Gå til innhold

Farmen kjendis 2018

Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?  

459 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?

• Aune Sand
      46
    • Frank Løke
      41
    • Stian «Staysman» Thorbjørnsen
      108
    • Erlend Elias
      58
    • Dennis Vareide
      24
    • Stian Sandø
      13
    • Inga Berit Lein
      84
    • Martine Ek Hagen
      25
    • Johanne Thybo-Hansen
      24
    • Kristine Thybo-Hansen
      16
    • Maiken Wahlstrøm Nilsen
      9
    • Lene Elise Bergum
      11

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 20. feb. 2018, 20:19

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det blir for dumt når Erlend Elias beskylder de andre for å ha mobbet ham. Det som skjedde, var at han prøvde å inngå en avtale med Johanne og Stian om at han og Stian skulle betale henne 25 000 for at hun ikke skulle trekke seg, noe verken Johanne eller Stian ville bli med på, og så fortalte Stian det til de andre, som reagerte kraftig, noe som er forståelig. 

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, Testosteron skrev:

Det blir for dumt når Erlend Elias beskylder de andre for å ha mobbet ham. Det som skjedde, var at han prøvde å inngå en avtale med Johanne og Stian om at han og Stian skulle betale henne 25 000 for at hun ikke skulle trekke seg, noe verken Johanne eller Stian ville bli med på, og så fortalte Stian det til de andre, som reagerte kraftig, noe som er forståelig. 

Hvor har du det fra? 
Og hvorfor skulle Stian og EE få noe ut av at hun ble, så mye at de ville betale hun penger for å bli? :klo:

Anonymkode: 243bc...c0e

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, Testosteron skrev:

VG melder at EE ville betale Johanne FOR å trekke seg.
Ikke at Stian og EE ville betale for at hun ikke skulle trekke seg.

Sitat

VG skriver "Erlend Elias ville betale penger for at «Jegertvilling» Johanne Thybo Hansen skulle tape og reise hjem. Søndag trakk han seg fra programmet etter et voldsomt oppgjør med de andre deltagerne - som ikke blir vist på TV.
Etter hva VG kjenner til tilbød Erlend Johanne 12.500 kroner for å bli værende på gården.

Men som om ikke det var nok ble Stian «Staysman» forespurt om ikke også han kunne gi 12.500.

Til VG bekrefter Stian «Staysman» beløpet på totalt 25.000 kroner.

– På den måten ble han storbonde en gang til, og kunne spart meg i kamp den uka, røper artisten.

Erlend hevder at planen ikke innebar at hun skulle ryke ene og alene fordi han ville bli storbonde igjen. – Men selvfølgelig, jeg skjønte jo at jeg kom til å bli det for tredje gang om hun gikk ut. Det ville vært første gang i historien at noe sånt skjedde, og det ville jo vært gøy.

Heftig krangel - uten kameraer

Planen ble derimot blankt avslått av både Johanne og Stian. Og til VG forteller Johanne at hun ble svært opprørt over forslaget fra sin gode venn.

– Han tilbød meg penger for å tape med vilje. Jeg ble skikkelig forbannet, penger er ikke alt i verden. Jeg følte meg som en hore, som er kjøpt og betalt, erkjenner Johanne

– Stian fortalte det videre til alle andre, og det ble en krigersk stemning. De ville ikke ha meg som storbonde én gang til. Da var jeg jo så og si sikret finaleuka.

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/On3qVk/ellevilt-farmen-drama-ville-gi-deltaker-penger-for-a-tape-kampen

Videre sier EE at de andre stelte seg i ring rundt han med lykter på natta nede ved kubbehuset og at han følte seg mobbet.
Jeg tror på at det ble sagt mye stygt der ja! Fy fader så mye EE tapte seg i mine øyne nå! Så skuffende..

For en korrupt jævel! Dette her burde Tv2 virkelig ta alvorlig, for det er jo grovt forsøk på korrupsjon, bestikkelser og juks.
Hadde han blitt storbonde en uke til vil det si at han hadde kommet til finaleuka uten å være utsatt i en eneste tvekamp, han kunne vel ikke oppriktig tro at han kunne vinne hele greia?! Er han virkelig bare opptatt av status? :( Jeg som syntes han virka så god og snill første uka, som er første gang jeg har viet han noe TV-tid...

Jeg syntes Tv2 bør revurdere det at de betaler deltakerne for å delta, når det forer opp under muligheter som dette.

Anonymkode: 243bc...c0e

• Liker 8
Skrevet

Erlend Elias, ditt bitte lille krek! Skikkelig lavmål det der du hold på med, men det sier mer om deg enn de andre deltakerne.

Fy skamme deg!!

Anonymkode: 0f88f...980

• Liker 5
Skrevet
6 timer siden, Testosteron skrev:

Var det ikke etter at Johanne ombestemte seg da? For da har EE satt Inga i en posisjon som EE egentlig ikke ønsket. Isåfall var det stort av EE.

Anonymkode: fb83a...ea8

• Liker 3
Skrevet

Ja, ja. Nå er i hvert fall alle de interessante og fargerike folka ute av Farmen. Bare kjedelige og uinteressante folk igjen. Så der var Farmen kjendis 2018 over for min del.

Anonymkode: bfbde...7f0

• Liker 6
Skrevet

Synd at jegertvillingene var med på Farmen kjendis. Jeg likte de mye bedre før. Blir ikke det samme å se deres eget program nå. Barnslige og bortskjemte uten evne til å sette seg inn i andres følelser. Måten Johanne ikke skjønte noe av Ingas reaksjoner og uttalelser ifm tvekamp er helt utrolig. Inga prøvde å stappe det ned med t-skje uten at det gikk inn. Johanne burde sagt unnskyld og trukket seg. Kristine burde trukket seg i stedet for å fake tvekamp. 

Jeg hadde aldri trodd jeg skulle si det, men - heia, Inga! Jeg håper du vinner hele greia. 

• Liker 15
Skrevet

Da Johanne ville trekke seg, fikk hun se mail fra kjæresten:

"– Produksjonen visste at jeg ville hjem. Og så ville de jo holde meg der. Kjæresten min, Ole Martin, hadde sendt en e-post til produsenten, og en dag kom produsenten inn til meg og viste meg e-posten, avslører hun."

https://www.vg.no/rampelys/i/m61ppl/hemmelig-e-post-snudde-farmen-pa-hodet

Anonymkode: 2912c...22f

• Liker 5
Gjest chisandra
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Erlend Elias, ditt bitte lille krek! Skikkelig lavmål det der du hold på med, men det sier mer om deg enn de andre deltakerne.

Fy skamme deg!!

Anonymkode: 0f88f...980

Du synes ikke selv at dette utbruddet var litt i overkant? 

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da Johanne ville trekke seg, fikk hun se mail fra kjæresten:

"– Produksjonen visste at jeg ville hjem. Og så ville de jo holde meg der. Kjæresten min, Ole Martin, hadde sendt en e-post til produsenten, og en dag kom produsenten inn til meg og viste meg e-posten, avslører hun."

https://www.vg.no/rampelys/i/m61ppl/hemmelig-e-post-snudde-farmen-pa-hodet

Ut i fra valg av gren så virker det jo som det var hjem hun ville.

• Liker 2
Skrevet

Fy faen, EE har virkelig sunket i mine øyne! Han prøver å få Johanna til å tape kampen sånn at hun velger han til storbonde igjen. Det var jo litt rart han ikke klarte å motivere henne til å bli, men Stian klarte det med en gang. Skjønner jo hvorfor nå. Så truet han med å trekke seg hvis hun ikke taper med vilje. Viser bare hvor lat han er. Når han ikke får være storbonde, så trekker han seg :roll: Fikk vondt av Inga opp i dette, men bra hun vant. Men Inga ville ikke være med på planen, så skjønner ikke hvorfor han valgte henne til førstekjempe likevel?

Bare fordi man er storbonde, så betyr ikke det at man bare kan slappe av og ikke jobbe like mye som de andre. Så skjønner godt de andre blir demotivert når han slutter unna. 

• Liker 5
Skrevet

Inga Berit er dama si det,,, Men syntes Johanne får mye ufortjent pepper, slik jeg leser forskjellige intervjuer hun har gjort om situasjonen så har hun på en måte blitt kuppet av planene til EE  om og bli storbonde for 3 gangen, han som skal være nær venn av jegertvillingene burde jo bygd opp under henne og motivert henne til og bli, 

• Liker 4
Skrevet
12 minutter siden, Apis skrev:

Inga Berit er dama si det,,, Men syntes Johanne får mye ufortjent pepper, slik jeg leser forskjellige intervjuer hun har gjort om situasjonen så har hun på en måte blitt kuppet av planene til EE  om og bli storbonde for 3 gangen, han som skal være nær venn av jegertvillingene burde jo bygd opp under henne og motivert henne til og bli, 

Bra Johanne forteller ting som det var og at egentlig EE sto bak alt. Tilbyr seg å betale henne penger til og med. Sjokkerende faktisk. 

• Liker 4
Skrevet

Det spiller vel egentlig ingen rolle om "ukesoppdragene" deres lykkes, eller ikke. :ac:

De får jo mer enn nok mat og drikke, nærmest kastet etter seg uansett hvordan det går. 

Anonymkode: 8b14e...89b

• Liker 8
Skrevet

Synes også det er sjokkerende at han ville betale henne for å tape med vilje og at hun velger han som storbonde. Skikkelig sleipt av han. 

Men hvis det var heftig krangel, så er det litt irriterende det ikke kom med på tv

• Liker 5
Skrevet

Reaksjonene her er helt syke..

Dette er farmen. Og farmen betyr drama, konkurranse, spill, intriger osv.

Ikke noe å få fullstendig hakeslepp over :) Pust med magen!

De er alle mennesker på godt og vondt, som ble med for å lage TV til dere. Noe som høyst ser ut til å fungert.

Alle som har vært med på dette har ikke forandret mitt syn på hver og en av dem. De er som de er, uavhengig av hva de har gjort og ikke.

Å dømme fra en TV skjerm virker for meg helt sykt ut.. 

De av dere som tror at det ikke vil være et spill på farmen senere nå, må tro om igjen :) Flere kommer til å være "slemme", og stemme ut konkurrenter som f.eks Inga. Noen må jo vinne til slutt..

Påtide å få seg et liv, dere.. Ikke hakk på personer dere personlig ikke kjenner eller har snakket med. Vi vet absolutt ingenting..

Anonymkode: 6cb6f...0e6

• Liker 7
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Reaksjonene her er helt syke..

Dette er farmen. Og farmen betyr drama, konkurranse, spill, intriger osv.

Ikke noe å få fullstendig hakeslepp over :) Pust med magen!

De er alle mennesker på godt og vondt, som ble med for å lage TV til dere. Noe som høyst ser ut til å fungert.

Alle som har vært med på dette har ikke forandret mitt syn på hver og en av dem. De er som de er, uavhengig av hva de har gjort og ikke.

Å dømme fra en TV skjerm virker for meg helt sykt ut.. 

De av dere som tror at det ikke vil være et spill på farmen senere nå, må tro om igjen :) Flere kommer til å være "slemme", og stemme ut konkurrenter som f.eks Inga. Noen må jo vinne til slutt..

Påtide å få seg et liv, dere.. Ikke hakk på personer dere personlig ikke kjenner eller har snakket med. Vi vet absolutt ingenting..

Så hvis noen slår noen på tv så kan man ikke dømme de? Fordi vi ikke kjenner de og ikke har snakket med de?

Å be folk om å få seg et liv er bare barnslig sagt av deg. Folk må få lov til å engasjere seg så mye de vil i Farmen :)

Anonymkode: 97bce...dc6

• Liker 5
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, for man har jo ikke et liv hvis man elsker Farmen og lever seg litt inn i intrigene der? :dry:

• Liker 3
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så hvis noen slår noen på tv så kan man ikke dømme de? Fordi vi ikke kjenner de og ikke har snakket med de?

Å be folk om å få seg et liv er bare barnslig sagt av deg. Folk må få lov til å engasjere seg så mye de vil i Farmen :)

Anonymkode: 97bce...dc6

Tror farmen produksjonen bør tildele livvakter til alle som er med på programmet :) Ut fra lesningen her, vil jeg tro at dem ikke får gå i fred noen sted, uten å få trusler og bråk etter seg..

Synes alle på farmen er flotte mennesker, som alle ble med for å lage underholdning for dere.. Umulig å være perfekt, å passe inn i boksene til TV seerne..

• Liker 4
Skrevet

Dere må ikke tro på at alt er slik det fremstilles. De får "roller" når de blir med i programmet. Likevel kan jo mye uforutsett skje. EE har nok fått beskjed om å spille diva.

Men synd jegertvillingene og EE ikke deltok lenger.

Anonymkode: a15ff...997

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...