Gjest Eltele Skrevet 16. desember 2017 #21 Del Skrevet 16. desember 2017 15 minutter siden, Perle skrev: Det er bare veldig rart å plutselig, natt til en lørdag, å komme på en kommentar en random fyr sa til deg for flere år siden, for så og opprette en egen tråd på KG om det. Er ikke dette vanlig på kg på en lørdag? Nei da får man vente med sånn til ukedagene og heller skrive om ting som skjedde i går i stedet. Er nesten aldri her og er ikke helt inn i kg-greia. Like så greit egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eltele Skrevet 16. desember 2017 #22 Del Skrevet 16. desember 2017 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi stygge skal jo ikke gå på byn, eller være ute blant folk. Hvis det ikke er nødvendig, som f.eks jobb eller på butikken Anonymkode: 94bc3...09f Ikke greit for oss stygginger nei. Man får passe på og heller gå ute i skogen sånn at superpene og kjekke mennesker slipper å se oss. Endret 16. desember 2017 av Eltele Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eltele Skrevet 16. desember 2017 #23 Del Skrevet 16. desember 2017 (endret) 2 timer siden, Un nouveau départ skrev: I de rette øynene stråler du... Ikke legge for mye i hva han sa, det betyr strengt tatt ingenting. Nei da. Vet det... Takk. Garantert en fyr med mindreverdighetskomplekser som sier sånn. Hvis jeg hadde svart tilbake så hadde han sikkert ikke digga det men jeg så ingen grunn til å gå på hans nivå uansett hva jeg syns om hans utseendet. Endret 16. desember 2017 av Eltele Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #24 Del Skrevet 16. desember 2017 Så hold deg hjemme da, så får du ikke slike kommentarer Anonymkode: 94bc3...09f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eltele Skrevet 16. desember 2017 #25 Del Skrevet 16. desember 2017 (endret) 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så hold deg hjemme da, så får du ikke slike kommentarer Anonymkode: 94bc3...09f Hvorfor skal jeg holde meg hjemme pga det? Nei. I såfall er det han som sa det som burde holde seg hjemme tenk! Jeg får jo ikke sånn duste kommentarer hver gang jeg går ut. Det har skjedd en gang. Bærer ikke nag selvom jeg skriver om noe som skjedde for noen år siden slik ei trodde. Av alle jeg har truffet så har ingen påpekt utseendet mitt i det hele tatt annet enn nær familie. Og aldri på en så nedlatende måte å si det på. Endret 16. desember 2017 av Eltele Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Un nouveau départ Skrevet 16. desember 2017 #26 Del Skrevet 16. desember 2017 13 timer siden, Eltele skrev: Nei da. Vet det... Takk. Garantert en fyr med mindreverdighetskomplekser som sier sånn. Hvis jeg hadde svart tilbake så hadde han sikkert ikke digga det men jeg så ingen grunn til å gå på hans nivå uansett hva jeg syns om hans utseendet. Godt at du ikke tok igjen, det hadde uansett ikke vært konstruktivt. Så var ok måte å håndtere det på. Tenker at det at han sa det har en årsak og at det forteller mer om han enn om deg, når noen føler behov for å si slik om andre så har dem et problem i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DewPoint Skrevet 16. desember 2017 #27 Del Skrevet 16. desember 2017 (endret) 16 timer siden, Eltele skrev: En fyr sa til meg for noen år siden helt ut av det blå at jeg ikke var spesielt pen og i hvertfall ikke så pen som jeg trodde. Jeg tror ikke selv at jeg er pen egentlig så jeg skjønte ingenting og ikke kjenner jeg han heller. Er ikke dette litt vel frekt? Hvorfor sier bare en fremmed sånn til meg? Skulle tatt seg ut hvis jeg sa sånn om han. Du. Du er ikke noe kjekk hvis du tror det. Hva ville folk tenkt da? Er jo ikke noe hyggelig heller. Syns han kunne holdt det for seg selv liksom. Opplevd lignende? Som om at jeg gikk rundt og lurte på det. Det er seksuell trakassering, på lik linje med all annen seksuell trakassering. Du velger deg ut noe som handler om den andres utseende, kropp eller seksuelle attraktivitet, og angriper det, for å sette den andre ut av spill, få makt over han eller henne. Ja, det å kalle noen for tykk eller stygg, er også seksuell trakassering, ikke bare det å kalle folk pen og sexy. PS! Det at noen sier det, betyr ikke at det stemmer. Ofte stemmer det ikke i det hele tatt. Målet er jo å få makt over noen, negging, som en nevnte, og da fungerer, enkelte ganger, negative utsagn mer effektivt enn positive. Endret 16. desember 2017 av DewPoint La til et PS! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #28 Del Skrevet 17. desember 2017 Du er kanskje veldig ung siden du tror dette var noen begivenhet. Vi har vel alle opplevd noe lignende i løpet av livet. At en person sier noe negativt om en for å føle seg bedre. Personen har naturligvis en dårlig dag. Bare å trekke på smilebåndet av. Anonymkode: 23676...749 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DewPoint Skrevet 17. desember 2017 #29 Del Skrevet 17. desember 2017 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er kanskje veldig ung siden du tror dette var noen begivenhet. Vi har vel alle opplevd noe lignende i løpet av livet. At en person sier noe negativt om en for å føle seg bedre. Personen har naturligvis en dårlig dag. Bare å trekke på smilebåndet av. Anonymkode: 23676...749 Ikke tale om! Man skal ikke godta at folk sier hva som helst bare fordi de "har en dårlig dag". Det er kanskje det du også har, siden du rakker ned på trådstarter, og kaller henne ung. Men det er ikke greit og vi skal ikke tåle det! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 17. desember 2017 #30 Del Skrevet 17. desember 2017 På 16/12/2017 den 4.28, Eltele skrev: En fyr sa til meg for noen år siden helt ut av det blå at jeg ikke var spesielt pen og i hvertfall ikke så pen som jeg trodde. Jeg tror ikke selv at jeg er pen egentlig så jeg skjønte ingenting og ikke kjenner jeg han heller. Er ikke dette litt vel frekt? Hvorfor sier bare en fremmed sånn til meg? Skulle tatt seg ut hvis jeg sa sånn om han. Du. Du er ikke noe kjekk hvis du tror det. Hva ville folk tenkt da? Er jo ikke noe hyggelig heller. Syns han kunne holdt det for seg selv liksom. Opplevd lignende? Som om at jeg gikk rundt og lurte på det. Det var en sykt frekk kommentar av den gutten. 😧 Håper det går bra med deg❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Axl Rose Skrevet 17. desember 2017 #31 Del Skrevet 17. desember 2017 Alle er ikke pene for alle. SÅnn er livet. Ikke noe å syte over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #32 Del Skrevet 17. desember 2017 3 minutter siden, Axl Rose skrev: Alle er ikke pene for alle. SÅnn er livet. Ikke noe å syte over. Man kan ha litt empati da... makan Anonymkode: dbd8e...30b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 17. desember 2017 #33 Del Skrevet 17. desember 2017 Og han selv da, så han noe bra ut? Jeg ble også kalt stygg av en fyr, men han gikk rundt å skrek ut ting, tror han var rusa, jeg skulle til å snakke til han, men så oppfattet jeg han som såpass ustabil at han kunne skadet meg, så jeg gikk bare videre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #34 Del Skrevet 17. desember 2017 Er nok noe han sa bare for å shitteste deg, noen menn har det for seg at ved å være frekk mot kvinner og få de til å føle seg stygge og mindreverdige, så vil de se mer opp til han. Ikke ta sånne kommentarer fra så stakkarslige menn innover deg! Er sikker på at han syntes du faktisk var så pen at han egentlig ikke hadde sjans, og ble sur pga du var på et bedre Level enn han og følte han måtte nedverdige deg for å føle seg selv litt bedre. Anonymkode: 4e3a6...5f3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Axl Rose Skrevet 17. desember 2017 #35 Del Skrevet 17. desember 2017 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man kan ha litt empati da... makan Anonymkode: dbd8e...30b Hvorfor gå rundt å lyve for å være snill? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Axl Rose Skrevet 17. desember 2017 #36 Del Skrevet 17. desember 2017 Han sa det kanskje for han vet han ikke kan få degEgentlig er du superdeilig og han vil knulle deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #37 Del Skrevet 17. desember 2017 Hadde gitt han en real springskalle. Skulle vært ulovlig å være så skrullete som denne fyren. Anonymkode: e8066...53f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 17. desember 2017 #38 Del Skrevet 17. desember 2017 Mange idiotiske kmmentarer her. " Hold deg inne " eh. Og nå er det vel ingen regel her at alt som taes opp må være av nyere dato eller ? Ts. Han sa det nok helst fordi han mente det motsatte og tenkte han ikke hadde sjans på deg. Er mye rart som går rundt blant oss . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mass Skrevet 17. desember 2017 #39 Del Skrevet 17. desember 2017 (endret) På 16.12.2017 den 5.29, AnonymBruker skrev: Dette er flere år siden. Så fatter ikke hvorfor du skriver det her nå! Men whatever ass! Anonymkode: fe950...261 Som vi ser her i HI så er det mange som ikke vet hva for en påvirkningskraft noen ord har. Ord kan bo i en person i mange, mange år, og spesielt viss ordene ble opplevd som 'pil og bue'-skyting hvor ordene er pil og bue er hvordan/måten de ble sagt på. Det gjør vondt, det. Da er det bare fint å kunne lufte det, tenker jeg. Endret 17. desember 2017 av Mass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #40 Del Skrevet 18. desember 2017 På 16.12.2017 den 4.28, Eltele skrev: En fyr sa til meg for noen år siden helt ut av det blå at jeg ikke var spesielt pen og i hvertfall ikke så pen som jeg trodde. Jeg tror ikke selv at jeg er pen egentlig så jeg skjønte ingenting og ikke kjenner jeg han heller. Er ikke dette litt vel frekt? Hvorfor sier bare en fremmed sånn til meg? Skulle tatt seg ut hvis jeg sa sånn om han. Du. Du er ikke noe kjekk hvis du tror det. Hva ville folk tenkt da? Er jo ikke noe hyggelig heller. Syns han kunne holdt det for seg selv liksom. Opplevd lignende? Som om at jeg gikk rundt og lurte på det. Han er da norsk. Du vet, holde andre nede. Anonymkode: f3fef...61b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå