AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #1 Del Skrevet 12. desember 2017 Hei! Jeg har et nært familiemedlem jeg pleier å feire jul sammen med. Jeg har kjøpt dette smykket til henne, men så blir jeg så usikker.. Vil hun like det? Tenker at hun i verste fall kan gi medaljongen til en fremtidig kjæreste eller selge gullet om hun vil, men allikevel. Ville du blitt glad for denne medaljongen? Inngravert med hennes forbokstav. Anonymkode: bcc36...5e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinglass Skrevet 12. desember 2017 #2 Del Skrevet 12. desember 2017 Fin ☺️ 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #3 Del Skrevet 12. desember 2017 1 minutt siden, Vinglass said: Fin ☺️ Ja, jeg synes også det. Men ble plutselig så usikker. Anonymkode: bcc36...5e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 12. desember 2017 #4 Del Skrevet 12. desember 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg har et nært familiemedlem jeg pleier å feire jul sammen med. Jeg har kjøpt dette smykket til henne, men så blir jeg så usikker.. Vil hun like det? Tenker at hun i verste fall kan gi medaljongen til en fremtidig kjæreste eller selge gullet om hun vil, men allikevel. Ville du blitt glad for denne medaljongen? Inngravert med hennes forbokstav. Anonymkode: bcc36...5e5 Det var kjempefint 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #5 Del Skrevet 12. desember 2017 1 minutt siden, Maleficenta said: Det var kjempefint Takk for tilbakemelding! Hun er 27 år, så det er litt aldersforskjell mellom oss. Men jeg synes det er ganske tidløst og klassisk. Anonymkode: bcc36...5e5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HerKommerMummi Skrevet 12. desember 2017 #6 Del Skrevet 12. desember 2017 Jeg hadde blitt veldig glad! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FluffyJuggernaut Skrevet 12. desember 2017 #7 Del Skrevet 12. desember 2017 Jeg syns det er en fin gave. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #8 Del Skrevet 12. desember 2017 7 minutter siden, HerKommerMummi said: Jeg hadde blitt veldig glad! 1 minutt siden, FluffyJuggernaut said: Jeg syns det er en fin gave. Takk, alle sammen! Nå ble jeg lettet. Jeg er veldig glad i henne og hun er alltid utrolig snill mot meg. Derfor vil jeg at hun skal bli glad for gaven. Anonymkode: bcc36...5e5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinglass Skrevet 12. desember 2017 #9 Del Skrevet 12. desember 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg synes også det. Men ble plutselig så usikker. Anonymkode: bcc36...5e5 Ikke vær usikker , var en kjempefin gave 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #10 Del Skrevet 12. desember 2017 Helt nydelig! Er det virkelig ekte gull? Anonymkode: 5f59b...900 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #11 Del Skrevet 12. desember 2017 Just now, AnonymBruker said: Helt nydelig! Er det virkelig ekte gull? Anonymkode: 5f59b...900 Medaljongen er i ekte gull, kjedet er forgylt. Anonymkode: bcc36...5e5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bortebra Skrevet 12. desember 2017 #12 Del Skrevet 12. desember 2017 Ikke helt min stil... men kan godt hende det gleder vedkommende du gir den til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #13 Del Skrevet 12. desember 2017 2 minutter siden, bortebra said: Ikke helt min stil... men kan godt hende det gleder vedkommende du gir den til. Ok, skjønner. Er det jeg er redd for, men uansett så får hun gullverdien og et minne? Anonymkode: bcc36...5e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 12. desember 2017 #14 Del Skrevet 12. desember 2017 Kjempefint. Jeg har et maken på meg nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bortebra Skrevet 12. desember 2017 #15 Del Skrevet 12. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok, skjønner. Er det jeg er redd for, men uansett så får hun gullverdien og et minne? Anonymkode: bcc36...5e5 Absolutt! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #16 Del Skrevet 12. desember 2017 Just now, bortebra said: Absolutt! Anonymkode: bcc36...5e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #17 Del Skrevet 12. desember 2017 24 minutter siden, AnonymBruker said: Medaljongen er i ekte gull, kjedet er forgylt. Anonymkode: bcc36...5e5 Veldig vanlig det Det er jo en flott gave av en viss verdi, så slik sett er det ikke helt krise om selve smykket ikke er hennes smak. Lær det seg bytte forresten? Jeg synes jeg har sett ganske mange med slike smykker, så sjansen for at det faller i smak er nok stor! Jeg hadde elsket det og brukt det mye, selv om jeg egentlig ikke bruker så mye smykker. Anonymkode: 5f59b...900 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #18 Del Skrevet 12. desember 2017 Personlig ser jeg ikke helt vitsen i å ha ett smykke med eget navn på, ikke min stil. Men, tanken bak er jo fortsatt god, så ville jo ikke blitt direkte 'skuffet'. Man gir jo gaver man ønsker å glede andre med, så ikke vær så nervøs. Anonymkode: 1f4e1...2f6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #19 Del Skrevet 12. desember 2017 14 minutter siden, AnonymBruker said: Personlig ser jeg ikke helt vitsen i å ha ett smykke med eget navn på, ikke min stil. Men, tanken bak er jo fortsatt god, så ville jo ikke blitt direkte 'skuffet'. Man gir jo gaver man ønsker å glede andre med, så ikke vær så nervøs. Anonymkode: 1f4e1...2f6 Takk, det er noe av mine tanker også. Men gjort er gjort, kjøpt er kjøpt. Jeg satser på at det blir bra. Anonymkode: bcc36...5e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #20 Del Skrevet 12. desember 2017 Nei, fordi det ikke er min stil Anonymkode: b3c2d...26c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå