Gå til innhold

Hans ex.sa «drittkjerring»

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vil heller bli kalt drittkjerring enn bio-mor...

Ellers så tror jeg det er noen biter av puslespillet som mangler her.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ryddet for spekulasjoner.

Raven Emerald, mod.

Skrevet
On 18.12.2017 at 5:34 PM, AnonymBruker said:

Ble sjokkert og satt ut.

Velkommen til livet, slik er det her på jorderik. Er dette første gang du har hørt det sagt? Heldig, du da!

• Liker 1
Skrevet

lol - ja, de fleste av ekser og fedrenes  ny sexleketøy...ermm...hushjelp....ermm....barnevakt....ermmm partner, er vel, drittkjerringer. 

Anonymkode: 6d1bd...d2c

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker at enten så var hun sint på deg, eller så er det bare den normale følelsen man får når ens eks og barnefar får ny dame. Også kalt sjalusi.

Sorry, men jeg tror at det er førstenevnte. Du virker ikke som en person som har spesielt mye respekt for moren til barnet. Husk at det er DU som er ekstra! Det er ikke ditt barn.

• Liker 2
Skrevet
På 18.12.2017 den 19.19, AnonymBruker skrev:

Bio-mor? Bio-mor er ikke uttrykk du bør kalle barnets mor, med mindre du har adoptert barnet. 

Anonymkode: 15cbc...9ff

Tja...
Bio-mor, er vel blitt brukt på forumet de siste 5årene når TS mener faren/moren.
Og da har det alltid gått helt greit, til...Nå, 2017? :fnise: 

Skrevet

Kjenner flere bio-fedre men de blir aldri kalt "drittmann".

Anonymkode: 0f442...07a

Gjest Sugemerke
Skrevet
4 timer siden, Chibi skrev:

Tja...
Bio-mor, er vel blitt brukt på forumet de siste 5årene når TS mener faren/moren.
Og da har det alltid gått helt greit, til...Nå, 2017? :fnise: 

Nei, det har vært klaget på de siste fem årene. Bio-mor har aldri vært et greit uttrykk her inne,

Skrevet

Ok, motivet for tråden er å implementere ordet "bio-mor" i hverdagsspråket? For det å bruke ordet mor holder ikke lenger for deg siden du selv anser deg som "bonus-mor" (eller noe deromkring) og dermed bør begge kunne kalles mor slik at bio-mor og bonus-mor må sidestilles? Du høres passe nok irriterende ut til å kunne hisse på deg en gråstein. Synes mor i denne settingen virker både profesjonell og rasjonell. Hun kunne så absolutt kalt deg langt verre ting enn "drittkjerring" (og jeg tviler på at hun mangler superlativer. Hun beit det nok bare i seg ;))

Anonymkode: 4aa0f...9ea

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...