AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #1 Del Skrevet 12. desember 2017 Og det har jeg aldri gjort. Som barn ble jeg et lett mobbeoffer fordi jeg ikke skjønte de sosiale kodene. Jeg kunne lett stresses opp så jeg begynte å gråte og virket ofte dum. Alle relasjoner har startet vanlig, helt til et par dager går og folk trekker seg unna. Jeg skjønner jo at det er noe med meg og ikke andre. Og jeg har et ganske ferskt eksempel på noe som har skjedd. Noe som har skjedd ofte. Jeg kommer i prat med noen "Ingrid" og vi får god nok tone til å bli venninner. Men så har jeg med meg "Anne" og hun har alltid fungert sosialt. Om ikke lenge så kjenner Anne Ingrid bedre enn meg. Nå er det de som gjør avtaler og jeg blir spurt om jeg vil bli med. Og jeg er kronisk ulykkelig betatt. Det som skjer er at mennene jeg liker fortere kommer i kontakt med de sosialt velfungerende :/ jeg blir mer luft. Vet ikke hva som hadde skjedd om jeg turte ta kontakt. Men blir så sint på meg selv for at jeg ikke klarer være bra nok.. Hilsen kvinne 26 Anonymkode: 6bb66...c81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #2 Del Skrevet 12. desember 2017 Hei dette var litt rotete, kan du forklare litt mer hva du mener med anne og ingrid? Anonymkode: df09b...c49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #3 Del Skrevet 12. desember 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei dette var litt rotete, kan du forklare litt mer hva du mener med anne og ingrid? Anonymkode: df09b...c49 Jeg kjenner Anne fra før. Anne funker sosialt. Jeg traff Ingrid og føltes som vi kom til å bli venninner. Og joa, det ble vi. Men når Ingrid traff Anne så ble de fort bedre kjent enn hva jeg er med dem. Poenget er at jeg er alltid den med svakest relasjon Anonymkode: 6bb66...c81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #4 Del Skrevet 12. desember 2017 Jeg kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver. Det er utrolig kjipt.. Har dessverre ingen gode råd å gi deg Men du er ihvertfall ikke alene om å være sånn.. Anonymkode: 9f4c2...d0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #5 Del Skrevet 12. desember 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver. Det er utrolig kjipt.. Har dessverre ingen gode råd å gi deg Men du er ihvertfall ikke alene om å være sånn.. Anonymkode: 9f4c2...d0f Jeg har googlet "hvordan bli mer ekstrovert" og det kommer MASSE sånne forslag og folk har skrevet mye forskjellig om det. Mange ønsker å være ekstroverte. Googler jeg derimot;"hvordan bli introvert", så kom det bare "hvordan bli mindre introvert". Det er jo tydelig at introvert ikke er noe noen vil være. Jeg skjlnner ikke hvor feilen ligger. Det er så masse påstander. Noen mener at vi drar med oss ting i sjela fra tidligere liv, noen mener at vi formes av oppvekst, noen mener at dette er ganske genetisk og rett og slett bare er i oss. Leste bl.a at sjenerte personer har mer av et visst stoff i hjernen og derfor mer engeteligenog sjenert enn mange. Så irriterende! Har lyst til å ta en hjerneopersjon for å få forandret personligeten ! Jeg vil bare at jeg skal dø og bli en annen. Anonymkode: 6bb66...c81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #6 Del Skrevet 12. desember 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver. Det er utrolig kjipt.. Har dessverre ingen gode råd å gi deg Men du er ihvertfall ikke alene om å være sånn.. Anonymkode: 9f4c2...d0f Vi må kanskje innse at vi må leve med denne unødvendigheten resten av livet? Hvor lenge har du prøvd å forandre deg? Virker som det ikke går an bli kvitt det Anonymkode: 6bb66...c81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GoldenLioness Skrevet 12. desember 2017 #7 Del Skrevet 12. desember 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har googlet "hvordan bli mer ekstrovert" og det kommer MASSE sånne forslag og folk har skrevet mye forskjellig om det. Mange ønsker å være ekstroverte. Googler jeg derimot;"hvordan bli introvert", så kom det bare "hvordan bli mindre introvert". Det er jo tydelig at introvert ikke er noe noen vil være. Jeg skjlnner ikke hvor feilen ligger. Det er så masse påstander. Noen mener at vi drar med oss ting i sjela fra tidligere liv, noen mener at vi formes av oppvekst, noen mener at dette er ganske genetisk og rett og slett bare er i oss. Leste bl.a at sjenerte personer har mer av et visst stoff i hjernen og derfor mer engeteligenog sjenert enn mange. Så irriterende! Har lyst til å ta en hjerneopersjon for å få forandret personligeten ! Jeg vil bare at jeg skal dø og bli en annen. Anonymkode: 6bb66...c81 Å være sjenert skjønner jeg er kjipt, men det er faktisk noe du kan jobbe med og bli bedre på. Les her https://mortenhake.com/slik-blir-du-mindre-sjenert/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå