wintergirl Skrevet 20. desember 2017 #21 Del Skrevet 20. desember 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om jeg skulle tilbragt en nyttårsaften med en venn og funnet ut at vedkommende laga innlegg på forum over hvor fælt det bare var å feire med meg, hadde det lett blitt en bok eller film alene... Anonymkode: 1d8fc...5a9 Ingen som har klaget. Bare følt seg litt utestengt kanskje fordi ingen ber henne på fest. Bare en lite tanke fra ts. Vi er inne i en følsom tid og mange føler nok på ensomheten mer enn andre tider på året. Høres ut som en koselig kveld ts. Akkurat sånn jeg foretrekker det selv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #22 Del Skrevet 20. desember 2017 8 minutter siden, wintergirl skrev: Ingen som har klaget. Bare følt seg litt utestengt kanskje fordi ingen ber henne på fest. Bare en lite tanke fra ts. Vi er inne i en følsom tid og mange føler nok på ensomheten mer enn andre tider på året. Høres ut som en koselig kveld ts. Akkurat sånn jeg foretrekker det selv Så da er denne kompisen et valg fordi hun ikke har fått en bedre invitasjon... Anonymkode: 1d8fc...5a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #23 Del Skrevet 20. desember 2017 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om jeg skulle tilbragt en nyttårsaften med en venn og funnet ut at vedkommende laga innlegg på forum over hvor fælt det bare var å feire med meg, hadde det lett blitt en bok eller film alene... Anonymkode: 1d8fc...5a9 Om jeg skulle feire med noen og kom over innlegg om at de synes det kom til å bli koselig, men var redd det var pinlig og ikke være på folksom fest ovenfor en ny date, så hadde jeg ikke blitt fornærmet i det hele tatt. Anonymkode: 0dc2d...164 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 20. desember 2017 #24 Del Skrevet 20. desember 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så da er denne kompisen et valg fordi hun ikke har fått en bedre invitasjon... Anonymkode: 1d8fc...5a9 Tviler på at det er derfor. Heller at hun føler alle andre blir invitert og aldri henne. Sikkert veldig fornøyd med vennen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 20. desember 2017 #25 Del Skrevet 20. desember 2017 Normalt ikke, men var en julaften jeg og ei venninne var alene. Dro på pub og drakk litt også hjem og pakket opp noen gaver, før vi gikk til sengs . Typen min var i fengsel og ungene var hos faren. Bodde da langt unna foreldrene mine også og samme med henne. Så da feiret vi sammen istedet. Ble morsomt det da . Har ei venninne som alltid er hjemme alene på julaften med hundene sine også, så det er flere der ute . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå