Gå til innhold

Farmen kjendis 2018


Gjest Winza

Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?  

459 stemmer

  1. 1. Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?

    • Aune Sand
      46
    • Frank Løke
      41
    • Stian «Staysman» Thorbjørnsen
      108
    • Erlend Elias
      58
    • Dennis Vareide
      24
    • Stian Sandø
      13
    • Inga Berit Lein
      84
    • Martine Ek Hagen
      25
    • Johanne Thybo-Hansen
      24
    • Kristine Thybo-Hansen
      16
    • Maiken Wahlstrøm Nilsen
      9
    • Lene Elise Bergum
      11

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

  • Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 20. feb. 2018, 20:19

Anbefalte innlegg

Åååå- hvis inga vinner❤️❤️  Inga har vært fair , og vist seg litt slu når det gjaldt! Det er et spill- og bonden fra nord-Trøndelag viser seg når hun skal..   hvem møter hun?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Inga har lagt ut bilen for salg. Ikke spennende lenger.

Anonymkode: 18384...5ba

Godt forsøk. 

Anonymkode: 2912c...22f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra

Kort oppsummert så mener jeg dette har vært den kjedeligste farmen noensinne. Lurer på om de har klart å holde seertallene oppe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Håper ikke Inga Berit vinner, orker ikke sånne feminist-kommunist-raddiser som trur dem kan best. Frank burde vinne. Real old school kar.

Anonymkode: 1a169...1bc

Eh, snakk om skivebom :ler: 

Frank (og Lothe og andre pinlige utdøende eksemplarer av arten) er så fulle av seg selv og testosteron at de faser ut seg sjæl. Godt er det! 

Hvem som helst av de tre kan gjerne vinne, synes Pål hadde vært en kul vinner som første utfordrer. Virker som en bra mann, han bare jatter med sånne bajaser som Løke og får gjort jobben like bra SAMTIDIG som han er et hyggelig menneske. Det er nemlig mulig! :ler: 

Anonymkode: 0b847...ae4

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, chisandra skrev:

Kort oppsummert så mener jeg dette har vært den kjedeligste farmen noensinne. Lurer på om de har klart å holde seertallene oppe?

Nei, seeretallene stuper.  Godt mulig dette var siste kjendis-utgaven. Og det er gjerne like bra.

Anonymkode: 5ce17...c72

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, seeretallene stuper.  Godt mulig dette var siste kjendis-utgaven. Og det er gjerne like bra.

Anonymkode: 5ce17...c72

Det er MER enn nok med Farmen en gang i året! 

Anonymkode: 0b847...ae4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, det tapertrynet til Frank når han tapte både matlagingskonkurransen og hinderløypa og det falske, påklistra "smilet" når Martine vant! :hoho:Jeg lo så jeg nesten trillet ut av stolen! :hoho: Håper Pål Anders vinner hele skiten! Han virker som en kjernekar. Eller skal vi si hedersmann? :fnise: 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, LeilaS skrev:

Her tror jeg Martine gjør det veldig bra :)

Vare jeg som reagerer på de ikke har på flytevest? Det hadde jeg ville hatt på :P

Tror nok det bare var deg ja...

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gråt da Staysman gjennomførte hinderløypa 😭

Greit nok at jeg fødte for 3 måneder siden, men allikevel..

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Inga har lagt ut bilen for salg. Ikke spennende lenger.

Anonymkode: 18384...5ba

Hvorfor i helvete spoiler du tråden din kuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymkode: 9b9db...364

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Relax, vinneren får jo bilen overrakt på finalefesten. På selve finalen på farmen får de bare et gavekort. Har dere ikke sett farmen tidligere? 

Anonymkode: 3823f...ebf

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Irja skrev:

Tror nok det bare var deg ja...

Jeg hadde å ville hatt på flytevest da jeg er en pingle i vannet

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men siden dette har vært en kjedelig sesong, så er det rart ikke noen av disse klippene kom med. Så noen klipp før selve sesongen begynte. Jegertvillingene var i grisebingen og Maiken ropte tvilling og hun ene bare "vi har faktisk et navn da" og hun bare "ok, men du kan si det på en litt mer hyggeligere måte" noe i den duren. Så et klipp der Lene er på kjøkkenet og ble litt irritert på Dennis tror jeg. Vi ikke vel heller ikke se Frank tryne på brygga? Kun et klipp fra introen.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Men siden dette har vært en kjedelig sesong, så er det rart ikke noen av disse klippene kom med. Så noen klipp før selve sesongen begynte. Jegertvillingene var i grisebingen og Maiken ropte tvilling og hun ene bare "vi har faktisk et navn da" og hun bare "ok, men du kan si det på en litt mer hyggeligere måte" noe i den duren. Så et klipp der Lene er på kjøkkenet og ble litt irritert på Dennis tror jeg. Vi ikke vel heller ikke se Frank tryne på brygga? Kun et klipp fra introen.

Det syns jeg også er rart. Det skulle jo være så mye krangling og intriger, forrige sesong var bare barnematen i forhold til denne og bla bla. Har jo nesten ikke sett noe til det. Skikkelig teit at vi ikke fikk se Frank tryne på brygga også, det ble kun lagt ut på tv2.no. Tror det ligger noen klipp med krangler/intriger også der. Er skikkelig skuffet over at vi ikke fikk se mer intriger på TV. For det er jo med på å lage god TV. Det blir ikke underholdning når alle er bestiser. Det med Maiken og tvillingene lurte jeg også på hvorfor de viste på klipp, men ikke i selve serien. Maiken og EE gikk visst også hverandre på nervene, har ikke sett noe av det heller. 

Selv om noe har vært gøy har det vært ganske kjedelig også. Ikke minst teit at de har fått så sykt mye mat og goder. De hadde jo ikke trengt å jobbe i det hele tatt. Håper neste sesong (om det blir noen) blir mer lik forrige sesong. Skulle fått inn noen skikkelige hissigpropper som f.eks Martin Schanche. Og Mira skulle vært ordentlig deltaker i år (selv om hun ble spurt, men takket nei), hun var jo den som sto for det aller beste dramaet. Jeg lo og rev meg i håret på samme tid, hehe. :fnise: 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Salka skrev:

Det syns jeg også er rart. Det skulle jo være så mye krangling og intriger, forrige sesong var bare barnematen i forhold til denne og bla bla. Har jo nesten ikke sett noe til det. Skikkelig teit at vi ikke fikk se Frank tryne på brygga også, det ble kun lagt ut på tv2.no. Tror det ligger noen klipp med krangler/intriger også der. Er skikkelig skuffet over at vi ikke fikk se mer intriger på TV. For det er jo med på å lage god TV. Det blir ikke underholdning når alle er bestiser. Det med Maiken og tvillingene lurte jeg også på hvorfor de viste på klipp, men ikke i selve serien. Maiken og EE gikk visst også hverandre på nervene, har ikke sett noe av det heller. 

Selv om noe har vært gøy har det vært ganske kjedelig også. Ikke minst teit at de har fått så sykt mye mat og goder. De hadde jo ikke trengt å jobbe i det hele tatt. Håper neste sesong (om det blir noen) blir mer lik forrige sesong. Skulle fått inn noen skikkelige hissigpropper som f.eks Martin Schanche. Og Mira skulle vært ordentlig deltaker i år (selv om hun ble spurt, men takket nei), hun var jo den som sto for det aller beste dramaet. Jeg lo og rev meg i håret på samme tid, hehe. :fnise: 

Signerer. Virker som tv2 heller ville ha mer hyggelig og god stemning enn drama denne sesongen. Virker slik siden de har kuttet vekk mye. Ganske sikker på seertallet sank denne sesongen. Jeg fikk med meg alle episodene, men neste sesong må de få med litt drama og intriger. Ellers gidder ikke jeg å se på

Lurer på om de har hatt problemer med å finne folk? Litt rart de har tatt med Lene som de fleste husker fra Hotel Cæsar på slutten av 90 tallet (som har vært borte fra  rampelyset i flere år) og begynnelsen av 2000 tallet og Inga som var med på jakten på kjærligheten i 04. Tror hun har vært med i et program etter det, men usikker.  Maiken var med på top model i 2013. Litt rart de tar med Å kjendiser :P

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Signerer. Virker som tv2 heller ville ha mer hyggelig og god stemning enn drama denne sesongen. Virker slik siden de har kuttet vekk mye. Ganske sikker på seertallet sank denne sesongen. Jeg fikk med meg alle episodene, men neste sesong må de få med litt drama og intriger. Ellers gidder ikke jeg å se på

Lurer på om de har hatt problemer med å finne folk? Litt rart de har tatt med Lene som de fleste husker fra Hotel Cæsar på slutten av 90 tallet (som har vært borte fra  rampelyset i flere år) og begynnelsen av 2000 tallet og Inga som var med på jakten på kjærligheten i 04. Tror hun har vært med i et program etter det, men usikker.  Maiken var med på top model i 2013. Litt rart de tar med Å kjendiser :P

Helt enig. Virker som de har ønsket å vise speiderleir på TV. Tror seertallene har sunket jeg også, noe annet ville overrasket meg. Har fått med meg alle episodene jeg og, men tatt meg selv i å fjase mer på nett enn å faktisk gidde å følge med. Gidder ikke neste sesong jeg heller om de ikke får med litt mer drama og intriger. 

Det har jeg og tenkt. Ikke at jeg venter A-kjendiser, men litt mer kjente folk enn Maiken og Inga hadde gjort seg. Jeg visste ikke hvem hverken de to, Dennis, Stian Newton, Frank eller Martine var. Jeg har ikke sett top model og jakten på kjærligheten og følger ikke med på YouTube og sport. :fnise: Samboeren hadde aldri hørt om Lene fordi han ikke har sett på Cæsar. Hun er neppe kjent for andre enn Cæsar-seerne og så hadde hun en rolle i hodet over vannet fra 93. Jeg så filmen for hundre år siden, men kan ikke si jeg husker rollefiguren hennes. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Salka skrev:

Helt enig. Virker som de har ønsket å vise speiderleir på TV. Tror seertallene har sunket jeg også, noe annet ville overrasket meg. Har fått med meg alle episodene jeg og, men tatt meg selv i å fjase mer på nett enn å faktisk gidde å følge med. Gidder ikke neste sesong jeg heller om de ikke får med litt mer drama og intriger. 

Det har jeg og tenkt. Ikke at jeg venter A-kjendiser, men litt mer kjente folk enn Maiken og Inga hadde gjort seg. Jeg visste ikke hvem hverken de to, Dennis, Stian Newton, Frank eller Martine var. Jeg har ikke sett top model og jakten på kjærligheten og følger ikke med på YouTube og sport. :fnise: Samboeren hadde aldri hørt om Lene fordi han ikke har sett på Cæsar. Hun er neppe kjent for andre enn Cæsar-seerne og så hadde hun en rolle i hodet over vannet fra 93. Jeg så filmen for hundre år siden, men kan ikke si jeg husker rollefiguren hennes. 

Så var Lene med på Robinson kjendis i 2004 eller når det var. De hadde også mye goder og mat, så konseptet ble noe teit.

Men håper også det blir litt mer kjente kjendiser neste sesong. Slik som det var forrige sesong.  Inga, Newton, Martine og Maiken hadde jeg ikke hørt noe om. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er rettferdig om en bonde vinner Farmen. Det blir litt feil når proffer konkurrerer mot amatører. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt off topic, men er det noen som vet hva strikkergenseren som Dennis brukte mye «heter»? Den blå og hvite? Nydelig mønster!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...