ser ganske variert...
Gjest Anonym Bruker Skrevet 18. desember 2017 #22 Skrevet 18. desember 2017 (endret) 1 time siden, Trolltunge skrev: Hva er de klare motsetninger mener du? Hvordan min mann behandler meg, og om det er litt flørt og latter i hverdagen har så definitivt noe å si for hvor lysten jeg er. At han bidrar i ansvar og. Mange menn er ganske flinke til å bidra når det gjelder ansvar, men glemmer smil og hverdagsflørt med kona/samboer. Min mann fusker litt med å ta sin del av ansvaret, men er flink med komplimenter og hverdagsflørt/kos. Det fungerer antagelig bedre enn å være flink med ansvar, og glemme komplimenter og flørt/kos, men jeg hadde nok enda oftere vært giret på ham om han bidro mer i ansvaret. De gangene jeg avviser er fordi jeg er sliten og lei, og irritert over at han ikke bidrar. Det er å bli sett og satt pris på de fleste av mine venninner oftest klager over at uteblir. Det trigger ikke sengekos! De klare motsetninger går vel m.a. på en gjennsidig avtale av noe av det du sjølv nevner her under mangel på komplimenter,og vilje til å ta ansvar for hverdagsflørt / kos etc. Kvinner og menn har tradisjonelt set sett ulik oppfattning til å gji ros og ris, komplimenter og tilbakemeldinger. Min ærfaring er at mange kvinner er nokså blotta for praktisk innsikt når ting skal fikses / repareres i hjemmet,og der har menn og kvinner ofte høyst ulik innfallsvinkel å se ting ifra Også menn kan oppleve å vera slitne og menn har tradisjonelt sett ikkje vert like flinke til å sette ord på følelser menn imellom som kvinner,men kanskje er dette noe som er iferd med å endre seg. Endret 18. desember 2017 av Anonym Bruker
Gjest Anonym Bruker Skrevet 18. desember 2017 #23 Skrevet 18. desember 2017 (endret) 1 time siden, Uredd skrev: Tja, kvinner tenner i bånn hvis man f.eks: - glemmer en avtale - setter skitne tallerkener på benken og ikke i oppvaskmaskinen - putter røde truser sammen med hvitvasken - lar skapdørene stå åpne - glemmer bursdag, morsdag, jubiléer eller ungene i barnehagen - pisser utenfor eller ikke legger ned dasslokket - legger føttene på salongbordet - tenker å se fotball i stedet for 'keeping up with the Kardashians' - sovner med snusen i munnen - blir for full på fest og søler vin på vertinnen - svarer ærlig på spørsmål om klesplagg Som du ser ganske variert... Og mye av det du her nevner er vel den tradisjonelle kvardagen som mange norske menn lever på,og som ikkje får aksept hos kvinner. Endret 18. desember 2017 av Anonym Bruker
Gjest Anonym Bruker Skrevet 18. desember 2017 #24 Skrevet 18. desember 2017 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Menn forføres via øynene, kvinner via ørene. Selvtillit, sjarm, evne til å legge an en flørtende tone. Få henne til å føle seg begjært og litt spesiell. Noen menn er bare flinkere enn andre til å snakke med kvinner. Men øvelse gjør selvsagt mester. Anonymkode: 91786...cd5 Kvinner er langt flinkere å forføre menn i senk ,og Svenskene har forlengst oppdaget det Endret 18. desember 2017 av Anonym Bruker
Cuntzilla Skrevet 18. desember 2017 #25 Skrevet 18. desember 2017 Vel, svarene i denne tråden fikk iallfall meg til å tørke helt opp Legg bort småbitchy kvinnehets og overanalysering så begynner dere kanskje å nærme dere litt mer. 4
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #26 Skrevet 18. desember 2017 Min eks forventet sex ved å ligge bak meg i sengen og dytte sin stive pikk i ryggen min. Kveld etter kveld. I det kjedsommelige. Det etter en dag hvor han hadde ligget på sofaen store deler av tiden, hvor han ikke hadde gitt meg et eneste kompliment eller kjærtegn.. Og i tillegg uten evne til å klare å snakke om sex og samlivet vårt. Jeg trodde helt ærlig jeg var kommet i overgangsalderen. Sexlysten var på et rekordlavt bunnivå. Men så.. møtte jeg nåværende partner. Det er oppmerksomhet og komplimenter gjennom hele dagen (noen direkte, andre mer subtile), han bidrar i det praktiske, han er engasjert, høflig, forsiktig og uten evne til å skjule hvor lyst han har på meg. Vi har en helt åpen dialog vedrørende sex og han er ikke redd for å teste ut nye ting. Overgangsalderen gikk brått over, den. Min tenningsmekanisme bekrefter med andre ord mye av det som er beskrevet tidligere i tråden. Jeg er 'den gamle ovnen'. Det sagt, så er det lite som er så varmt som en gammel ovn når du først har fått fyr i den. Anonymkode: 920f9...57c 2
Trolltunge Skrevet 18. desember 2017 #27 Skrevet 18. desember 2017 23 minutter siden, Anonym Bruker skrev: De klare motsetninger går vel m.a. på en gjennsidig avtale av noe av det du sjølv nevner her under mangel på komplimenter,og vilje til å ta ansvar for hverdagsflørt / kos etc. Kvinner og menn har tradisjonelt set sett ulik oppfattning til å gji ros og ris, komplimenter og tilbakemeldinger. Min ærfaring er at mange kvinner er nokså blotta for praktisk innsikt når ting skal fikses / repareres i hjemmet,og der har menn og kvinner ofte høyst ulik innfallsvinkel å se ting ifra Også menn kan oppleve å vera slitne og menn har tradisjonelt sett ikkje vert like flinke til å sette ord på følelser menn imellom som kvinner,men kanskje er dette noe som er iferd med å endre seg. Du misforstår meg om du tror jeg mener at dere skal bli flinkere til å sette ord på følelser. Det er ikke de store ordene som teller, men smil, blikkontakt, hverdagsflørten og hverdagsomtanken. Det er mange menn som er flinke til slikt, selv om de er menn av få ord. Det handler om å ivareta båndet til partner, og ivareta gnisten. Å ikke ta partner for gitt, som om partner like godt kunne være en del av inventaret. Å si takk for maten, og at den var god, når partner har stått på kjøkkenet og laget den for deg. Å berøre partner når man går forbi. Å smile anerkjennende når partner har kledd seg opp. Å bekrefte det fornøyd når noen påpeker at du har en flott partner. Handling sier mer enn ord, og smil og blikk er talende. Øyekontakt er talende. Har du ikke sett disse parene som knapt møter hverandres blikk, nærmest unngår det, og som knapt lytter til hverandre når de prater, for de er ikke så interessert i hverandre. Tror du de er lykkelig sammen og har mye sex? Mange går i den fellen. Opprettholder ikke noe gnist. Her er det forøvrig jeg som reparerer og fikser. Mannen duger bedre på kjøkkenet. 1
Kragebein Skrevet 18. desember 2017 #28 Skrevet 18. desember 2017 Tråden er ryddet for personangrep og brukerdebatt. Kragebein, mod
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #29 Skrevet 19. desember 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Kort sagt: Mens menn fungerer som en elektronisk ovn som blir raskt varm, raskt når høydepunktet, og raskt kald igjen, så er kvinner mer som en gammeldags ovn som trenger lang tid på å bli varm, holder høydepunktet lenge og blir sakte kald igjen (er altså en fordel med flere orgasmer på rad for kvinner, siden vi blir kåtere og mer sensitiv for stimuli etter en orgasme). Anonymkode: b7d5b...5b4 Jeg tror jeg må være en mann i så fall Mannen kan bokstavelig talt ta på meg i et par sekunder, så blir jeg våt og kåt! Han trenger faktisk ikke å gjøre mer enn å knipe meg i brystvorten en gang, eller dra seg inntl han å kysse han. Eller bare ligge ved siden av meg og ikke gjøre noe som helst, så blir jeg plutselig klar over at penisen hans ligger nærme meg og jeg får lyst på han. Tror jeg er litt for lettantennelig Anonymkode: b7e84...613
SlemUlv Skrevet 19. desember 2017 #30 Skrevet 19. desember 2017 21 timer siden, Anonym Bruker skrev: Hvordan funker egentlig tenningsmekanismen hos kvinner ?. Forskjellige fra kvinne til kvinne.. akkurat som hos andre kjønn.. vi er merkelig sånn. 2
Gjest Anonym Bruker Skrevet 19. desember 2017 #31 Skrevet 19. desember 2017 3 timer siden, SlemUlv skrev: Forskjellige fra kvinne til kvinne.. akkurat som hos andre kjønn.. vi er merkelig sånn. 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Min eks forventet sex ved å ligge bak meg i sengen og dytte sin stive pikk i ryggen min. Kveld etter kveld. I det kjedsommelige. Det etter en dag hvor han hadde ligget på sofaen store deler av tiden, hvor han ikke hadde gitt meg et eneste kompliment eller kjærtegn.. Og i tillegg uten evne til å klare å snakke om sex og samlivet vårt. Jeg trodde helt ærlig jeg var kommet i overgangsalderen. Sexlysten var på et rekordlavt bunnivå. Men så.. møtte jeg nåværende partner. Det er oppmerksomhet og komplimenter gjennom hele dagen (noen direkte, andre mer subtile), han bidrar i det praktiske, han er engasjert, høflig, forsiktig og uten evne til å skjule hvor lyst han har på meg. Vi har en helt åpen dialog vedrørende sex og han er ikke redd for å teste ut nye ting. Overgangsalderen gikk brått over, den. Min tenningsmekanisme bekrefter med andre ord mye av det som er beskrevet tidligere i tråden. Jeg er 'den gamle ovnen'. Det sagt, så er det lite som er så varmt som en gammel ovn når du først har fått fyr i den. Anonymkode: 920f9...57c Gamle ovner varmer som oftast best, og de må vedlikeholdes..Slik er det tydelegvis også med mange kvinnfolk
Påkrevd Skrevet 19. desember 2017 #32 Skrevet 19. desember 2017 Det gjelder bare å oppføre seg mest mulig som Eiffeltårnet. Da blir det dame på gutta😉 http://www.telegraph.co.uk/news/newstopics/howaboutthat/2074301/Woman-with-objects-fetish-marries-Eiffel-Tower.html
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #33 Skrevet 19. desember 2017 På 18.12.2017 den 19.58, Trolltunge skrev: Tenningsmekanismen hos kvinner er ganske enkel: Du varmer opp med å behandle kvinnen bra, og ved å gi henne positivt oppmerksomhet og ha litt flørtende tone i hverdagen. Å bidra med ansvar for barn og hus er et godt triks, og å gi henne komplimenter og gode ord slår sjeldent feil. Kyss henne gjerne i nakken når hun holder på med hverdagsaktiviteter, eller stryk henne over rumpen når den står laglig til. (Men unngå slikt når det er publikum slikt ikke passer for.) Vis generelt at du er glad i henne, setter pris på henne og at du synes hun er deilig, så kommer du enkelt til fase 2, som er å kysse og pirre opp kroppen hennes med hender og tunge. Vipps så er hun i full tenning! Enkelt og greit! Er alt for mye jobb. Mye bedre å ta en runk da Anonymkode: 63d88...fae
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå