AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #21 Skrevet 14. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er det greit det hun gjør? Ha sex med flere for å bli gravid, for så lyve å si at han er den eneste hun har hatt sex med. Fordi hun anser han som den beste å dytte farskapet på. Anonymkode: fbb6d...b89 Trenger man allikevel å være like dum tilbake? Og alle vet vel i dag at man tar DNA, og da får man jo lett sjekket farskapet. Dumt å lyve når man vet at det kan bli avslørt. Kanskje denne dama virkelig tror på at TS er faren. Anonymkode: 6b2d4...e5d 5
Cyndaquil Skrevet 14. desember 2017 #22 Skrevet 14. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er det greit det hun gjør? Ha sex med flere for å bli gravid, for så lyve å si at han er den eneste hun har hatt sex med. Fordi hun anser han som den beste å dytte farskapet på. Anonymkode: fbb6d...b89 Hvem sa dette var plan hennes? Kan være en jente som levde livet som han gjør, og så ble uplanlagt gravid, men likevel ønsker å beholde. Kan henne at hennes kunnskaper om unnfangelse gjør at hun tror det er TS, og ikke «mann 2 uker før han». Det handler sa om uvitenhet, ikke ondskap eller utspekulering. Om TS sier sannheten kan hun bruke tidsenhet sin til å kontakte den andre mann, eller at TS må igjennom DNA test etter fødsel. 7
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #23 Skrevet 14. desember 2017 Syns ikke jeg er ond som vil straffe en person som vil ødlegge livet mitt for en tabbe henne selv har gjort. Bare rimlig at henne får en støkk og bli tullet med litt. Anonymkode: 6f650...da0 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #24 Skrevet 14. desember 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vanligvis så leker mennesker med hunder. Å leke med HENNE derimot er ikke pent gjort. Anonymkode: 624e9...a57 Jeg leker med hun fordi henne ikke bør ha sex om henne ikke kan holde styr på hvem hun blir gravid med. Hun må lære ansvar. Anonymkode: 6f650...da0 4
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #25 Skrevet 14. desember 2017 Mulighet 1: Hun snakker sant. Mulighet 2: Hun tror oppriktig på at hun snakker sant. Hun kan ha lite styring på egen syklus og funnet det ut på et tidspunkt som har gjort at hun er helt sikker på at det må være deg. Mulighet 3: Hun vet det er en mulighet for at hun tar feil og har informert to ulike mulige fedre om det samme, fordi hun ikke vet hvem av dere det er, skjemmes for å si at dere var to... Men ikke vil skjule det for noen av dere. Mulighet 4: Hun lyver og er ikke gravid. Mulighet 5: Hun lyver med vilje fordi yin så gjerne vil at en som er så trivelig som deg skal ha barnet hennes på deltid. Jeg synes mulighet 5 virker mindre sannsynlig enn 2 og 3. Og i alle tilfeller så får du saken ut av verden fortere for ditt vedkommende ved å være ærlig. Anonymkode: 0e469...602 14
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #26 Skrevet 14. desember 2017 Det er jo godt mulig hun tror du er faren, hvorfor tror du hun er ond bare fordi hun sier du er faren? Kan være en ærlig feil, det Anonymkode: f7b20...c1d 7
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #27 Skrevet 14. desember 2017 Mulighet 6: Dette er ikke en reell situasjon og TS bare skrev innlegg for å provosere. Anonymkode: 6b2d4...e5d 11
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #28 Skrevet 14. desember 2017 Nå klikker vi snart, TS! Henne, henne, henne. Anonymkode: d08ec...20d 7
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #29 Skrevet 14. desember 2017 Mulighet 7: Legen har tatt feil av hvor langt hun har kommet. Dermed tror hun at det er TS som er faren, inntil iallefall ny sjekk. Så TS: som du ser, er det ikke sikkert hun leker med deg. Vær ærlig med henne, si at du er sterilisert og brukte kondom, og be henne sjekke på nytt hos legen hvor langt hun har kommet. Men om hun fortsatt insisterer på at det er deg, får du be om DNA-test når ungen er født. Anonymkode: 3b1fd...ed4 7
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #30 Skrevet 14. desember 2017 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sædlederene kan ha vokst sammen etter det, så det er ikke umulig at du er faren. Selv om bruk av kondom minsker sjansen, er den fortsatt tilstede. Anonymkode: 7972a...618 At sædlederne vokser sammen igjen er så å si umulig etter så mange år, steriliserte meg for 6 år siden, brukte dong i 3-4 mnd etter sjekket svømmerne var døde, har hatt "ubeskyttet" sex siden den gang... Anonymkode: 52161...555
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #31 Skrevet 14. desember 2017 Jeg måtte sjekke meg for svulst i hjernen når jeg fikk gravid symptomer uten å være gravid. Det kan slå ut positiv test, og få symptomer på graviditet selv om man ikke er det. Eller man kan ha psykiske problemer som gjør at man tror man er gravid, eller har andre forstyrrelser. Det at du skal leke med henne er usmakelig. Du er voksen ta dette på alvor. Har du sterilisert deg, og brukt kondom er sjansen minimal. Uansett må du finne ut hva som har skjedd uten å oppføre deg som er barn selv. Anonymkode: 7f374...6a6 9
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #32 Skrevet 14. desember 2017 Det spiller tydeligvis ingen rolla at vi er inne mener du er ond som vil leke med henne for å straffe henne. Du har tydeligvis bestemt deg. Ha er fint liv da Anonymkode: cb543...ff2 3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #33 Skrevet 14. desember 2017 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vanligvis så leker mennesker med hunder. Å leke med HENNE derimot er ikke pent gjort. Anonymkode: 624e9...a57 Hvor sto det "hund" det sto hun, noe som ikke er HUND! Du må kjede deg som leter opp tråder kun for å finne skrivefeil Anonymkode: cb543...ff2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #34 Skrevet 14. desember 2017 Jeg kommer til og late som jeg blir kjempe glad på huns og mine veier. Kanskje prøve og date hun, planlegge fermtiden og sånt. Når barnet kommer vil jeg ha DNA test, bare sånn av rutine fra hun, og vips jeg ditcher hun og fremtiden hennes så hardt. Anonymkode: 6f650...da0
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #35 Skrevet 14. desember 2017 58 minutter siden, AnonymBruker said: Mulighet 6: Dette er ikke en reell situasjon og TS bare skrev innlegg for å provosere. Anonymkode: 6b2d4...e5d Tror mulig dette er reelt. Minner veldig om en annen tråd med lik problemstilling for en tid tilbake. Anonymkode: 679fe...f82 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #36 Skrevet 14. desember 2017 Just now, AnonymBruker said: Tror mulig dette er reelt. Minner veldig om en annen tråd med lik problemstilling for en tid tilbake. Anonymkode: 679fe...f82 At mulighet 6 er reel, mente jeg å skrive. Anonymkode: 679fe...f82
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #37 Skrevet 14. desember 2017 6 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg kommer til og late som jeg blir kjempe glad på huns og mine veier. Kanskje prøve og date hun, planlegge fermtiden og sånt. Når barnet kommer vil jeg ha DNA test, bare sånn av rutine fra hun, og vips jeg ditcher hun og fremtiden hennes så hardt. Anonymkode: 6f650...da0 Jeg tror om dette hadde vært en reell situasjon hadde du ikke giddet skrive på kg om det. Om det har skjedd, så virker det som om dette har vært den eneste gleden du har hatt på en stund, det sier jo sitt Anonymkode: f7b20...c1d 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #38 Skrevet 14. desember 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kommer til og late som jeg blir kjempe glad på huns og mine veier. Kanskje prøve og date hun, planlegge fermtiden og sånt. Når barnet kommer vil jeg ha DNA test, bare sånn av rutine fra hun, og vips jeg ditcher hun og fremtiden hennes så hardt. Anonymkode: 6f650...da0 Dersom du gjør det så håper jeg faktisk at karma kommer å biter deg hardt i ræva. Håper du forblir singel og ensom Anonymkode: cb543...ff2 2
Dr. A. Kula Skrevet 14. desember 2017 #39 Skrevet 14. desember 2017 Som listet opp i et innlegg over her, finnes det flere muligheter for at hun selv tror du er faren, i tillegg til den usannsynlige muligheten for at du faktisk er faren. Da er det bare dumt å oppføre seg idiotisk mot et annet menneske. Dessuten er det flere å ta hensyn til her, som er uskyldige i dette. Barnet og den egentlige faren. Om du velger å ikke forklare skikkelig slik at hun kunne ha informert den faktiske faren, ødelegger du for han ved at beskjeden ikke kommer før barnet er født. Ved å vise slik oppførsel som du selv legger til grunn, ødelegger du også enhver diskusjon rundt menns skjeve rettigheter ved uønsket graviditet. 6
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #40 Skrevet 14. desember 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet jeg ikke er barnefar. Jeg er Sterilisert, og jeg brukte dong på hun. Den sprakk heller ikke. Jeg knøt den selv og kastet den. Leke med hun fordi det hun gjør er ondskapsfult, veldig stygg oppførsel. Anonymkode: 6f650...da0 1 time siden, AnonymBruker skrev: Syns ikke jeg er ond som vil straffe en person som vil ødlegge livet mitt for en tabbe henne selv har gjort. Bare rimlig at henne får en støkk og bli tullet med litt. Anonymkode: 6f650...da0 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg leker med hun fordi henne ikke bør ha sex om henne ikke kan holde styr på hvem hun blir gravid med. Hun må lære ansvar. Anonymkode: 6f650...da0 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kommer til og late som jeg blir kjempe glad på huns og mine veier. Kanskje prøve og date hun, planlegge fermtiden og sånt. Når barnet kommer vil jeg ha DNA test, bare sånn av rutine fra hun, og vips jeg ditcher hun og fremtiden hennes så hardt. Anonymkode: 6f650...da0 Etter første innlegget ditt jeg har sitert her vurderte jeg å spørre om du ikke bare kunne være en bedre person enn henne. Ettersom jeg leste flere av innleggene dine kom jeg fram til at du med det språket du fremviser her antagelig ikke er en kar i 30-årene, men en kvisebefengt 12-åring med litt for mye fritid. Gå ut og lek i snøen. Anonymkode: c20ba...377 12
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå