Gå til innhold

Dag høili

Rosasko

Anbefalte innlegg

47 minutter siden, Pom skrev:

Trodde ekskona(Kristine) hadde kommet godt ut av det økonomisk? Det huset i bergen ser ut som et hus til mange mill. Men huset ble kjøpt for 4,7 mill og er registrert på begge sønnene. Dag har tydeligvis vært smart. Han lar ikke gold diggere få noe av pengene hans, bortsett fra at de sitter igjen med alle de dyre veskene selvfølgelig. De selger hun forsåvidt på Finn.no nå hvis noen er interessert.. 

Hun kan bare selge gifteringen sin om hun er fattig, vips 1,6 mill på konto 😂

tror nok hun har komt godt ut av det. Hun reiser jo hele tiden 🤔 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, Sjøblåse skrev:

Hun kan bare selge gifteringen sin om hun er fattig, vips 1,6 mill på konto 😂

tror nok hun har komt godt ut av det. Hun reiser jo hele tiden 🤔 

Vet ikke om det er så lett å selge den til 1,6 mill selvom det er den opprinnelige verdien på den.

Hun har vel sikkert lave bokostnader i og med at Dag har betalt for huset. Da er det vel ikke mye gjeld på det. Han betaler vel et ok barnebidrag også, så hun klarer seg nok.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Pom skrev:

Trodde ekskona(Kristine) hadde kommet godt ut av det økonomisk? Det huset i bergen ser ut som et hus til mange mill. Men huset ble kjøpt for 4,7 mill og er registrert på begge sønnene. Dag har tydeligvis vært smart. Han lar ikke gold diggere få noe av pengene hans, bortsett fra at de sitter igjen med alle de dyre veskene selvfølgelig. De selger hun forsåvidt på Finn.no nå hvis noen er interessert.. 

Prisandtydningen på huset var 10.000.000 så tviler sterkt på at det gikk for 4,7. Står vel mest sannsynlig 50% på guttene og 50% på Kristine:)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Sitronmelisse skrev:

Skal jeg først ha arkitekttegnet hus skal jeg IKKE ha knøttlite vaskerom i kjelleren og soverom og hovedbad langt oppe i 3. etasje. Var nok en mann som arkitekturerte det huset ja. 

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=92014775&fks=92014775

Enig i den. 

Merkelig å se hvor stygge møbler folk får seg når de er rike, forresten!

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den hadde jeg vurdert å kjøpe dersom den hadde ligget ut mot Oslofjorden :). Lykke til med salget! Det er jo bare småpenger av en sum :fnise:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis man er renholderske i det huset der behøver man ikke fler kunder. Gud så svært 🤗

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus
13 timer siden, Sitronmelisse skrev:

Skal jeg først ha arkitekttegnet hus skal jeg IKKE ha knøttlite vaskerom i kjelleren og soverom og hovedbad langt oppe i 3. etasje. Var nok en mann som arkitekturerte det huset ja. 

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=92014775&fks=92014775

Mye penger for et superharry mini-versailles. Folk er gærne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.5.2018 den 10.57, Pom skrev:

Mener du at hun «later» som det er dyrere enn det er? :laugh: Kanskje hun (eller han?) har gjort en god deal? Fint for henne !

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer hun fra en rik familie..? Det jeg

har sett av hus/biler osv, gir inntrykk det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kollontaj skrev:

Litt sånn CBE-stil på steroider. 

:fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne
2 timer siden, Gresshoppa skrev:

Kommer hun fra en rik familie..? Det jeg

har sett av hus/biler osv, gir inntrykk det.

Ja, det gjør hun. Foreldrene har mye penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Virker i hvert fall som Kristine har kommet godt ut av det forholdet. To skjønne gutter, fint hus og en kjæreste som ser ut som en som en gresk Gud! I tillegg studerer han medisin, blir snart lege, og er tydeligvis både oppegående og smart: Har alltid syntes hun virker veldig søt, og hun er vanvittig vakker. Hun virkelig stråler om dagen, og nye kjæresten virker veldig hands-on med guttene hennes. Tror gamlefar Høili trakk det korteste strået. Ikke får han solgt Harry-palasset på Snarøya, i tillegg virker det som han sitter fast i gamle mønstre. Unge, blonde golddiggers som han må overøse med vesker og gaver for at de skal bli: Jeg heier på Kristine! Virker så mye lykkeligere nå enn da hun var med han 👍🏻

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På 15.5.2018 den 22.29, Jordbærogfløte skrev:

Da er hun vel heller en (g)olddigger? 

:fnise:

Nei, det er Kristine ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, O.G. skrev:

Nei, det er Kristine ikke. 

Jeg tenkte på jenta han er sammen med nå. Kjenner ikke til forhenværende så godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jordbærogfløte skrev:

Jeg tenkte på jenta han er sammen med nå. Kjenner ikke til forhenværende så godt.

Ok, men jeg ser ikke problemet med at hun er gold digger. Hun bør pinadø ha noe igjen for å stuke en fyr som er gammel nok til å være hennes far.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...