Gjest Cid Skrevet 10. januar 2023 #401 Del Skrevet 10. januar 2023 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Feil tråd. ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cleangal Skrevet 10. januar 2023 #402 Del Skrevet 10. januar 2023 Auauauau… Gled på isen da jeg skulle inn i bilen i dag tidlig (is med vann oppå). Slo det ene kneet rett ned i isen, og skulderen og hodet traff bildøra. Dro på jobb, og dro hjem igjen etter et par timer. Er svimmel, og både skulder og kne verker og har en fin blåfarge. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 10. januar 2023 #403 Del Skrevet 10. januar 2023 cleangal skrev (39 minutter siden): Auauauau… Gled på isen da jeg skulle inn i bilen i dag tidlig (is med vann oppå). Slo det ene kneet rett ned i isen, og skulderen og hodet traff bildøra. Dro på jobb, og dro hjem igjen etter et par timer. Er svimmel, og både skulder og kne verker og har en fin blåfarge. Oi ånei 😞 Slo du hodet hardt? Kanskje du burde til legen å få utelukket hjernerystelse? God bedring 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 10. januar 2023 #404 Del Skrevet 10. januar 2023 Jeg er sliten og tankefull etter rettssaken i dag. Jeg er spent på utfallet 😶 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. januar 2023 Forfatter #405 Del Skrevet 10. januar 2023 Tvi-tvi, @Embla Othea Oppdatering: Min form er litt bedre, men jeg befinner meg i en rar mellomtilstand med influensafølelse i hode og kropp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 10. januar 2023 #406 Del Skrevet 10. januar 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Tvi-tvi, @Embla Othea Oppdatering: Min form er litt bedre, men jeg befinner meg i en rar mellomtilstand med influensafølelse i hode og kropp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 11. januar 2023 #407 Del Skrevet 11. januar 2023 Hoppetaujenta skrev (10 timer siden): Tvi-tvi, @Embla Othea Oppdatering: Min form er litt bedre, men jeg befinner meg i en rar mellomtilstand med influensafølelse i hode og kropp. God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. januar 2023 Forfatter #408 Del Skrevet 11. januar 2023 Takk, det hjalp, @Embla Othea ...for jeg kjenner at jeg er bedre i dag. Kanskje det går over i løpet av uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 11. januar 2023 #409 Del Skrevet 11. januar 2023 Hoppetaujenta skrev (57 minutter siden): Takk, det hjalp, @Embla Othea ...for jeg kjenner at jeg er bedre i dag. Kanskje det går over i løpet av uka. Krysser fingrene 🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. mai 2023 Forfatter #410 Del Skrevet 7. mai 2023 Bare minner folk om at denne tråden finnes og den er helt gratis å bruke. Syt og klag uten begrensninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 7. mai 2023 #411 Del Skrevet 7. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (På 14.12.2017 den 14.58): Dette er tråden for alle som føler for å fortelle hele verden at de ikke er helt friske, eller ikke helt som de kunne ha tenkt seg å være akkurat nå. Brukne ben, såre slimhinner, hodepine, inngrodde negler....ingenting er for stort eller smått, så lenge man føler for å beklage seg litt. Personlig er jeg nokså frisk selv om jeg beveger meg rundt folk som hoster og nyser ganske ofte. Jeg vil gi mitt bidrag og kan si at jeg har kronisk tørre hender i kaldt ute/ varmt inne-temperaturer. Typisk nå på vinteren og tyypisk at jeg stadig glemmer å smøre meg, selv om jeg har tenkt å gjøre det hele tiden. Jeg lider av "jeg skal bare noe annet først"-syndromet, men nå skal jeg finne håndkrem. Værsågod; syt & klag-mikrofonen er bare din. http://www.free-emoticons.com/files/media-emoticons/11408.png Fyr løs. jeg er vonbråten over at du briljerer med den mikrofonen der...p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. mai 2023 Forfatter #412 Del Skrevet 7. mai 2023 Baktus skrev (1 time siden): jeg er vonbråten over at du briljerer med den mikrofonen der...p Det er fritt for alle å bruke den eller ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. mai 2023 #413 Del Skrevet 7. mai 2023 Jeg syns det er så slitsomt med teite tenner. 🥺 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. mai 2023 #414 Del Skrevet 8. mai 2023 Jeg synes det er slitsomt med folk som er hårsåre. 🫠 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 9. mai 2023 #415 Del Skrevet 9. mai 2023 (endret) Embla Othea skrev (På 8.5.2023 den 8.33): Jeg synes det er slitsomt med folk som er hårsåre. 🫠 . Endret 9. juni 2023 av Lurven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 9. mai 2023 #416 Del Skrevet 9. mai 2023 Lurven skrev (21 minutter siden): Er det sånn kroppshår eller hodehår du mener Sensitiv. Er det et enda bedre ord? 🤨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 9. mai 2023 #417 Del Skrevet 9. mai 2023 (endret) Embla Othea skrev (På 9.5.2023 den 16.34): Sensitiv. Er det et enda bedre ord? 🤨 . Endret 9. juni 2023 av Lurven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 9. mai 2023 #418 Del Skrevet 9. mai 2023 Lurven skrev (2 minutter siden): Sensitive hår? Jeg skal bestille en time med brasiliansk voks for deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 9. mai 2023 #419 Del Skrevet 9. mai 2023 (endret) Embla Othea skrev (På 9.5.2023 den 16.37): . Endret 9. juni 2023 av Lurven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. mai 2023 #420 Del Skrevet 9. mai 2023 Lurven skrev (22 minutter siden): Så lenge det blir utført av en brasse er jeg med Basse fra olsenbanden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå