Gå til innhold

Tenningsmekanismen hos kvinner

Fremhevede innlegg

Gjest Anonym Bruker
Skrevet

Hvordan funker egentlig  tenningsmekanismen hos kvinner ?.  

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er proporsjonal med størrelsen på penis!

Anonymkode: c9d30...550

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, Anonym Bruker skrev:

Hvordan funker egentlig  tenningsmekanismen hos kvinner ?.  

Den er omvendt proporsjonal med usikre unge menns tro på at det er stor penis som er viktig.

Anonymkode: 7b8e4...9d9

• Liker 11
Skrevet

Har han penger?

Hvis ja, tent, hvis nei, ikke tent.

Eventuelt

Ser han ut som en latino-mix som er nedlatende til alle kvinner utenom sin egen mor?

Eventuelt

Er beruset, ser en mann, som i fyllerusen ser ut som en latino-mix som er nedlatende til alle kvinner utenom sin egen mor?

Dette er egentlig ganske enkelt.

Anonymkode: 3aef0...180

• Liker 2
Gjest Anonym Bruker
Skrevet (endret)

Har ivertfall ikkje elektronisk tenning !

Endret av Anonym Bruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Har han penger?

Eventuelt

Ser han ut som en latino-mix som er nedlatende til alle kvinner utenom sin egen mor?

Eventuelt

Er beruset, ser en mann, som i fyllerusen ser ut som en latino-mix som er nedlatende til alle kvinner utenom sin egen mor?

Dette er egentlig ganske enkelt.

Sier mannen, som tror han vet bedre enn damer hva damer tenner på.

Anonymkode: d321c...3d9

• Liker 8
Skrevet

Det er basert på årelang empiri og observasjon.

Gjest Anonym Bruker
Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sier mannen, som tror han vet bedre enn damer hva damer tenner på.

Anonymkode: d321c...3d9

Kanskje  finnes  det noen likhetstrekk mellom tenningsmekanismen hos kvinner og en bilmotor. Begge har   Startvansker m/ dårleg knist . 

Endret av Anonym Bruker
Skrevet

Kort sagt: 
Mens menn fungerer som en elektronisk ovn som blir raskt varm, raskt når høydepunktet, og raskt kald igjen, så er kvinner mer som en gammeldags ovn som trenger lang tid på å bli varm, holder høydepunktet lenge og blir sakte kald igjen (er altså en fordel med flere orgasmer på rad for kvinner, siden vi blir kåtere og mer sensitiv for stimuli etter en orgasme). 

Anonymkode: b7d5b...5b4

• Liker 6
Skrevet

Tenningsmekanismen hos kvinner er ganske enkel: Du varmer opp med å behandle kvinnen bra, og ved å gi henne positivt oppmerksomhet og ha litt flørtende tone i hverdagen. Å bidra med ansvar for barn og hus er et godt triks, og å gi henne komplimenter og gode ord slår sjeldent feil. Kyss henne gjerne i nakken når hun holder på med hverdagsaktiviteter, eller stryk henne over rumpen når den står laglig til. (Men unngå slikt når det er publikum slikt ikke passer for.) Vis generelt at du er glad i henne, setter pris på henne og at du synes hun er deilig, så kommer du enkelt til fase 2, som er å kysse og pirre opp kroppen hennes med hender og tunge. Vipps så er hun i full tenning! 

Enkelt og greit! :Nikke:

• Liker 4
Gjest Anonym Bruker
Skrevet (endret)
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kort sagt: 
Mens menn fungerer som en elektronisk ovn som blir raskt varm, raskt når høydepunktet, og raskt kald igjen, så er kvinner mer som en gammeldags ovn som trenger lang tid på å bli varm, holder høydepunktet lenge og blir sakte kald igjen (er altså en fordel med flere orgasmer på rad for kvinner, siden vi blir kåtere og mer sensitiv for stimuli etter en orgasme). 

Til oriientering kan nevnes at de fleste  elektroniske ovner idag  har innbygde termostater  som holder på varmen.   Når da kvinner  kan samanlignes med gammeldagse ovner ,så er de kanskje utgått på dato    Eller  kan det tenkes at  mange kvinner rett og slett  har for  dårleg kompetanse til å justere tenningen hos menn.?     

Endret av Anonym Bruker
Gjest Anonym Bruker
Skrevet
19 minutter siden, Trolltunge skrev:

Tenningsmekanismen hos kvinner er ganske enkel: Du varmer opp med å behandle kvinnen bra, og ved å gi henne positivt oppmerksomhet og ha litt flørtende tone i hverdagen. Å bidra med ansvar for barn og hus er et godt triks, og å gi henne komplimenter og gode ord slår sjeldent feil. Kyss henne gjerne i nakken når hun holder på med hverdagsaktiviteter, eller stryk henne over rumpen når den står laglig til. (Men unngå slikt når det er publikum slikt ikke passer for.) Vis generelt at du er glad i henne, setter pris på henne og at du synes hun er deilig, så kommer du enkelt til fase 2, som er å kysse og pirre opp kroppen hennes med hender og tunge. Vipps så er hun i full tenning! 

Enkelt og greit! :Nikke:

Den  plata har eg hørt  før.  Nå hevdes det at slik ein behandler en kvinne  23 timer i døgnet er ofte heilt avgjerende for tenningmekanismen  hos kvinner.    De skal behandles med respekt,og ønsker komplimanger,og positive tilbakemeldinger på husarbeid  etc.     Klare motsetninger i forhold til slik mange menn opplever det .         

Skrevet
7 minutter siden, Anonym Bruker skrev:

Den  plata har eg hørt  før.  Nå hevdes det at slik ein behandler en kvinne  23 timer i døgnet er ofte heilt avgjerende for tenningmekanismen  hos kvinner.    De skal behandles med respekt,og ønsker komplimanger,og positive tilbakemeldinger på husarbeid  etc.     Klare motsetninger i forhold til slik mange menn opplever det .         

Men hvis du er uenig i hva kvinner sier tenner dem så forstår jeg ikke hvorfor du spør? Du vet jo tydeligvis allerede bedre :briller2:

• Liker 5
Skrevet
45 minutter siden, Anonym Bruker skrev:

Til oriientering kan nevnes at de fleste  elektroniske ovner idag  har innbygde termostater  som holder på varmen.   Når da kvinner  kan samanlignes med gammeldagse ovner ,så er de kanskje utgått på dato    Eller  kan det tenkes at  mange kvinner rett og slett  har for  dårleg kompetanse til å justere tenningen hos menn.?     

Tror nok heller det er du som har for dårlig kompetanse til å skjønne noe om kvinnekroppen jeg 

• Liker 3
Gjest Anonym Bruker
Skrevet (endret)
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror nok heller det er du som har for dårlig kompetanse til å skjønne noe om kvinnekroppen jeg 

Ja, Og derfor eg har reist spørsmålet ?   

Endret av Anonym Bruker
Gjest Anonym Bruker
Skrevet
17 minutter siden, heipådegsann skrev:

Men hvis du er uenig i hva kvinner sier tenner dem så forstår jeg ikke hvorfor du spør? Du vet jo tydeligvis allerede bedre :briller2:

Dette er vel å merke eit utsagn kom fra menn som har forsøkt å analysere, eller forsket på kvinners teninngsmønster på eget initiativ.

Skrevet

Den er ganske enkel du. Er du hyggelig, forsiktig og rolig så er du på rett spor. Er du frekk, hardhendt og brå i bevegelser er du på feil spor.

Tenker tilbake på da jeg og en venninne hadde drukket og dro ut på byen. Vi endte opp med å danse med to gutter som var kompiser. Han jeg dansa med var hyggelig, forsiktig og ikke minst rolig. Ble overrasket over hvor kåt jeg ble på han. Venninna mi derimot som dansa med kompisen ble behandla helt motsatt og ble bare irritert.

Anonymkode: 56dcf...7e6

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Anonym Bruker skrev:

Dette er vel å merke eit utsagn kom fra menn som har forsøkt å analysere, eller forsket på kvinners teninngsmønster på eget initiativ.

Så hvordan fungerer de fleste kvinners tenningsmønster ifølge disse mennene da?

Skrevet
31 minutter siden, Anonym Bruker skrev:

Hva er de klare motsetninger mener du? Hvordan min mann behandler meg, og om det er litt flørt og latter i hverdagen har så definitivt noe å si for hvor lysten jeg er. At han bidrar i ansvar og. 

Mange menn er ganske flinke til å bidra når det gjelder ansvar, men glemmer smil og hverdagsflørt med kona/samboer. Min mann fusker litt med å ta sin del av ansvaret, men er flink med komplimenter og hverdagsflørt/kos. Det fungerer antagelig bedre enn å være flink med ansvar, og glemme komplimenter og flørt/kos, men jeg hadde nok enda oftere vært giret på ham om han bidro mer i ansvaret. De gangene jeg avviser er fordi jeg er sliten og lei, og irritert over at han ikke bidrar. 

Det er å bli sett og satt pris på de fleste av mine venninner oftest klager over at uteblir. Det trigger ikke sengekos! 

Skrevet

Menn forføres via øynene, kvinner via ørene.

Selvtillit, sjarm, evne til å legge an en flørtende tone. Få henne til å føle seg begjært og litt spesiell.

Noen menn er bare flinkere enn andre til å snakke med kvinner. Men øvelse gjør selvsagt mester. 

Anonymkode: 91786...cd5

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...