AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #61 Del Skrevet 14. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Når folk kakler? Og prøver å få makt over menn? Kjære vene. Dette sier dessverre mest om dine fordommer mot kvinner... Anonymkode: 74dae...b93 Skjønner at det ikke er kult å høre, men det er likevel slemt å motsi uten å en gang prøve å forstå. Det kalles å overkjøre. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Her har vi nok helst et troll uten snev av psykologiutdannelse dere.., Anonymkode: 74dae...b93 Enig. Anonymkode: b5af6...d9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #62 Del Skrevet 14. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Skjønner at det ikke er kult å høre, men det er likevel slemt å motsi uten å en gang prøve å forstå. Det kalles å overkjøre. Enig. Anonymkode: b5af6...d9f Jeg simpelthen elsker når folk klarer å illustrere sine påstander, med å gjøre det samme selv. Anonymkode: 71cc0...681 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HalldirV2 Skrevet 14. desember 2017 #63 Del Skrevet 14. desember 2017 På 12.12.2017 den 20.32, AnonymBruker skrev: Jeg har studert psykologi og tenker at det har best effekt å korrigere i plenum... Anonymkode: 538f8...455 Hahaha...vel, jeg var foreleseren din, og du har misforstått faget totalt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #64 Del Skrevet 14. desember 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg simpelthen elsker når folk klarer å illustrere sine påstander, med å gjøre det samme selv. Anonymkode: 71cc0...681 Det sier mer om deg enn om de. Anonymkode: b5af6...d9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #65 Del Skrevet 14. desember 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg sier ifra i plenum til denne kollegaen hver gang hen sier noe som jeg ikke liker. Hehe...alle andre er uintelligente og dessuten vinner jeg quissen på jobb hver gang! 🤪 Anonymkode: 538f8...455 Gratulerer du sto sikkert først i køen når det smalt.. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg simpelthen elsker når folk klarer å illustrere sine påstander, med å gjøre det samme selv. Anonymkode: 71cc0...681 En vennlig veiledning til at man bør vise forståelse er ganske motsatt av din påstand. Anonymkode: 22aa1...2e0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #66 Del Skrevet 14. desember 2017 7 timer siden, Coolaid skrev: Du får tilbakemeldinger her fra ganske mange på at det du tenker å gjøre ikke er greit. Så kanskje du må jobbe med å vedkjenne at du ikke har rett her? Reflekter over det. Det e i alle fall ikkje mobbing! Kan dokke ekslemplifisera det?!!😡 Anonymkode: 538f8...455 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #67 Del Skrevet 14. desember 2017 Om personen har adhd eller andre ting så er det ikke bare bare å høre etter eller å få med seg ting..sier du det på den måten så driter du ut personen som allerede har nok å slite med... si det til han alene.. Anonymkode: 5053a...e36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #68 Del Skrevet 14. desember 2017 Jeg begynner å forstå hvorfor det er så mange troll på KG - folk biter jo på hver gang! Begriper ikke at folk faktisk svarer seriøst i denne tråden. Anonymkode: d733a...ac5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppgitt78 Skrevet 14. desember 2017 #69 Del Skrevet 14. desember 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg begynner å forstå hvorfor det er så mange troll på KG - folk biter jo på hver gang! Begriper ikke at folk faktisk svarer seriøst i denne tråden. Anonymkode: d733a...ac5 Fordi at det faktisk finnes personer her som har så lav sosial intelligens at de ikke evner å forstå denslags selv.. Bedre å være på den sikre siden, og svare et troll i ny og ne.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 14. desember 2017 #70 Del Skrevet 14. desember 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det e i alle fall ikkje mobbing! Kan dokke ekslemplifisera det?!!😡 Anonymkode: 538f8...455 ekslemplifisera? Hva skjedde med normale ord som utdype, forklare, konkretisere, belyse, drøfte - er det for å føle deg viktig og for at vi skal se på deg som smart du bruker dette ordet? I så fall er det helt feilslått og bare et ganske godt tegn på det mange her forsøker si: du ønsker fremheve deg selv på andres bekostning, det er per definisjon ganske nærliggende mobbing, spesielt om du som HI sier retter denne oppførselen mot samme menneske gjentatte ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #71 Del Skrevet 14. desember 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det e i alle fall ikkje mobbing! Kan dokke ekslemplifisera det?!!😡 Anonymkode: 538f8...455 Den jobben deres, ts, er det et arbeidssamvirketiltak, vet du det? Anonymkode: b5af6...d9f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #72 Del Skrevet 14. desember 2017 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den jobben deres, ts, er det et arbeidssamvirketiltak, vet du det? Anonymkode: b5af6...d9f Kan dokke ikkje eksemplifisera? Anonymkode: 538f8...455 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #73 Del Skrevet 14. desember 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan dokke ikkje eksemplifisera? Anonymkode: 538f8...455 https://snl.no/attføring Du kan lese litt om det her. Hvis du har fått den jobben du er i via noen form for attføring, finnes det sikkert noen der som kan veilede deg bedre enn oss, i den situasjonen du er i. Anonymkode: b5af6...d9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 14. desember 2017 #74 Del Skrevet 14. desember 2017 (endret) På 14.12.2017 den 9.25, AnonymBruker skrev: Bah... en bokstavdiagnose er ingen gyldig unnskyldning. Ifølge åpningsinnlegget er dette et ofte forekommende problem hos ham. Enten må han skjerpe seg og følge med, ellers... Anonymkode: 47374...354 Om man har en diagnose så er det ikke å bare skjerpe seg. Folk har ikke konsentrasjonsproblemer fordi de ønsker å ha det, men fordi de har et reelt problem med å få med seg ting. Å ydmyke i plenum er en dårlig metode, og det eneste man oppnår med det er å gjøre personen mer usikker. Mer nervøsitet= flere blackouts. Til TS, synes du skal ta det opp med han alene, men vise tydelig at du ikke dømmer eller er irritert. Ta det opp på en omsorgssfull måte. Endret 1. desember 2018 av Jegskulleønskeat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #75 Del Skrevet 15. desember 2017 Jeg kunne nok vært din kollega. For jeg må spørre ofte om ting for å være sikker på jeg får det med meg. Grunnen er noe så enkel som at et hjerneslag har gjort det vanskeligere å huske ting for meg. Siden jeg ikke har det skrevet i panna, vet jo bare de nærmeste hvorfor jeg spør om viktige ting. Anonymkode: dccc8...72c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 15. desember 2017 #76 Del Skrevet 15. desember 2017 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Det e i alle fall ikkje mobbing! Kan dokke ekslemplifisera det?!!😡 Anonymkode: 538f8...455 Å latterliggjøre noen ovenfor eller i en gruppe er mobbing. "Mobbing er handlinger fra voksne og/eller barn som krenker opplevelse, av å høre til og være en betydningsfull person for fellesskapet. " Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #77 Del Skrevet 15. desember 2017 Jeg gjorde også det. Jeg har hatt en psykose og gikk inntil noen måneder siden på medisiner som regnes som tunge. Ingen på jobb vet om dette. Anonymkode: 1b4cd...bc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #78 Del Skrevet 15. desember 2017 Har han dårlig hørsel, kanskje? Anonymkode: 6b7da...9c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #79 Del Skrevet 17. desember 2017 På 15.12.2017 den 13.43, Coolaid skrev: Å latterliggjøre noen ovenfor eller i en gruppe er mobbing. "Mobbing er handlinger fra voksne og/eller barn som krenker opplevelse, av å høre til og være en betydningsfull person for fellesskapet. " Haha...må være lov å spøke. Sier jo ofte hvem jeg HATER og hvem som er uintelligent..greit, jeg er verneombud men folk må tåle å bli korrigert foran andre! Anonymkode: 538f8...455 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #80 Del Skrevet 17. desember 2017 På 12.12.2017 den 20.32, AnonymBruker skrev: Jeg har studert psykologi og tenker at det har best effekt å korrigere i plenum... Anonymkode: 538f8...455 Det fordrer at det er viljen det står på og ikke evnen. Jeg har konsentrasjon vansker pga hjerneslag og har noen ganger problemer med å få med meg slike ting. Å bli korrigert i plenum hjelper dessverre lite for dette. Anonymkode: ae090...ec8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå