SunBuster Skrevet 14. desember 2017 #21 Del Skrevet 14. desember 2017 Heia Jeg fikk kapret kona i juli. Prøvde å holde på henne for barnas skyld, men det funka bare ikke. Nå har jeg tatt sorgen, kommet over det verste, separasjon er tatt ut, og jeg ser frem til å leve uten ei som har gjort meg mye vondt. Du kommer over dette også. Damer vil alltid stå i fare for å bli kapret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 14. desember 2017 #22 Del Skrevet 14. desember 2017 Hun har vel egen vilje? Hun ble ikke kapret, hun valgte å gå. Uansett hvor mye han maste og prøvde seg var det å avslutte forholdt til syvende og sist hennes avgjørelse, ikke hans. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #23 Del Skrevet 14. desember 2017 7 minutter siden, SunBuster skrev: Damer vil alltid stå i fare for å bli kapret. Jepp så derfor er det viktig å vie hun den oppmerksomheten og respekten og kjærligheten hun fortjener, og ikke sitte å spille og ignorere henne hver dag og ikke engang gidde å høre på hun når hun snakker til en, slik som ts gjorde med dama si. Anonymkode: 18d65...817 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunBuster Skrevet 14. desember 2017 #24 Del Skrevet 14. desember 2017 Helt enig med begge siste innlegg. Tar man ikke godt nok vare på partneren sin, kan det være de finner noen andre. For min egen del vil jeg være mer nøye på å finne rett dame neste gang. Da vil det være lettere å holde henne fornøyd. Det jeg hadde med kona, var ikke ment to be. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noname123 Skrevet 14. desember 2017 #25 Del Skrevet 14. desember 2017 1 minutt siden, SunBuster skrev: Helt enig med begge siste innlegg. Tar man ikke godt nok vare på partneren sin, kan det være de finner noen andre. For min egen del vil jeg være mer nøye på å finne rett dame neste gang. Da vil det være lettere å holde henne fornøyd. Det jeg hadde med kona, var ikke ment to be. Så sant så sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #26 Del Skrevet 16. desember 2017 På 14.12.2017 den 21.42, SunBuster skrev: Helt enig med begge siste innlegg. Tar man ikke godt nok vare på partneren sin, kan det være de finner noen andre. For min egen del vil jeg være mer nøye på å finne rett dame neste gang. Da vil det være lettere å holde henne fornøyd. Det jeg hadde med kona, var ikke ment to be. hvordan merket du at hun ikke var rett og hvorfor klarte du ikke å gjøre henne fornøyd ? virker som om det et mange menn som sliter med det. Tingen er at vi liker oppmerksomhet og ikke at vi plutselig en dag står der som en gammel bilmotor og støver ned, fordi dere ikke vil pleie forholdet pga spenningen og forelskelsen har lagt seg. Alt her i livet krever vedlikehold og jobbing, det samme med et kjæresteforhold, som mange ikke forstår og bare dumper partneren og finner seg noe «bedre». Hva da bedre? gresset er bare grønnere der man vanner det og det er vanskelig om ikke umulig å finne den rette. Hvorfor ikke holde på den man er glad i og jobbe for det. Mennesker er ikke bruk og kast. Kona de fant seg en annen. Skulle ønske jeg også fant noen da jeg var i forhold med eksen, fordi han såra meg så veldig, noe jeg ikke trodde om vedkommende. Trodde det var ekte kjærlighet, mens alle andre gifter seg som ingenting... det er bare tull alt som sies om kvinner her inne... om at de får hvem de vil osv. Jeg kunne gjort hva som helst for å ha noen hos meg nå, savner å bli lengtet etter, satt pris på, kose og dele en fremtid sammen. En som er stolt av å være mannen min og holder rundt meg i offentligheten... Anonymkode: 77322...474 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 16. desember 2017 #27 Del Skrevet 16. desember 2017 Jeg tenker at ingen kan kapre en dame. At en dame kan velge en annen enn den hun er i forhold med, men at det er hennes valg, og står på henne. Alle i et forhold kan oppleve at noen prøver seg på dem, men er man der man vil være så virker det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 16. desember 2017 #28 Del Skrevet 16. desember 2017 Jeg har hentet bra mange jenter ut fra forhold, eller knullet dem mens de har vært i forhold. Det er ikke mitt ansvar at de er trofast, og hadde de vært tilfreds i forholdet deres så hadde de ikke gått etter meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampen Skrevet 16. desember 2017 #29 Del Skrevet 16. desember 2017 5 timer siden, Katten.2.0 skrev: Jeg har hentet bra mange jenter ut fra forhold, eller knullet dem mens de har vært i forhold. Det er ikke mitt ansvar at de er trofast, og hadde de vært tilfreds i forholdet deres så hadde de ikke gått etter meg. Oh Lord.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #30 Del Skrevet 16. desember 2017 Jeg syns det er noe utrolig vakkert når man blir reddet ut av f.eks. dårlige forhold. Hvis man ikke trives så er det en seier at en mann faktisk prøver seg på de mens de er opptatt. Dette viser jo ekstremt interesse for akkurat dette enkeltmennesket, fremfor alle andre ''lettere'' (som er single). Hvis man trives i et forhold, så trives man egentlig ikke. Man er i en vane hver dag og lærer seg hver dag nye argumenter for at dette er riktig. Man mister sammenligningsgrunnlaget man hadde når man datet, og hvis det rett og slett dukker opp en som setter ting i perspektiv, og får deg til å forstå innerst inne at du egentlig har vært i en rutine vs. forhold i mange år, så er det jo bare nydelig å få denne oppklaringen heller før enn senere. Anonymkode: 61ef9...c1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå