Gå til innhold

"Enjoy bonusguide", hørt om det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kom noen på døra å ville gi meg. Sa jeg ville tenke på det. Noen som vet noe om det?

Anonymkode: 90fac...365

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, kjøpt det mange ganger. Får rabatter i ulike butikker.

Anonymkode: 16cba...bc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selge deg, ikke gi deg. Det er masse rabatter å hente, men selve guiden koster endel, så du må passe på å bruke alle de rabatter du kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt det for å støtte idrettslaget til et av tantebarna. Ved å betale kr. 200 fikk jeg et hefte med bonuskuponger på diverse butikker. Jeg synes det var en fin måte å støtte en god sak på, og bedre enn lotteri og kakesalg.

Endret av Perelandra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kjøper for å støtte et idrettslag, men sparer fort inn de 275 kronene det koster hvis du husker å benytte deg av tilbudene. Jeg sparte i alle fall 1800 kroner i fjor, så kjøper i år også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har "måttet" kjøpe de to siste årene (men har ikke sett noe til den i år) via håndballaget til min datter. 

Dersom man utnytter tilbudene i den tjener man kjapt inn det den koster ihvertfall!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kom noen på døra å ville gi meg. Sa jeg ville tenke på det. Noen som vet noe om det?

Anonymkode: 90fac...365

kjøper hvert år. Sparer endel hundrelapper i løpet av året, samtidig som man støtter et lokalt lag.

Anonymkode: b4f5c...c05

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en fast kunde hos en av kollegaene som selger for idrettslaget til et barna sine. Kjøpt det de siste årene. Du sparer fort det det koster (billig pizza, restaurant besøk, bilvask, klær) og mer til. Angrer ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil anbefale å kjøpe, men vær bevisst på å bruke det!! Samle opp til større innkjøp på de enkelte butikkene. Jeg kunne ha spart kr 750 på kjøp av briller hvis jeg hadde husket å bruke det.😫😫

Anonymkode: 52c80...471

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil anbefale å kjøpe, men vær bevisst på å bruke det!! Samle opp til større innkjøp på de enkelte butikkene. Jeg kunne ha spart kr 750 på kjøp av briller hvis jeg hadde husket å bruke det.😫😫

Anonymkode: 52c80...471

det er litt dobbelt det der. Jeg var på Carlings igår og kjøpte en hettegenser til 500 i gave, og da anbefalte hun i kassen meg å spare rabatten til jeans. Men jeg trenger ikke jeans! og da er det min erfaring etter 15 år med enjoykort at det er bedre å bare bruke rabatten med en gang selv om man mulignes ikke oppnår optimal sparing. For jeg har ofte brent inne med gode rabatter når jeg har ventet, og så viser det seg at jeg ikke trengte noe stort!

men jeg har spart mye på å samle opp og kjøpe vintersko til flere i familien samtidig, så det lønner seg absolutt å planlegge litt!

Anonymkode: b4f5c...c05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...