AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #101 Del Skrevet 20. desember 2017 KG og ordet krever.. Anonymkode: 25565...41d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #102 Del Skrevet 20. desember 2017 Greia er jo at han FORVENTER at kollegaer skal stoppe å ta ham med. Han gidder ikke engang spørre og avtale og tilby betaling. Løper etter og slår i bilen til en som er drittlei!! Gud bedre. Anonymkode: fccff...fbe 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #103 Del Skrevet 20. desember 2017 Just now, AnonymBruker said: KG og ordet krever.. Anonymkode: 25565...41d veldig opptatt av det ene ordet.. Anonymkode: 25565...41d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #104 Del Skrevet 20. desember 2017 Jeg hadde latt som om jeg ikke såg han! Anonymkode: faf55...0f4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 20. desember 2017 #105 Del Skrevet 20. desember 2017 Hadde en kollega som ville sitte på til og fra jobb. Ble 8-9 minutters omvei på meg. Siden hun ikke sa noe om betaling, så sa jeg at det hadde vært fint om hun betalte litt for seg. Hun skjønte ikke hvorfor hun måþte det og krevde egentlig å sitte på gratis. Forventet også å bli kjørt helt fram til døren (Hun bodde på en plass det var vanskelig å snu) men hun fikk ikke sitte på med meg lengere Jeg hadde bsre kjørt fordi han jeg. Hadde noen løpt etter bilen og slåtti den, så hadde de hvert fall ikke fått sitte på! Makan... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 20. desember 2017 #106 Del Skrevet 20. desember 2017 Hvor er det blitt av medmenneskeligheten? Jeg hadde selvsagt latt han sitte på , skulle jo uansett samme vei? Når han ikke har lappen og det ikke går buss, kommer han seg jo ikke på jobb. Hva med å hjelpe hverandre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 20. desember 2017 #107 Del Skrevet 20. desember 2017 21 timer siden, NotNaomi skrev: Hvorfor har ingen av dere tilbudt å ta ham med ? Så jækli mye bråk for ingenting liksom. Det er ikke verre enn å tilby. Istedenfor å ignorere og bare kjøre forbi. Jo , han kunne spurt. Men ser ikke ut til at dere er de letteste å spørre heller. Enig i dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #108 Del Skrevet 20. desember 2017 Er det virkelig så vanskelig å stoppe og ta med en kollega når man skal samme veien? Det koster ikke annet enn litt velvilje når du og andre likevel skal samme veien. For et håpløst samfunn vi lever i når selv en slik liten ting sitter så langt inne. Hva med litt velvilje og vennlighet? Anonymkode: c9bfc...79d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #109 Del Skrevet 20. desember 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Greia er jo at han FORVENTER at kollegaer skal stoppe å ta ham med. Han gidder ikke engang spørre og avtale og tilby betaling. Løper etter og slår i bilen til en som er drittlei!! Gud bedre. Anonymkode: fccff...fbe Synes ikke kolleagen som kjører forbi sin egen arbeidkamerat med vilje, enda han vet at vedkommende ikke har mulighet til å komme seg på jobb uten skyss er verre. Selvfølgelig forventer man at sine egne kolleager tar deg med, er det mulig? Hva er dette for folk da, som kjører forbi og later som de ikke ser ham, Herregud, de skal jo samme vei. Jeg blir helt målløs, og enda verre er at så mange her inne er enig og heller hadde kjørt lange omveier eller kjørt forbi ham. Hva med å hjelpe hverandre? Nei, mye bedre han blir stående der i krysset uten å komme seg på jobb, Nei vet dere hva, det er uforskammet å kjøre forbi en arbeidskamerat på denne måten. Han kunne ha spurt, men det kunne jammen dere også. Hva med å si... Jeg ser du står der hver dag, vil du sitte på mot en liten kompensasjon? Jeg hadde gjort det gratis, men ser ikke noe feil i at han betaler litt for det, den ser jeg. Anonymkode: c9bfc...79d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #110 Del Skrevet 20. desember 2017 Bare å finne ut hvor lang strekning fra krysset og til jobb, hvor mye diesel/bensin bilen bruker og dele på to! Abrakadabra, der har man summen han kan betale de gangene han ønsker og sitte på.. Syns virkelig ikke det er riktig at TS skal betale hele regninga bare fordi han uansett kjører samme vei. Ja han hadde gjort det om han kjørte aleine, men hvorfor skal han som ikke ønsker å kjøpe bil/kjøre kollektivt få reise gratis til jobb når alle andre må betale?? Ganske sikker på at de fleste hadde reagert på samme måte, mens på KG er det såå viktig å fremstå som vennligheten selv! Jeg hadde bedt han betale for seg! Anonymkode: 54ec9...de6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #111 Del Skrevet 20. desember 2017 Han kan vel sitte på med sjefen Anonymkode: 71744...6da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 20. desember 2017 #112 Del Skrevet 20. desember 2017 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Kommunikasjon er ikke ts og kollegaenes sterkeste side virkerdet som.... Hva med å snakke sammen?? Si til han at det er ok med et par dager i blant, men at du trenger litt alenetid i bilen? Eller bare spør hvorfor han ikke har ordnet seg med en avtale med noen? Snakk sammen!! Anonymkode: 0cef4...184 Iblant virker det som om det faller enklere å snakke OM noen istedenfor å snakke MED noen. Burde virkelig ikke vært så vanskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #113 Del Skrevet 20. desember 2017 1 hour ago, NotNaomi said: Iblant virker det som om det faller enklere å snakke OM noen istedenfor å snakke MED noen. Burde virkelig ikke vært så vanskelig. men ikke på alt tydelivis Anonymkode: 25565...41d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Amanda87 Skrevet 20. desember 2017 #114 Del Skrevet 20. desember 2017 Dere som skriver så om vennlighet, ser dere ikke selv hvor frekk han er som stiller seg opp og forventer at noen skal plukke han opp? Og ikke en gang betaler for seg! Argumentet «du skal uansett samme veien, så han trenger ikke å betale» er latterlig. Hvorfor skal Ts og de andre betale for å komme seg på jobb, mens han skal få gratis skyss til jobb?! Har dere ikke bil selv? Jeg vet selv godt hvor ergerlig det er når andre tror man er en gratis sjåfør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 20. desember 2017 #115 Del Skrevet 20. desember 2017 Har dere fått snakket med han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #116 Del Skrevet 20. desember 2017 På 19.12.2017 den 11.55, AnonymBruker skrev: I samme stil. Og så går det buss som jeg vet han har tatt før, men da må han vente på den i førti minutter etter jobb. Har ikke tatt opp noe med han fordi jeg ville forhøre meg her først om det er vi som bare er kjipe og overreagerer. Anonymkode: 88ab5...5d1 Har dere fleksitid? Anonymkode: a62a1...f6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 20. desember 2017 #117 Del Skrevet 20. desember 2017 2 timer siden, Amanda87 skrev: Dere som skriver så om vennlighet, ser dere ikke selv hvor frekk han er som stiller seg opp og forventer at noen skal plukke han opp? Og ikke en gang betaler for seg! Argumentet «du skal uansett samme veien, så han trenger ikke å betale» er latterlig. Hvorfor skal Ts og de andre betale for å komme seg på jobb, mens han skal få gratis skyss til jobb?! Har dere ikke bil selv? Jeg vet selv godt hvor ergerlig det er når andre tror man er en gratis sjåfør! Amen. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calypso Skrevet 20. desember 2017 #118 Del Skrevet 20. desember 2017 "Han trenger ikke å betale for dere skal jo uansett samme vei!" Sier dere det samme til bussjåfører og slikt også? "Bussen skal jo samme vei som meg så jeg slipper å betale!" 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sensi Skrevet 20. desember 2017 #119 Del Skrevet 20. desember 2017 På 18.12.2017 den 18.23, AnonymBruker skrev: Poenget er ikke at noen av oss trenger betaling, men synes det er temmelig uhøflig å stille seg opp der man ikke er til å unngå, uten at man har avtalt noen ting, og uten å tilby noe for tjenesten når han får sitte på. Det er liksom en forskjell på å spørre på forhånd om man får sitte på, og å guilttrippe noen til å ta han på fordi han stiller seg på en plass der han vet folk som skal samme vei må stoppe opp, i og med at det er et kryss. Synes det er så kalkulert på en måte. Anonymkode: 88ab5...5d1 Jeg forstår at det er irriterende men han må jo på et eller annet tidspunkt ha sagt noe siden dere vet han trenger skyss? Har noen tilbydd seg også har dette bare utartet seg til å gjelde alle som kjører forbi? Kan jo hende at hvis du spør han så har han trodd slik eller sånn? Uansett så burde han absolutt tilby betaling. Det ryddigste syns jeg er at dere sjåførene enes om en sum og formidler til han? Det er jo så enkelt i dag med vipps. Samtidig syns jeg det er et lite problem i den store sammenheng. Hva med å la dette være en svelgbar kamel og være litt raus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #120 Del Skrevet 20. desember 2017 Jeg ville gått sammen med de andre og snakket med sjefen hans. De jobber ikke sammen engang, bare i samme bygning... Jeg kan gjerne hjelpe folk, men ikke de som utnytter andre og tar ting for gitt. Sånne folk orker jeg ikke ha noe å gjøre med lenger. Anonymkode: b8766...dfc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå