AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #41 Skrevet 14. desember 2017 Jeg syns så absolutt det er på sin plass å holde hun på pinebenken og bare ignorere henne. Hun er jo tross allt rimelig ondskapsfull som forsøker å svindle deg og lure deg til et farskap du ikke har. Hun forjener alt slags jævelskap og mer til. Anonymkode: 1aa0f...db5
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #42 Skrevet 14. desember 2017 Hvis hun er gravid og lyver med overlegg om hvem som er faren er hun ikke riktig god og du bør ikke kødde med henne. Hvis hun lyver om å være gravid er hun ikke riktig god og du bør ikke kødde med henne. Hvis hun har bomma på datoer og tror ved en feil at du er faren bør du ikke kødde med henne. Ser egentlig ingen gode grunner til at du skal opptre som et like dårlig menneske som hun muligens gjør. Pass på din egen karma du, så får hun passe på sin. Anonymkode: 68a20...c2e 4
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #43 Skrevet 14. desember 2017 Henne burte egentlig være glad til for atte ikke du er faren til avkommet! Når det er sakt: henne kan bare påstå atte du er faren så mye henne vil. Det går fint Ann for deg å kreve farskapstest når beibien kommer, så ser både henne og deg hva svaret blir. Anonymkode: 6d0cb...4b6 5
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #44 Skrevet 14. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg kommer til og late som jeg blir kjempe glad på hennes)og mine veier. Kanskje prøve og date henne, planlegge fermtiden og sånt. Når barnet kommer vil jeg ha DNA test, bare sånn av rutine fra henne, og vips jeg ditcher henne og fremtiden hennes så hardt. Anonymkode: 6f650...da0 Du burde lære deg å skrive henne/hun riktig, du skriver som et barn. Det kan da ikke være så vanskelig. 4 av 5 var feil i det innlegget som jeg siterte og rettet. Anonymkode: fbb6d...b89 5
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #45 Skrevet 14. desember 2017 12 minutter siden, AnonymBruker said: Du burde lære deg å skrive henne/hun riktig, du skriver som et barn. Det kan da ikke være så vanskelig. 4 av 5 var feil i det innlegget som jeg siterte og rettet. Anonymkode: fbb6d...b89 You must be fun at parties Anonymkode: de7eb...047
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #46 Skrevet 14. desember 2017 Ts, hvor kastet du kondomet? Anonymkode: d3ee0...452
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #47 Skrevet 14. desember 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts, hvor kastet du kondomet? Anonymkode: d3ee0...452 I søpla på badet hos hun. Anonymkode: 6f650...da0
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #48 Skrevet 14. desember 2017 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: I søpla på badet hos hun. Anonymkode: 6f650...da0 Kanskje hun hadde veeeeeeeldig lyst på baby... 😄 Anonymkode: d3ee0...452 5
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #49 Skrevet 14. desember 2017 Du må jo si det til henne, så fort som mulig. En venninne av meg opplevde å bli voldtatt i fylla, mens hun sov. Hun var usikker på om hun hadde drømt det, eller om det virkelig hadde skjedd. Men da det ble klart at hun var gravid, ble det jo klart at hun ikke hadde drømt. Anonymkode: 44bc4...71f
draug 75 Skrevet 15. desember 2017 #50 Skrevet 15. desember 2017 Gitt at tråden ikke er trolletråd: Du skal være glad du har sterilisert deg. Da ringer alarmbjellene med en gang når du får en sånn beskjed. Du er ikke den første som får påstått et farskap som like gjerne kan være andre som deg, bare fordi du enten virker som den mest bekvemme faren, eller bare det at du står først i telefonkatalogen, eller at hun rett og slett mistenker å være gravid, ikke aner noe om hvem hun skal påstå farskapet på, og så går ut og finner seg en eller annen å ligge med, passer på å få med seg mest mulig personalia og så setter hun harpunen i deg. Det hun prøver seg på, er svindel, intet mindre. Du kan saktens la henne komme med flere løgner (-Er du sikker, "Ja" -Det kan ikke være andre? "Nei, har ikke hatt noen andre") og så fortelle henne at siden du har klippa strengen og brukt kondom, så skal du minst ha DNA- test. Men ikke la det gå til fødselen: hun rekker å spinne mye edderkoppspinn rundt deg på noen måneder. Så ikke hold på for lenge. Jeg ser at ganske mange kvinnelige brukere tar lett på denne saken. Det skuffer meg. Man er liksom litt der at det kunne like gjerne være TS sitt barn, han har jo ligget med henne. At han har tatt forholdsregler teller ikke. Jeg lurer på om dette representerer den type oppriktighet som kvinner i Norge generelt sett synes de kan begrense seg til ovenfor menn? 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #51 Skrevet 15. desember 2017 3 timer siden, draug 75 skrev: Du kan saktens la henne komme med flere løgner (-Er du sikker, "Ja" -Det kan ikke være andre? "Nei, har ikke hatt noen andre") og så fortelle henne at siden du har klippa strengen og brukt kondom, så skal du minst ha DNA- test. Men ikke la det gå til fødselen: hun rekker å spinne mye edderkoppspinn rundt deg på noen måneder. Så ikke hold på for lenge. Anonymkode: 6b2d4...e5d
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #52 Skrevet 15. desember 2017 4 hours ago, draug 75 said: Gitt at tråden ikke er trolletråd: Du skal være glad du har sterilisert deg. Da ringer alarmbjellene med en gang når du får en sånn beskjed. Du er ikke den første som får påstått et farskap som like gjerne kan være andre som deg, bare fordi du enten virker som den mest bekvemme faren, eller bare det at du står først i telefonkatalogen, eller at hun rett og slett mistenker å være gravid, ikke aner noe om hvem hun skal påstå farskapet på, og så går ut og finner seg en eller annen å ligge med, passer på å få med seg mest mulig personalia og så setter hun harpunen i deg. Det hun prøver seg på, er svindel, intet mindre. Du kan saktens la henne komme med flere løgner (-Er du sikker, "Ja" -Det kan ikke være andre? "Nei, har ikke hatt noen andre") og så fortelle henne at siden du har klippa strengen og brukt kondom, så skal du minst ha DNA- test. Men ikke la det gå til fødselen: hun rekker å spinne mye edderkoppspinn rundt deg på noen måneder. Så ikke hold på for lenge. Jeg ser at ganske mange kvinnelige brukere tar lett på denne saken. Det skuffer meg. Man er liksom litt der at det kunne like gjerne være TS sitt barn, han har jo ligget med henne. At han har tatt forholdsregler teller ikke. Jeg lurer på om dette representerer den type oppriktighet som kvinner i Norge generelt sett synes de kan begrense seg til ovenfor menn? Kvinner støtter andre kvinner uansett hva. Trodde du hadde skjønt såpass? Anonymkode: de7eb...047 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #53 Skrevet 15. desember 2017 23 timer siden, AnonymBruker skrev: I søpla på badet hos hun. Anonymkode: 6f650...da0 Neste gang du knuller og bruker kondom. Så tar du å skyller kondomet i vasken etter bruk, så hiver du det i søplet etterpå. Da er du sikker på at det ikke blir barn av det Anonymkode: 79cf5...307
B.Wooster Skrevet 15. desember 2017 #54 Skrevet 15. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kvinner støtter andre kvinner uansett hva. Trodde du hadde skjønt såpass? Anonymkode: de7eb...047 At han får motbør for sin infantile idé om å straffe henne, oppfatter jeg ikke som støtte til motparten. 3
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #55 Skrevet 15. desember 2017 6 timer siden, draug 75 skrev: Gitt at tråden ikke er trolletråd: Du skal være glad du har sterilisert deg. Da ringer alarmbjellene med en gang når du får en sånn beskjed. Du er ikke den første som får påstått et farskap som like gjerne kan være andre som deg, bare fordi du enten virker som den mest bekvemme faren, eller bare det at du står først i telefonkatalogen, eller at hun rett og slett mistenker å være gravid, ikke aner noe om hvem hun skal påstå farskapet på, og så går ut og finner seg en eller annen å ligge med, passer på å få med seg mest mulig personalia og så setter hun harpunen i deg. Det hun prøver seg på, er svindel, intet mindre. Du kan saktens la henne komme med flere løgner (-Er du sikker, "Ja" -Det kan ikke være andre? "Nei, har ikke hatt noen andre") og så fortelle henne at siden du har klippa strengen og brukt kondom, så skal du minst ha DNA- test. Men ikke la det gå til fødselen: hun rekker å spinne mye edderkoppspinn rundt deg på noen måneder. Så ikke hold på for lenge. Jeg ser at ganske mange kvinnelige brukere tar lett på denne saken. Det skuffer meg. Man er liksom litt der at det kunne like gjerne være TS sitt barn, han har jo ligget med henne. At han har tatt forholdsregler teller ikke. Jeg lurer på om dette representerer den type oppriktighet som kvinner i Norge generelt sett synes de kan begrense seg til ovenfor menn? Kvinne her. Kan ikke få sagt hvor umoralsk jeg syns det er å svindle med farskap eller lyve om graviditet. Det er en kardinalsynd. Nettopp derfor og pga historier jeg har vært borti tenker jeg at man ikke skal leke så mye med damer som går til det skrittet. De kan være gærne, ustabile, psykotiske. Dette er ikke normal oppførsel. Ingen vits i å helle bensin på bålet eller senke seg til hennes nivå. I hvert fall ikke hvis det faktisk kommer et barn til verden som skal leve med en mulig psykisk ustabil mor. Dessuten, foreløpig har jo hun ikke utsatt han for reelle konsekvenser. Han vet jo at det er bare å ta en DNA-test. Så han har ikke akkurat lidd så mye, heller. Anonymkode: 68a20...c2e
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #56 Skrevet 15. desember 2017 5 hours ago, B.Wooster said: At han får motbør for sin infantile idé om å straffe henne, oppfatter jeg ikke som støtte til motparten. Mens hun er ikke infantil? Syns hun fortjener å få litt straff jeg. Anonymkode: de7eb...047
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #57 Skrevet 15. desember 2017 Jeg ble gravid med min steriliserte mann for noen år siden. Da var sædlederne grodd sammen igjen....om jeg var deg så ville jeg testet svømmerne. Anonymkode: 05fc1...71b
Gjest wildfig Skrevet 15. desember 2017 #58 Skrevet 15. desember 2017 Det kan jo hende damen er like ukritisk til sexpartner som ts, og at hun rett og slett ikke kan sin egen syklus og ikke husker hvem hun har ligget med? Så slutt å oppfør deg som en dust ts og spill med åpne kort.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #59 Skrevet 15. desember 2017 On 12/14/2017 at 1:37 PM, AnonymBruker said: Jeg vet jeg ikke er barnefar. Jeg er Sterilisert, og jeg brukte dong på hun. Den sprakk heller ikke. Jeg knøt den selv og kastet den. Leke med hun fordi det hun gjør er ondskapsfult, veldig stygg oppførsel. Anonymkode: 6f650...da0 Jeg hadde lett gjort dette. Hvis hun er så stygg mot deg at hun skal prøve å lure deg til å være far for et barn som ikke er ditt så fortjener hun det glatt. Anonymkode: 80d58...72c 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #60 Skrevet 17. desember 2017 På 15.12.2017 den 23.17, AnonymBruker skrev: Jeg hadde lett gjort dette. Hvis hun er så stygg mot deg at hun skal prøve å lure deg til å være far for et barn som ikke er ditt så fortjener hun det glatt. Anonymkode: 80d58...72c Jeg håper dere på ikke noe tidspunkt reproduserer dere Anonymkode: 2ab39...fba 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå