Gå til innhold

Toppløs underholdning på julebord...i 2017!

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Som en del av underholdningen for de annlige julebordsgjestene, var det hyret inn to toppløse damer som kom ut av en kake. Student Christina Engedal, som serverte i selskapet, reagerer sterkt."

Vi har altså ikke kommet lenger i år heller....23 mannlige julebordgjester og toppløse damer som spretter opp av kaker.

Anonymkode: 12f6f...0f9

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så sexist. Hva sier feministene om denne nedverdigheten av kvinner?

Anonymkode: c1ba2...f70

• Liker 1
Skrevet

Dette var ikke greit, helt latterlig. 

Anonymkode: 31d47...e30

• Liker 10
Skrevet

Jeg hadde reist meg opp å gått derfra hvertfall. Ikke fordi jeg ble "krenka", men fordi det er upassende og sexistisk. 

Anonymkode: 1725d...591

• Liker 21
Skrevet

Herlig komisk at feministene har tatt over rollen som "moralens voktere" fra de religiøse:

Sitat

– Jeg hadde virkelig forventet en høyere moral og etikk i norsk arbeidsliv enn dette. Jeg ser selv for meg en framtid i næringslivet, og mener det er viktig å si ifra om en slik ukultur, sier Christina Engedal.

Sier ellers noe om denne personen at hun mener ingen i næringslivet skal kunne ha en sånn fest med mannlige gjester fordi hun selv har tenkt seg en fremtid i næringslivet. Slike kronisk krenkede kolleger må være et mareritt å forholde seg til. 

• Liker 3
Skrevet

Hva er problemet?

Anonymkode: 901b1...61a

• Liker 4
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er problemet?

Noen blir usikre på seg selv.

Forøvrig så er ''det er 2017, 2018, etc'', ikke et argument. Bare flaut når folk skriver det, spesielt på Facebook.

Anonymkode: 7b334...7ed

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor får vi kvinner aldri noe sånt???

Anonymkode: 1934d...d6d

• Liker 3
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er problemet?

Veldig uprofesjonelt, naturligvis! Trenger du spørre? Kvinner er mer enn bare pupper. Hvordan behandler dette firmaet sine kvinnelige leverandører eller kunder når ledelsen mangler etisk gangsyn? 

Anonymkode: db97e...860

• Liker 18
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Dersom det ikke var noen inneligie deltakgere på julebordet/ansatte i bedriften, synes jeg reaksjonen fra servitøren er bekymringverdig. 

Gjest Overrasket
Skrevet

Hva har årstallet med dette å gjøre? 

Skrevet

Herregud alt dere kvinner skal klare å bli krenket for :rolleyes:

Anonymkode: 35552...cb5

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

"Som en del av underholdningen for de annlige julebordsgjestene, var det hyret inn to toppløse damer som kom ut av en kake. Student Christina Engedal, som serverte i selskapet, reagerer sterkt."

Vi har altså ikke kommet lenger i år heller....23 mannlige julebordgjester og toppløse damer som spretter opp av kaker.

Anonymkode: 12f6f...0f9

En bedrift med 23 ansatte hvorav ingen (!) er kvinner, må i utgangspunktet ha dårlig ledelse og et større holdnings- og diskrimineringsproblem.

Anonymkode: 20a6d...94b

• Liker 9
Skrevet

Stakkars servitør. Skjønner at hun reagerte kraftig. 

• Liker 2
Skrevet

Høres ut som et bra julebord!

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Herregud alt dere kvinner skal klare å bli krenket for :rolleyes:

Anonymkode: 35552...cb5

Så du er klar for å bli servert champagne og danset for av to mannlige bodybuildere i tanga på ditt eget julebord?

• Liker 10
Gjest Overrasket
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

En bedrift med 23 ansatte hvorav ingen (!) er kvinner, må i utgangspunktet ha dårlig ledelse og et større holdnings- og diskrimineringsproblem.

Dette synes jeg er mye mer viktig og sentralt enn 20 minutter med et par pupper. På en side skal kvinner kjøre "frigjør brystvorten"-kampanjer, på den andre siden skal de bli sinte over å se andre brystvorter. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Så du er klar for å bli servert champagne og danset for av to mannlige bodybuildere i tanga på ditt eget julebord?

Hvis bedriften bare hadde hatt kvinnelige ansatte, hvorfor ikke?

http://www.chippendales.com/touring-show

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...