Gjest Eltele Skrevet 16. desember 2017 #21 Del Skrevet 16. desember 2017 (endret) 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Sånn apropos uthengt, det er vel ikke akkurat heelt det samme; men uansett. Har opplevd i butikker (hvis jeg har gått i joggebukse uten sminke ect.) at de antar at jeg har dårlig råd. At de liksom antar at jeg ikke har råd til det dyreste/middels dyre, men går rett på lavprisproduktene. Og er gjerne litt sånn "stakkars deg" i stemmen. Skulle kjøpe balsam en gang på Meny og spurte etter en god en, og hun dama bare "ja... her har vi jo First Price shampoen da". Da følte jeg meg skikkelig rufsete og fattig husker jeg.. Anonymkode: 70099...98c First Price er like bra som andre ting OG billigere. Er man fattig fordi man vil spare litt på pengene sine? Syns ikke det gitt. Noen first price ting kjøper jeg og sparer også en god del på det men ikke alt da. Endret 16. desember 2017 av Eltele Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #22 Del Skrevet 16. desember 2017 18 timer siden, Potetjinta skrev: Hei og hå godtfolk! Dere vet de julekalenderene som er typ "tagg en venninne og skriv hvorfor nettopp HUN fortjener å vinne" på facebook? Ei venninne ble tagget i en sånn julekalender med begrunnelse "hun får seg ikke jobb og har såvidt råd til å betale regningene sine, hun fortjener det". Vil også nevne at det er få som vet om at hun sliter økonomisk, ikke engang foreldrene hennes har hun sagt det til. Dette popper jo opp på hennes venners facebook, og det blir bare trist om foreldrene hennes skal finne det ut på denne måten. Har nesten lyst til å konfrontere venninna mi som har postet det med det. Det er så sinnsykt lite gjennomtenkt. Det kommer sikkert fra et godt sted, men hva er egentlig greia med å skulle henge ut andre på den måten? Trenger virkelig alle venner og bekjente å få vite hvordan det står til med andres rævkjørte økonomi kun i håp om å ha noen promilles sjanse for å vinne et par sokker? Har du opplevd å bli hengt ut? Jente, 24 Ja jeg ble hengt ut med navn i gapestokkgruppa på fb Anonymkode: e5d7d...d0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #23 Del Skrevet 16. desember 2017 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Moderatorene på Facebook er etter min erfaring helt ubrukelige på disse julekalenderene. Selv om det rapporteres 10-20 ganger så blir det ignorert. Anonymkode: 4287a...712 Så får hun det gjelder ta utskrift og anmelde til politiet eller søke hjelp hos Datatilsynet. Anonymkode: 95fe2...bf2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #24 Del Skrevet 16. desember 2017 Du kan melde hele konkurransen til Facebook for regelbrudd. Det er faktisk ikke lov å kreve tagging og deling for å delta i en konkurranse på face. Men mange gjør det likevel. Og ja, slike julekalendere er konkurranser. Anonymkode: f9396...939 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjauritz Skrevet 16. desember 2017 #25 Del Skrevet 16. desember 2017 Uff så latterlig gjort. Kom over en sånn julekalendersak hvor man kunne vinne en spa-opplevelse, så hadde mora til en på studiet tagget henne og skrevet at XX fortjener denne fordi hun er nedfor etter å ha strøket på eksamen, så dette hadde muntret hun opp før jul. Ikke spesielt kult for strykeren kan jeg tenke meg.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 16. desember 2017 #26 Del Skrevet 16. desember 2017 Hadde jeg vært deg, hadde jeg sagt fra til hun som skrev det. Uansett om hun er bevisst slem eller bare korttenkt, det går ikke an å holde på sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 16. desember 2017 #27 Del Skrevet 16. desember 2017 På 15.12.2017 den 17.33, T-Rex skrev: Du er rimelig spesiell. Øh. Hvorfor det? Er man spesiell fordi man påpeker at enkelte folk ikke har sosiale antenner eller ser konsekvensene av sine egne handlinger? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-Rex Skrevet 16. desember 2017 #28 Del Skrevet 16. desember 2017 23 minutter siden, ElectricScum said: Øh. Hvorfor det? Er man spesiell fordi man påpeker at enkelte folk ikke har sosiale antenner eller ser konsekvensene av sine egne handlinger? Du er rimelig spesiell. Og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 16. desember 2017 #29 Del Skrevet 16. desember 2017 8 minutter siden, T-Rex skrev: Du er rimelig spesiell. Og Jeg tror du ble avbrutt. Forhåpentligvis av underbevisst selvsensur. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #30 Del Skrevet 16. desember 2017 På 15.12.2017 den 17.18, AnonymBruker skrev: Skulle kjøpe balsam en gang på Meny og spurte etter en god en, og hun dama bare "ja... her har vi jo First Price shampoen da". Da følte jeg meg skikkelig rufsete og fattig husker jeg.. Anonymkode: 70099...98c At det var? Jeg hadde også anbefalt deg First Price om du spurte meg om balsamtips den gangen jeg jobba i matbutikk. Rett og slett fordi det bare er narkomane osv. som spør om sånt der og de skal jo ikke ha noe annet. Anonymkode: f47e7...1af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #31 Del Skrevet 16. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: At det var? Jeg hadde også anbefalt deg First Price om du spurte meg om balsamtips den gangen jeg jobba i matbutikk. Rett og slett fordi det bare er narkomane osv. som spør om sånt der og de skal jo ikke ha noe annet. Anonymkode: f47e7...1af Haha, tenkte det samme, litt rart å spørre de som jobber der da de ikke har noe kjennskap til produkter mer en de som de bruker selv. Anonymkode: 0e9d7...818 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå