AnonymBruker Skrevet 23. desember 2017 #21 Del Skrevet 23. desember 2017 Lukket profil, men legger til de fleste jeg får forespørsel av. Avviser eller sletter de som bare skal reklamere for eller selge ting. Og ei jeg kjenner nekter jeg å legge til, for hun legger bare ut selfier med fokus på puppene. Har mest landskapsbilder og noen med folk. Reiser mye, så IG er mitt reisealbum. Anonymkode: 48ae3...d26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2017 #22 Del Skrevet 23. desember 2017 På 13.12.2017 den 15.49, missmcbeal skrev: Jeg har åpen profil. Legger som regel bare ut naturbilder, og vil gjerne dele de. Bruker ulike emneknagger. Jeg får en del spamfølgere, men jeg gjør ikke noe med det. Problemet løser seg som regel av seg selv ved at de slutter å følge meg når ikke jeg gidder å følge tilbake Innimellom så får jeg jo masse likes fra disse spamgreiene, men er ikke sånn at det irriterer meg grenseløst. Jeg leste først "nakenbilder" istedenfor "naturbilder" hadde ikke trodd det om deg, tenkte jeg, haha Anonymkode: fee52...628 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmcbeal Skrevet 24. desember 2017 #23 Del Skrevet 24. desember 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg leste først "nakenbilder" istedenfor "naturbilder" hadde ikke trodd det om deg, tenkte jeg, haha Anonymkode: fee52...628 Hehe, det hadde tatt seg ut. Tror forresten ikke det er lov å legge ut nakenbilder på Instagram, tror de blir rapportert og slettet rimelig fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå