AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #21 Skrevet 17. desember 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du vet nok bedre enn venninnen min hva hun veier og hva som skjedde på ferien hennes. Folk bærer kiloene forskjellig. Anonymkode: 05a08...2f1 Vel da har/hadde venninnen din BMI på 14 så da hjelper det ikke hvordan man bærer kiloene, da er man alvorlig underernært. Anonymkode: c780e...184 4
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #22 Skrevet 17. desember 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel da har/hadde venninnen din BMI på 14 så da hjelper det ikke hvordan man bærer kiloene, da er man alvorlig underernært. Anonymkode: c780e...184 Så ille var det ikke, men hun hadde vært syk i lengre tid, normalvekten hennes nå er jo en helt annen. Men da hadde hun jo nettopp fått diagnosen, hun gikk altfor lenge uten at de fant ut hva det var, men det er en annen sak. Anonymkode: 05a08...2f1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #23 Skrevet 17. desember 2017 Hvor mye veier du ts, og hvor høy er du? Anonymkode: 15b07...bd7
Cuntzilla Skrevet 18. desember 2017 #24 Skrevet 18. desember 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: I Asia har de et litt annet syn på det. Jeg veier 60 kg og er 160 cm høy og ble alltid kalt «fat» der. Anonymkode: 18f5b...e94 Minner meg om en anekdote jeg hørte fra reklamebransjen da vi diskuterte kulturforskjeller og hvordan brands må justere seg i forskjellige land. Var H&M som hadde en stor kampanjen med Beyoncé, de måtte bare bytte den ut etterhvert i store deler av Asia fordi kinesernes respons til Beyoncé var "who is that fat old lady?".
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå