Gjest Eltele Skrevet 16. desember 2017 #1 Del Skrevet 16. desember 2017 (endret) En fyr sa til meg for noen år siden helt ut av det blå at jeg ikke var spesielt pen og i hvertfall ikke så pen som jeg trodde. Jeg tror ikke selv at jeg er pen egentlig så jeg skjønte ingenting og ikke kjenner jeg han heller. Er ikke dette litt vel frekt? Hvorfor sier bare en fremmed sånn til meg? Skulle tatt seg ut hvis jeg sa sånn om han. Du. Du er ikke noe kjekk hvis du tror det. Hva ville folk tenkt da? Er jo ikke noe hyggelig heller. Syns han kunne holdt det for seg selv liksom. Opplevd lignende? Som om at jeg gikk rundt og lurte på det. Endret 16. desember 2017 av Eltele Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Innlandsmannen Skrevet 16. desember 2017 #2 Del Skrevet 16. desember 2017 1 minutt siden, Eltele skrev: En fyr sa til meg for noen år siden helt ut av det blå at jeg ikke var spesielt pen og i hvertfall ikke så pen som jeg trodde. Jeg tror ikke selv at jeg er så pen egentlig så jeg skjønte ingenting og ikke kjenner jeg han heller. Er ikke dette litt vel frekt? Hvorfor sier bare en fremmed sånn til meg? Skulle tatt seg ut hvis jeg sa sånn om han. Du. Du er ikke noe kjekk hvis du tror det. Hva ville folk tenkt da? Opplevd lignende? Sier bare noe om hjernekapasiteten til han 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #3 Del Skrevet 16. desember 2017 Det er flere år siden. Kom over det. Anonymkode: 42801...27e 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Un nouveau départ Skrevet 16. desember 2017 #4 Del Skrevet 16. desember 2017 I de rette øynene stråler du... Ikke legge for mye i hva han sa, det betyr strengt tatt ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drakan Skrevet 16. desember 2017 #5 Del Skrevet 16. desember 2017 Du burde klapset til fyren. Hadde vært perfekt siden han ga en unnskyldning for å bli klapset til. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Innlandsmannen Skrevet 16. desember 2017 #6 Del Skrevet 16. desember 2017 2 minutter siden, Drakan skrev: Du burde klapset til fyren. Hadde vært perfekt siden han ga en unnskyldning for å bli klapset til. Klapse til er litt mildt, en hard tupp i ballene passer bedre 🤘 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #7 Del Skrevet 16. desember 2017 9 minutter siden, Drakan skrev: Du burde klapset til fyren. Hadde vært perfekt siden han ga en unnskyldning for å bli klapset til. Kunne jeg gjort det på en kvinne hvis det ble sagt mot meg, da? Anonymkode: 7395d...750 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drakan Skrevet 16. desember 2017 #8 Del Skrevet 16. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kunne jeg gjort det på en kvinne hvis det ble sagt mot meg, da? Anonymkode: 7395d...750 Vel, den realistiske løsningen er å ignorere slike mennesker. Jeg antar at du forstår at å klapse til noen ikke er ment som en realistisk løsning? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drakan Skrevet 16. desember 2017 #9 Del Skrevet 16. desember 2017 (endret) Som nordlending, realistisk, ville jeg gitt dødsøynene og kjeftet han huden full til han svelgte sinne egne baller i skam eller til han gikk i komma av mangler på ord. Endret 16. desember 2017 av Drakan 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anoia Skrevet 16. desember 2017 #10 Del Skrevet 16. desember 2017 Kanskje han prøvde å negge deg? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #11 Del Skrevet 16. desember 2017 24 minutter siden, Eltele skrev: En fyr sa til meg for noen år siden helt ut av det blå at jeg ikke var spesielt pen og i hvertfall ikke så pen som jeg trodde. Jeg tror ikke selv at jeg er pen egentlig så jeg skjønte ingenting og ikke kjenner jeg han heller. Er ikke dette litt vel frekt? Hvorfor sier bare en fremmed sånn til meg? Skulle tatt seg ut hvis jeg sa sånn om han. Du. Du er ikke noe kjekk hvis du tror det. Hva ville folk tenkt da? Er jo ikke noe hyggelig heller. Syns han kunne holdt det for seg selv liksom. Opplevd lignende? Som om at jeg gikk rundt og lurte på det. Flere år siden? Snakk om å bære nag så lenge! At det går an. Kom deg videre i livet Anonymkode: fe950...261 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eltele Skrevet 16. desember 2017 #12 Del Skrevet 16. desember 2017 2 minutter siden, Drakan skrev: Som nordlending, realistisk, ville jeg gitt dødsøynene og kjeftet han huden full til han svelgte sinne egne baller i skam eller til han gikk i komma av mangler på ord. Gadd ikke svare annet enn Ok på det. Er vel ikke en hyggelig ting å si til noen. Som sagt: Som om at det var det jeg lurte på der jeg gikk forbi denne karen. 25 minutter siden, Innlandsmannen skrev: Sier bare noe om hjernekapasiteten til han Antar det ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eltele Skrevet 16. desember 2017 #13 Del Skrevet 16. desember 2017 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Flere år siden? Snakk om å bære nag så lenge! At det går an. Kom deg videre i livet Anonymkode: fe950...261 Bærer ikke nag men syns det var skikkelig kvalmt å si til en fremmed. Kunne ikke falt meg inn å si sånt til noen. Så dette er vanlig for deg å si til folk da eller? Endret 16. desember 2017 av Eltele Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drakan Skrevet 16. desember 2017 #14 Del Skrevet 16. desember 2017 (endret) 2 minutter siden, Eltele skrev: Gadd ikke svare annet enn Ok på det. Er vel ikke en hyggelig ting å si til noen. Som sagt: Som om at det var det jeg lurte på der jeg gikk forbi denne karen. Antar det ja. Egentlig tror jeg han syntes du var hot og ville at du skulle se han. Hvorfor ellers skulle han si det? Han burde heller si at du var søt. Fyrer tror jenter liker "badboys".... Endret 16. desember 2017 av Drakan 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eltele Skrevet 16. desember 2017 #15 Del Skrevet 16. desember 2017 (endret) 10 minutter siden, Drakan skrev: Hvorfor ellers skulle han si det? Han burde heller si at du var søt. Sjarmerende. Vet ikke hvorfor han sa det. Dette bare stilte han seg opp å sa til meg helt ut av det blå. Jeg bare, Eh okay? Med et stort spørsmålstegn. Han burde ikke sagt noen ting sånn sett men slike ting sparer man seg for rett og slett. Endret 16. desember 2017 av Eltele Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #16 Del Skrevet 16. desember 2017 30 minutter siden, Eltele skrev: Bærer ikke nag men syns det var skikkelig kvalmt å si til en fremmed. Kunne ikke falt meg inn å si sånt til noen. Så dette er vanlig for deg å si til folk da eller? Dette er flere år siden. Så fatter ikke hvorfor du skriver det her nå! Men whatever ass! Anonymkode: fe950...261 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 16. desember 2017 #17 Del Skrevet 16. desember 2017 1 time siden, Eltele skrev: Bærer ikke nag men syns det var skikkelig kvalmt å si til en fremmed. Kunne ikke falt meg inn å si sånt til noen. Så dette er vanlig for deg å si til folk da eller? Det er bare veldig rart å plutselig, natt til en lørdag, å komme på en kommentar en random fyr sa til deg for flere år siden, for så og opprette en egen tråd på KG om det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #18 Del Skrevet 16. desember 2017 Hvis du er stygg, hvorfor er du ute? Var du på butikken (som vi alle må), eller ute på byn? Anonymkode: 94bc3...09f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eltele Skrevet 16. desember 2017 #19 Del Skrevet 16. desember 2017 (endret) 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du er stygg, hvorfor er du ute? Var du på butikken (som vi alle må), eller ute på byn? Anonymkode: 94bc3...09f Jeg var ute og gikk og da sa han det. Hva mener du med dette: Hvis du er stygg, hvorfor er du ute? Hva har det med saken å gjøre? Om noen er ute eller inne? Atte hæ? Endret 16. desember 2017 av Eltele Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #20 Del Skrevet 16. desember 2017 Vi stygge skal jo ikke gå på byn, eller være ute blant folk. Hvis det ikke er nødvendig, som f.eks jobb eller på butikken Anonymkode: 94bc3...09f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå