Gå til innhold

Hvor ofte knuller 20-årige jenter 40+ menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en mann i 40-årene som drømmer om å knulle en jente i tidlig 20-årene. Har ikke hoppet til sengs med en jente i denne aldersgruppen på 15 år...og lurer på hvordan de er i dag.  Er dette umulig? Eller helt urealistisk?

Anonymkode: 8eb69...6d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer an på økonomien din og karrierevalgene dine. For de fleste er det uoppnåelig. Men du kan ha flaks og treffe på ei med "daddy issues". Men da skal du ha flaks.

Anonymkode: 40cb7...1d4

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest making.a.mess

Noen syntes det er spennende, men du bør nok bare flørte lett og la de evntuelt ta initiativ videre, for en stor andel av jentene vil syntes du er gammel gris. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt urealistisk er det ikke, men du må være veeeldig attraktiv på alle mulige måter om du skal ha den minste sjanse. De fleste menn på din alder kan bare drømme om 20år yngre damer, men er noen få unntak.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har en greie for eldre menn, har hatt det siden jeg var liten. Da jeg ble seksuelt aktiv i 16-årsalderen hadde jeg ofte sex med menn i 30-årene. 
Rett før jeg fylte 17 møtte jeg min første ordentlige "eldre" mann, han var i 40-årene. Jeg kan love deg at selv om han ikke ser ut som en supermodell har han ingen problemer med å ha sex med yngre jenter :-) Jeg er nå 20 og har hovedsakelig sex med menn 30+. 

Flere av mine venninner er absolutt åpne for eldre menn. For min del må du være kul og ha et åpent sinn. Utseendet er jeg faktisk ikke så kresen på, annet enn at de må være høyere enn meg og ha skjegg, hehe. Jaja, poenget mitt er at det absolutt ikke er vanskelig, men det kommer jo an på hvordan du er som person...

Anonymkode: 9ac37...503

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer helt an på utseendet og penisstørrelsen din, og hvor flink du er til å sjarmere. Jeg lå med en på 42 når jeg var 23, så umulig er det ikke, men du skal altså være Brad Pitt kjekk og flink til å sjarmere på en ikke-creepy måte (denne karen spurte meg rett ut etter en hyggelig samtale, "syns du jeg er ekkel om jeg flørter med deg fordi jeg er så gammel?" Nei sa jeg, og flørten var i gang, jeg har møtt mange menn på samme alder som flørter og slesker seg på og det blir bare ekkelt), og for at jenta ikke skal trekke seg når hun har blitt med deg hjem er det viktig at du har pen penis , ikke masse gammelmannshår på brystet og rundt pikken, og er GOD i senga, slikker mye og varer lenge. 

Jeg ligger gjerne med en 40+ mann igjen om jeg kommer over en av samme klasse som han andre 40+ mannen jeg lå med en god del ganger :)

Anonymkode: b34a0...7d2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri klart det da jeg var i 20-årene. Syntes da at menn i 40-årene var eldgamle

Anonymkode: f2160...19b

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Jeg har en greie for eldre menn, har hatt det siden jeg var liten. Da jeg ble seksuelt aktiv i 16-årsalderen hadde jeg ofte sex med menn i 30-årene. 
Rett før jeg fylte 17 møtte jeg min første ordentlige "eldre" mann, han var i 40-årene. Jeg kan love deg at selv om han ikke ser ut som en supermodell har han ingen problemer med å ha sex med yngre jenter :-) Jeg er nå 20 og har hovedsakelig sex med menn 30+. 

Flere av mine venninner er absolutt åpne for eldre menn. For min del må du være kul og ha et åpent sinn. Utseendet er jeg faktisk ikke så kresen på, annet enn at de må være høyere enn meg og ha skjegg, hehe. Jaja, poenget mitt er at det absolutt ikke er vanskelig, men det kommer jo an på hvordan du er som person...

Anonymkode: 9ac37...503

Tror vi snakker mann på 49 her, ikke mann på 33...

Anonymkode: a7ad8...8e1

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tror vi snakker mann på 49 her, ikke mann på 33...

Anonymkode: a7ad8...8e1

Samme for meg, har erfaringer med menn i 40-årene også. Poenget mitt var at jeg er åpen for det :-)

Anonymkode: 9ac37...503

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg 29, men jeg har altid ligget med menn som er over 40. Hvert sånn siden jeg var 18. Nå har jeg en elsker på 49 :)

Anonymkode: 945cb...4e7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker said:

Kommer an på økonomien din og karrierevalgene dine. For de fleste er det uoppnåelig. Men du kan ha flaks og treffe på ei med "daddy issues". Men da skal du ha flaks.

Anonymkode: 40cb7...1d4

Lurer på om jeg har "daddy issues", i og med at faren min døde når jeg var 14. Men tror seriøst ikke det. Skal MYE til for at jeg skal ligge meg en på 40+. Jeg kan faktisk ikke tenke meg et eneste scenario hvor det ville vært aktuelt.

Anonymkode: bb555...4ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Jeg har en greie for eldre menn, har hatt det siden jeg var liten. Da jeg ble seksuelt aktiv i 16-årsalderen hadde jeg ofte sex med menn i 30-årene. 
Rett før jeg fylte 17 møtte jeg min første ordentlige "eldre" mann, han var i 40-årene. Jeg kan love deg at selv om han ikke ser ut som en supermodell har han ingen problemer med å ha sex med yngre jenter :-) Jeg er nå 20 og har hovedsakelig sex med menn 30+. 

Flere av mine venninner er absolutt åpne for eldre menn. For min del må du være kul og ha et åpent sinn. Utseendet er jeg faktisk ikke så kresen på, annet enn at de må være høyere enn meg og ha skjegg, hehe. Jaja, poenget mitt er at det absolutt ikke er vanskelig, men det kommer jo an på hvordan du er som person...

Anonymkode: 9ac37...503

Nei dette er min erfaring også. På samme måte som mange unge menn tenner på eldre damer gjør også yngre jenter det. Men mannen må være attraktiv og ha en bra personlighet. Mange kjekke menn på 40, som tar vare på seg selv.

Anonymkode: ebe82...078

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt an på hvordan du ser ut, og oppfører deg. Og hvem du treffer på. Jeg og mine venninner lå ikke med eldre menn på den alderen. Så flertallet av 20 åringer vil ikke ha sex med menn over 40, men noen vil.

Anonymkode: 2915f...4b7

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i målgruppen din. 

"æsj" er første tanken som slår meg. Og den tanken deler jeg med de fleste på min alder. 

Anonymkode: 69545...27f

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en mann i 40-årene som drømmer om å knulle en jente i tidlig 20-årene. Har ikke hoppet til sengs med en jente i denne aldersgruppen på 15 år...og lurer på hvordan de er i dag.  Er dette umulig? Eller helt urealistisk?

Anonymkode: 8eb69...6d0

De fleste synes du er eldgammal. Ellers finnes det noen med tilknytningsvansker pga en far som var koko som sikkert søker trygghet i 20 år eldre menn. Men har du litt omtanke og ikke tenker med pikken, så lar du dem være. 

Anonymkode: 14205...ca4

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, man lurer jo på hva som er galt med deg. Normale, attraktive menn i 40-årene har kone og barn. Din tid er forbi. La 20-åringene være sammen med 20-åringer. På tide at du blir voksen nå. :)

Anonymkode: a0e34...bdf

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og en ting til: Jeg har aldri hatt problemer med forholdet til faren min. Han er min beste venn. Jeg tror jeg bare alltid har vært voksen av meg og følt at jeg har vokst fra gutter i min aldersgruppe!

Jeg trenger også en viss grad av dominanse, det å ha sex med eldre menn er en del av dette for min del. 

Anonymkode: 9ac37...503

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS, man lurer jo på hva som er galt med deg. Normale, attraktive menn i 40-årene har kone og barn. Din tid er forbi. La 20-åringene være sammen med 20-åringer. På tide at du blir voksen nå. :)

Anonymkode: a0e34...bdf

Vel..ble nylig skilt. Så nå er jeg singel. Var ute på byen sist helg (ikke gjort det på år og dag..) og ble overrasket når en ung kvinne flørtet veldig med meg. Visste ikke hvordan jeg helt skulle takle det. Om hun virkelig var interessert eller ei.

Anonymkode: 8eb69...6d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...