Gå til innhold

Hvor ofte knuller 20-årige jenter 40+ menn?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har hatt sex med eldre, har hatt sex med yngre. Samma det vel, så lenge man synes noen er attraktiv. Dessuten synes jeg det er fett med menn som liker eldre kvinner, bare så synd at de fleste jeg synes er attraktive som digger eldre kvinner er eldre enn meg. Da har jo ikke jeg sjans :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må rett og slett gi litt f. i mange av de forsmådde svarene her TS. Om du har sjansen vet egentlig ingen her inne. Det kommer an på hvordan du ser ut, om du er oppegående som person, at du har en viss sjarm osv. Er man over 40 bør man nok ha tatt vare på kroppen mer enn gjennomsnittet, men har man det samt de personlige tingene på plass, så er det ikke noe i veien for at du kan få napp. Det sagt, jeg forstår ikke hvorfor man søker etter partnere fordi de er under en viss alder. Om de er 20 eller 40, så skal det klaffe (ja, også for sengehygge) uansett, jeg personlig ville ha fokusert mer på det. 

Anonymkode: f0ae1...8d6

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, sportsidiot skrev:

Sånne som deg vokser ikke akkurat på trær

Det er godt mulig, men jeg har flere venninner som er som meg. Er vel kanskje litt av grunnen til at vi har funnet hverandre, da. :-)

Anonymkode: 9ac37...503

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste vil se på deg som ekkel, og tenke "uff håper ikke han har unger, stakkars, kan ikke være trygt for dem hjemme" - hadde vartfall jeg tenkt om du hadde prøvd deg på meg. Æsjæsj@sj

Anonymkode: bd657...9c2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker said:

Du må rett og slett gi litt f. i mange av de forsmådde svarene her TS.

Anonymkode: f0ae1...8d6

De forsmådde svarene? :ler:

Anonymkode: c9118...4ec

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste vil se på deg som ekkel, og tenke "uff håper ikke han har unger, stakkars, kan ikke være trygt for dem hjemme" - hadde vartfall jeg tenkt om du hadde prøvd deg på meg. Æsjæsj@sj

Anonymkode: bd657...9c2

Hahaha, hva pokker har en unge sitt ve og vel med på aldersbalansen i et seksuelt forhold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere gæmliser over 40: Husk på at det er en grunn til at sædbanker ikke tillater sæddonasjoner fra menn over 40. Det er fordi dere er utgått på dato!!! :) Det er ikke meningen at dere skal befrukte noen eller i det hele tatt ha befatning med fruktbare kvinner.

Anonymkode: a0e34...bdf

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke noen opprette en lik tråd, men finne ut hvordan dette er med eldre kvinner og yngre menn? :)

Anonymkode: 8ba58...4ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 29 og mitt eldste ONS var 46. Hadde en Ons etterpå som var 42 og vi er den dag i dag samboere❤️hva betyr alder? Intenting spør du meg

Anonymkode: 772da...30f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en venn som er 44 år, og han sier at han ville aldri ha vært i et forhold med noen under 25 fordi "de er jo bare barn", "fryktelig barnslige" og "lette å manipulere." Men så klart det er jo menn som liker den slags. 

Anonymkode: eb11f...983

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en venn som er 44 år, og han sier at han ville aldri ha vært i et forhold med noen under 25 fordi "de er jo bare barn", "fryktelig barnslige" og "lette å manipulere." Men så klart det er jo menn som liker den slags. 

Anonymkode: eb11f...983

En venn som du åpenbart tror at er en levende fasit. Mange kvinner blir mødre når de er under 25 år. Påstand om at de samtidig bare er barn og fryktelig barnslige er selvsagt vissvass, selv om det helt sikkert finnes enkeltpersoner som faller inn under den beskrivelsen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.12.2017 den 20.06, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: 8eb69...6d0

Jeg leste bare overskriften, og følgende setning poppet opp i hodet mitt:

"Fem om dagen"

Mulig jeg blander sammen med noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 25, og hadde ikke hatt noe i mot å ha sex med en mann i 40-årene, så lenge utseende og sjarmen er der! ☺️

Anonymkode: 84962...0a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du bare vil knulle så er jo konkurransen ganske hard. Det vil jo alle guttene i 20-30 årene også! Kom deg på treningstudio, bra hårklipp hos en kvalitetsfrisør, og oppgrader garderoben.

Personlig så kan jeg ikke komme på en eneste vennine som knulla eller hadde ONS med en på 40+ når de var tidlig i 20 årene. Problemet er jo hvor de skulle møtt menn på 40+ da.

I dag har man jo tinder, og vist jentene ikke vil ha menn på 40 så blokkerer jo de for det. 

Men det er klart, er du åpen for forhold og har ryddig økonomi så åpner det seg andre muligheter, har venninner som har vært i forhold men menn på 40+. Har ikke akkurat gjort dybdeintervju av de, men tipper at et komfortabelt liv er en del av pakken. At hus og bil allerede er ordnet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/14/2017 at 8:58 PM, AnonymBruker said:

Jeg er 29 og mitt eldste ONS var 46. Hadde en Ons etterpå som var 42 og vi er den dag i dag samboere❤️hva betyr alder? Intenting spør du meg

Anonymkode: 772da...30f

:klo:

Anonymkode: c9118...4ec

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg tro jentene i klassen min, så er det ikke så utvanlig at de har seg med menn 40+

Anonymkode: 2ee97...e47

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 13.12.2017 den 20.59, AnonymBruker skrev:

Jeg er i målgruppen din. 

"æsj" er første tanken som slår meg. Og den tanken deler jeg med de fleste på min alder. 

Anonymkode: 69545...27f

Dette! Tanken på en olding på 40 er bare ekkel. Kjenner ingen som liker det...

Anonymkode: 8323a...572

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.12.2017 den 20.08, AnonymBruker skrev:

Kommer an på økonomien din og karrierevalgene dine. For de fleste er det uoppnåelig. Men du kan ha flaks og treffe på ei med "daddy issues". Men da skal du ha flaks.

Anonymkode: 40cb7...1d4

Flaks å komme over ei med daddy issues?

Som i at at man har flaks når man treffer en person som har et såpass problematisk forhold til voksenrelasjoner at hun begår dysfunksjonelle handlinger gjennom sex?

HALLO? Nei. 

På 13.12.2017 den 21.06, AnonymBruker skrev:

Og en ting til: Jeg har aldri hatt problemer med forholdet til faren min. Han er min beste venn. Jeg tror jeg bare alltid har vært voksen av meg og følt at jeg har vokst fra gutter i min aldersgruppe!

Jeg trenger også en viss grad av dominanse, det å ha sex med eldre menn er en del av dette for min del. 

Anonymkode: 9ac37...503

Jeg trenger og en viss grad av dominanse, men jeg lå aldri med menn som var 20 år eldre enn meg av den grunn - og det gjør jeg heller ikke fortsatt. 

Det er begrenset hvor voksen man kan være av seg når man er i tidlig 20 år - det de fleste av oss gjør er å finne seg noen som er litt eldre, ikke «gamel nok til å være faren min». 

Men for all del, whatever floats peoples boats. Bare ikke kall det «jeg føler meg litt voksen», om man finner seg en 40åring som er på nivå med en 20åring så er det fordi vedkommende er lett retardert. 

Jeg har blitt sjekket opp av de også når jeg var i tjueårene og blir fortsatt flørtet med at litt eldre menn, men det er jo noe ufattelig usexy med eldre voksne menn som ligger under ens eget intellektuelle nivå. 

Endret av Allis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er like stor forskjell på 20 åringer som det er på 40 åringer vel? Jeg er i 20 åra og synes ikke 40 er gammelt. Men vil ikke ha en typisk gubbe. Hold deg oppdatert, fresh og i aktivitet,  så er det definitivt ikke alderen som er dealbreaker for deg :-) 

Anonymkode: 1487f...3fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.12.2017 den 20.06, AnonymBruker skrev:

Jeg er en mann i 40-årene som drømmer om å knulle en jente i tidlig 20-årene. Har ikke hoppet til sengs med en jente i denne aldersgruppen på 15 år...og lurer på hvordan de er i dag.  Er dette umulig? Eller helt urealistisk?

Anonymkode: 8eb69...6d0

Ja egentlig, for hvis du hadde draget på dem hadde du da pult unge damer hver helg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...