AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #1 Del Skrevet 15. desember 2017 en å overføre på konton Dama ringer 15 min! femten min før dørene stenger til nav kontoret, jeg sitter i byen på sentrum og har ikke mulighet til å rekke. noen som har opplevd dette ? Håper nav at jeg ikke skulle rekke og dermed spare penger? De har hatt 2 dager på nødhjelpen og snakket med damen i går (dagen etter at jeg leverte søknad)ved samme tid! Anonymkode: 17199...b07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvist Skrevet 15. desember 2017 #2 Del Skrevet 15. desember 2017 Kontantkort til mobiltelefonen? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #3 Del Skrevet 15. desember 2017 Just now, Tvist said: Kontantkort til mobiltelefonen? Nei 700 kr til mat. Blir innkalt til møte på onsdag.- Summen er grei, men de har alltid overført på konto. hun ringer å sier at jeg kan hente det i skranken 15 min før de slutter å slippe inn folk på nav kontoret. Pga det er jeg uten penger i helga. Anonymkode: 17199...b07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #4 Del Skrevet 15. desember 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: en å overføre på konton Dama ringer 15 min! femten min før dørene stenger til nav kontoret, jeg sitter i byen på sentrum og har ikke mulighet til å rekke. noen som har opplevd dette ? Håper nav at jeg ikke skulle rekke og dermed spare penger? De har hatt 2 dager på nødhjelpen og snakket med damen i går (dagen etter at jeg leverte søknad)ved samme tid! Anonymkode: 17199...b07 Kontantkort til nødhjelpsmat er ikke lov å dele ut det er brudd på taushetsplikt. En annen sak er at dete r fredag i dag, og du dermed neppe ville fått penger overført til konto før på mandag. Hvilkrn landsdel er det du tilhører der de tildeler på denne måten? Anonymkode: 8b2ea...86a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #5 Del Skrevet 15. desember 2017 Just now, AnonymBruker said: Kontantkort til nødhjelpsmat er ikke lov å dele ut det er brudd på taushetsplikt. En annen sak er at dete r fredag i dag, og du dermed neppe ville fått penger overført til konto før på mandag. Hvilkrn landsdel er det du tilhører der de tildeler på denne måten? Anonymkode: 8b2ea...86a Oslo, jeg var med søknaden på onsdag, jeg ble også ringt igår (torsdag), stovner de har 48 timer på seg, så pengene burde å vært på konto, det har det vært tidligere når jeg desverre har søkt på samme dager. Anonymkode: 17199...b07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #6 Del Skrevet 15. desember 2017 Just now, AnonymBruker said: Oslo, jeg var med søknaden på onsdag, jeg ble også ringt igår (torsdag), stovner de har 48 timer på seg, så pengene burde å vært på konto, det har det vært tidligere når jeg desverre har søkt på samme dager. Anonymkode: 17199...b07 "har måttet Anonymkode: 17199...b07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #7 Del Skrevet 15. desember 2017 Fik beskjed at faren min kunne hente den i skranken, jeg fikk ikke tak i han eller andre familiemedlemmer. Anonymkode: 17199...b07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #8 Del Skrevet 15. desember 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kontantkort til nødhjelpsmat er ikke lov å dele ut det er brudd på taushetsplikt. Anonymkode: 8b2ea...86a Hva mener du med brudd på taushetsplikt? Vet du egentlig hvordan dette virker? Eneste gangen jeg fikk kontantkort var fordi jeg faktisk skulle få pengene før helga, og kontooverføring tar lengre tid. Jeg kunne ikke hente kortet selv pga jobbintervju, men skrev en fullmakt til samboer, så fikk han hentet det ut. Opplevde Nav som fleksible og hjelpsomme den gangen. Anonymkode: 9153e...136 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #9 Del Skrevet 15. desember 2017 Det jeg reagere mest på er at hun på nav ringer 1430, kontoret stenger kl 15, fra 1445 stenger de døren og slipper ingen inn lengre. Anonymkode: 17199...b07 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #10 Del Skrevet 15. desember 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fik beskjed at faren min kunne hente den i skranken, jeg fikk ikke tak i han eller andre familiemedlemmer. Anonymkode: 17199...b07 Med mindre du har gitt faren din fullmakt kan de ikke gjøre dette. Det er brudd på taushetsplikten. Anonymkode: 3148c...8e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #11 Del Skrevet 15. desember 2017 Just now, AnonymBruker said: Med mindre du har gitt faren din fullmakt kan de ikke gjøre dette. Det er brudd på taushetsplikten. Anonymkode: 3148c...8e5 Jeg spurte om det var mulig, hun skulle sjekke om det var greit o hung ringe meg igjen, jeg fikk sms om at det var ok. (sikkert fordi det var opoptatt da jeg prøvde å få tak i han og andre familiemedlemmer) Herregud man ikke ringer 15 min før dørene stenger! Anonymkode: 17199...b07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #12 Del Skrevet 15. desember 2017 Hvordan fungerer sånne kontantkort? Hvordan ser de ut? Anonymkode: 52ba9...b8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #13 Del Skrevet 15. desember 2017 Kanskje det hadde vært lurt om NAV kunne VIPPSE penger de gangene det var hast med å få levert pengene raskt på konto? Bruker de ikke VIPPS, kanskje? Anonymkode: b3363...41e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #14 Del Skrevet 15. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan fungerer sånne kontantkort? Hvordan ser de ut? Anonymkode: 52ba9...b8f De ser ut som et vanlig bankkort, med magnetstripe. Du putter det i nærmeste minibank, så spytter den ut det angitte beløpet til deg. Anonymkode: 9153e...136 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #15 Del Skrevet 15. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker said: De ser ut som et vanlig bankkort, med magnetstripe. Du putter det i nærmeste minibank, så spytter den ut det angitte beløpet til deg. Anonymkode: 9153e...136 Ok, takk, det er fint å høre at det i det minste gjøres på den måten enn å må i skranken i posten. Anonymkode: 17199...b07 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #16 Del Skrevet 15. desember 2017 12 minutter siden, AnonymBruker said: Kanskje det hadde vært lurt om NAV kunne VIPPSE penger de gangene det var hast med å få levert pengene raskt på konto? Bruker de ikke VIPPS, kanskje? Anonymkode: b3363...41e tydeligvis ikke. Anonymkode: 17199...b07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #17 Del Skrevet 15. desember 2017 Ble ikke noe løsning. så utrolig irriterrende med saksbehandler som ikke en gang bryr seg. Anonymkode: 17199...b07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #18 Del Skrevet 15. desember 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei 700 kr til mat. Blir innkalt til møte på onsdag.- Summen er grei, men de har alltid overført på konto. hun ringer å sier at jeg kan hente det i skranken 15 min før de slutter å slippe inn folk på nav kontoret. Pga det er jeg uten penger i helga. Anonymkode: 17199...b07 Nav kontorer i Oslo har kun mulighet til å kjøre ut bankutbetalinger en gang pr dag, det er systemet (teknisk) som er slik. De hadde ikke lagd kontantkort om de ikke måtte, det er mye ekstra jobb for saksbehandler og regnskapskonsulenten. Nav har flere enn en bruker og det er en tung jobb med mange krevende brukere og stor arbeidsmengd, de har nok gjort sitt ytterste for at du skulle få nødhjelp. Et tips er at du selv alltid har litt midler i bakhånd slik at du slipper å havne i en slik situasjon, alle kan holde av en liten slant med midler uansett hvor lav inntekt dem har. 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kontantkort til nødhjelpsmat er ikke lov å dele ut det er brudd på taushetsplikt. En annen sak er at dete r fredag i dag, og du dermed neppe ville fått penger overført til konto før på mandag. Hvilkrn landsdel er det du tilhører der de tildeler på denne måten? Anonymkode: 8b2ea...86a Det er ikke brudd på taushetsplikten nei, kortet puttes i en minibank også kommer pengene ut. Ingen trenger å se at dette er penger fra sosialtjenesten. Anonymkode: e81b3...40e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #19 Del Skrevet 15. desember 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje det hadde vært lurt om NAV kunne VIPPSE penger de gangene det var hast med å få levert pengene raskt på konto? Bruker de ikke VIPPS, kanskje? Anonymkode: b3363...41e Jeg får ikke penger fra vipps før ved bankoverføring fordi jeg ikke har DnB. Anonymkode: e08cb...754 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #20 Del Skrevet 15. desember 2017 Just now, AnonymBruker said: Nav kontorer i Oslo har kun mulighet til å kjøre ut bankutbetalinger en gang pr dag, det er systemet (teknisk) som er slik. De hadde ikke lagd kontantkort om de ikke måtte, det er mye ekstra jobb for saksbehandler og regnskapskonsulenten. Nav har flere enn en bruker og det er en tung jobb med mange krevende brukere og stor arbeidsmengd, de har nok gjort sitt ytterste for at du skulle få nødhjelp. Et tips er at du selv alltid har litt midler i bakhånd slik at du slipper å havne i en slik situasjon, alle kan holde av en liten slant med midler uansett hvor lav inntekt dem har. Det er ikke brudd på taushetsplikten nei, kortet puttes i en minibank også kommer pengene ut. Ingen trenger å se at dette er penger fra sosialtjenesten. Anonymkode: e81b3...40e Serr kunne jeg det, hadde jeg vel ikke måtte jeg vel ikke søke om nødhjelp vel.. De fikk søknaden på onsdag, det var to før meg, var på kontoret i 10 min, aldri opplevd at det har gått så kjøpt vanligvis tar det 1 time til 2 timer.. Anonymkode: 17199...b07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå