Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har hatt en cosyfix før. Har hatt litt ammeteøbbel med tidligere barn så vil ha en god på plass før fødsel. Noen som vil anbefale og si hvorfor? 

Anonymkode: 90a24...a88

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har blitt anbefalt Cosyfix selv og har kjøpt inn den til kommende baby, både på helsestasjonen og av jordmor på sykehuset, så har dessverre ikke noe bedre tips. Hvorfor likte du ikke denne?

Anonymkode: 67946...562

Skrevet

Jeg hadde Cozyfix. Likte den godt. Var hos en barnelege og fikk da beskjed om at den ikke var riktig fordi man ikke fikk øyekontakt med baby. Og at baby egentlig skal ligge litt oppover som i armene. Legen menge bbhugme var ideelt. Ikke prøvd den så vet ikke.

Anonymkode: dcc53...d7d

Skrevet

Jeg likte den forsåvidt. Den gir riktig ammestilling . Men jeg la den vekk med en gang jeg kunne. Den er så stiv og man må liksom sitte rett opp og ned.

Anonymkode: 90a24...a88

Skrevet

Elske min cozyfix! Hvada ikke øyekontakt? Skjønne jeg ikke... aldri vært noe problem her. Men eneste jeg prøvde hvor babyen ikke skled ned mellom puta og magen (er ganske slank...). + for beltet som gjorde det enkelt å holde puta mess ovenfor baby for å legge henne ned i kurven sin. 

Skrevet

Må nok si cozyfix, er også denne både sykehuset og den private ammeklinikken anbefalte. Rent ammeteknisk er det best om babyen ikke ligger litt oppover i armene, dere skal være mage mot mage (hvis dere bruker vuggestilling) , og hodet dens skal være rett frem i forhold til sin egen kropp. Hvis det er viktig med blikkontakt kan dere heller bruke tvillingstilling. 

Skrevet

Hadde Cozyfix, likte den ikke så jeg ga den bort :P 

Har også BBHugme, som var genial som gravidpute men litt for stor og «kronglete» å bruke som ammepute. Doomoo var favoritten, i tillegg fungerte en helt vanlig trekantet pute fra Zebra helt ypperlig :) 

Anonymkode: 2bb23...d6f

Skrevet

Jeg brukte Cosyfix sist. Måtte ha en som var flat og fast så baby ikke skled ned mellom puta og magen. Minuset med den er at den er så stor og høy - det gjorde det kronglete å ta den med seg, pluss at baby kom veldig høyt opp i forhold til puppene mine (som er store og henger tungt ned).

Denne gangen har jeg kjøpt en som heter My Breast Friend (av alle ting...). Den er også fast, men litt mindre. Har termin på nyåret, så det blir spennende å prøve den :) 

Anonymkode: 76230...0f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...