Gå til innhold

Sterilisert og gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er litt oppe i 30 årene og har to barn fra før i et tidligere forhold. Etter at det tok slutt steriliserte jeg meg. Ingen behov for nye forhold så jeg lever herrens glade dager på byen, ons holder lenge nok for meg. Her om dagen fikk jeg en telefon fra en dame jeg har hatt sex med noen ganger, hun sier hun er gravid og at barnet er mitt. Jeg svarte at jeg ikke tror det er mulig, hun sier at det bare er .eg hun har hatt sex med. Har ikke giddet og svare hun etter det fordi det ikke er mulig. Jeg er sterilisert, i tillegg bruker jeg alltid dong. Skal jeg holde hun på pinebenken? Leke litt med hun, eller bare si det som det er?

Anonymkode: 6f650...da0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leke med hun? Hva slags menneske er du egentlig?? 

Har du sjekket at du ikke har levende spermier i utløsningen din? Det er nemlig MANGE som har får barn selv om de er steriliserte. 

Men at du har brukt kondom gjør jo sjangsen for at det er din unge ganske minimal.

men du skal oppføre deg å si at du både er sterilisert og brukte kondom, så om hun står fast på at det er din så skal dette sjekkes ved DNA test når ungen er født, ikke før da tar du på deg noe ansvar. 

Anonymkode: cb543...ff2

• Liker 34
Skrevet

Du kan jo sjekke om du virkelig er steril ved en klinikk, levere et glass med "svømmere", dersom de ikke er svømmedyktige lyver hun enkelt og greit 

Anonymkode: 52161...555

• Liker 4
Skrevet

Ta her, jeg har skjekket det for flere år siden når jeg fortsatt var i forhold med moren til barna mine. Jeg har ingen fruktbare spermier. Hun lyver, og hun vet godt at hun gjør det.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta her, jeg har skjekket det for flere år siden når jeg fortsatt var i forhold med moren til barna mine. Jeg har ingen fruktbare spermier. Hun lyver, og hun vet godt at hun gjør det.

Men hvorfor skal du "leke" med henne p behandle henne stygt fordeom? Si at du både er sterilisert og brukte kondom. Å st du evt vil kreve DNA test om hun mener ungen er din når den kommer ut. 

• Liker 11
Skrevet

Sædlederene kan ha vokst sammen etter det, så det er ikke umulig at du er faren. Selv om bruk av kondom minsker sjansen, er den fortsatt tilstede. 

Anonymkode: 7972a...618

• Liker 11
Skrevet

Henne. Henne. Henne.

Anonymkode: b7ee5...636

• Liker 13
Skrevet

Dersom du brukte kondom i tillegg så bør du jo være rimelig trygg, men det er absolutt ingen umulighet at du har fått noen gravide selv om du er sterilisert. Søk opp en gammel tråd her om temaet, hvor kona til en sterilisert mann ble gravid. De tok DNA-test og barnet var hans. 

Anonymkode: 35274...ccc

• Liker 4
Skrevet

Jeg vet jeg ikke er barnefar. Jeg er Sterilisert, og jeg brukte dong på hun. Den sprakk heller ikke. Jeg knøt den selv og kastet den. Leke med hun fordi det hun gjør er ondskapsfult, veldig stygg oppførsel.

• Liker 2
Skrevet

Det er kun sølibat som er 100% effektivt mot graviditet, men det er nok veldig små sjanser for at du er faren.

Du bør uansett være ærlig og si det som det er; du kan ikke være faren fordi du ble sterilisert for mange år siden og ikke kan få barn. 

Anonymkode: 6b2d4...e5d

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg vet jeg ikke er barnefar. Jeg er Sterilisert, og jeg brukte dong på hun. Den sprakk heller ikke. Jeg knøt den selv og kastet den. Leke med hun fordi det hun gjør er ondskapsfult, veldig stygg oppførsel.

Hvis du gjør det så synker du jo bare ned på hennes nivå og blir like stygg og ond. 

Anonymkode: 6b2d4...e5d

• Liker 14
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor skal du gå ned på hennes nivå? Da er det jo du som ender opp som idioten her. Lavmåls. :rolleyes: 

Anonymkode: ce6ee...0ba

• Liker 5
Skrevet

Hva er det egentlig du ønsker å oppnå med denne tråden? 

Vite om det er mulig at hun har rett? (Det finnes en ørliten sjanse) 

Få støtte til å oppføre deg som en ubrukelig pung? (for det er det du ønsker å gjøre, og som du hittil ikke har fått støtte til) 

Er du åpen for innspill om hva du burde gjøre? (Noe sier meg nei, for du har ignorert de som mener du bør si at du er sterilisert, og vil kreve DNA-test uten å leke med henne som en annen umedisinert gærning, eventuelt fjortenåring). 

Eller finnes det en annen agenda bal denne tråden som jeg ikke oppfatter? 

Anonymkode: 0e469...602

• Liker 8
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er litt oppe i 30 årene og har to barn fra før i et tidligere forhold. Etter at det tok slutt steriliserte jeg meg. Ingen behov for nye forhold så jeg lever herrens glade dager på byen, ons holder lenge nok for meg. Her om dagen fikk jeg en telefon fra en dame jeg har hatt sex med noen ganger, hun sier hun er gravid og at barnet er mitt. Jeg svarte at jeg ikke tror det er mulig, hun sier at det bare er .eg hun har hatt sex med. Har ikke giddet og svare hun etter det fordi det ikke er mulig. Jeg er sterilisert, i tillegg bruker jeg alltid dong. Skal jeg holde hun på pinebenken? Leke litt med hun, eller bare si det som det er?

Er du kald eller? Hva er agendaen med å pine et annet menneske?som du tilogmed hadde sex med? Si sannheten. Å bevist plage andre for egen underholdning er hjerterått, kaldt og på grensen til en psykisk diagnose. Ta deg sammen mann!

• Liker 4
Skrevet

Det er veldig usannsynlig men det kan ikke utelukkes at du er faren. 

Jeg ville sant å si holdt kjeft om steriliseringen om jeg var deg. Hvis du hardnakket påstår at ungen ikke er din, og så viser det seg at du likevel er faren, er det du som har driti deg ut.  Hold avstand, vær vag, vent til ungen er født, og krev så DNA-test. 

Anonymkode: 82e70...56d

Skrevet

Fortell henne at du er sterilisert, men at du gjerne stiller opp til DNA-test når ungen er født. Da finner hun kanskje en annen å «skylde» på.

Anonymkode: f8e62...312

• Liker 20
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er jo like ond og stygg sjøl om du gjør sånne ting. Voks opp 

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, Cyndaquil skrev:

Er du kald eller? Hva er agendaen med å pine et annet menneske?som du tilogmed hadde sex med? Si sannheten. Å bevist plage andre for egen underholdning er hjerterått, kaldt og på grensen til en psykisk diagnose. Ta deg sammen mann!

Er det greit det hun gjør?

Ha sex med flere for å bli gravid, for så lyve å si at han er den eneste hun har hatt sex med. Fordi hun anser han som den beste å dytte farskapet på.

Anonymkode: fbb6d...b89

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er det greit det hun gjør?

Ha sex med flere for å bli gravid, for så lyve å si at han er den eneste hun har hatt sex med. Fordi hun anser han som den beste å dytte farskapet på.

Anonymkode: fbb6d...b89

Det er så enkelt å ta DNA test i dag så hva gjør det vel om hun lyver å er klar over det sjøl. Til slutt er det henne det går ut over

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Leke med hun? Hva slags menneske er du egentlig?? 

Vanligvis så leker mennesker med hunder. Å leke med HENNE derimot er ikke pent gjort. 

Anonymkode: 624e9...a57

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...