Gå til innhold

Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?  

459 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?

• Aune Sand
      46
    • Frank Løke
      41
    • Stian «Staysman» Thorbjørnsen
      108
    • Erlend Elias
      58
    • Dennis Vareide
      24
    • Stian Sandø
      13
    • Inga Berit Lein
      84
    • Martine Ek Hagen
      25
    • Johanne Thybo-Hansen
      24
    • Kristine Thybo-Hansen
      16
    • Maiken Wahlstrøm Nilsen
      9
    • Lene Elise Bergum
      11

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 20. feb. 2018, 20:19

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, Arabella skrev:

Kanskje han viser skjulte talenter. :)

Frank lager grøt uansett,, nåde den som klager på grøten til Frank

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
47 minutter siden, Apis skrev:

Frank lager grøt uansett,, nåde den som klager på grøten til Frank

Hva skjer med den som klager på grøten hans?

Anonymkode: 97bce...dc6

Skrevet
1 time siden, Catalina Culès skrev:

Ja :)

Takk! 😊

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Spør Mira Craig, 

• Liker 9
Skrevet
4 minutter siden, Apis skrev:

Spør Mira Craig, 

Han sa jo ikke en shit til henne ang klagingen på grøten. Alt han gjør er å tøffe seg litt og bitche litt til kamera. Fjotten som han er.

Anonymkode: 9b9db...364

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

De havner på sykehus eller forsvinner sporløst :Nikke:

• Liker 5
Skrevet

En idrettsutøver har vel gjerne god peiling på mat? Om de ikke er på det nivået at de alltid har kokk. Kommer kanskje an på hva som skal lages..

Anonymkode: db3af...5c2

• Liker 1
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En idrettsutøver har vel gjerne god peiling på mat? Om de ikke er på det nivået at de alltid har kokk. Kommer kanskje an på hva som skal lages..

Anonymkode: db3af...5c2

Martine sa vel i starten hun ikke kunne noen ting utenom å stå på ski og trene. Hun visste ikke hvordan man bakte boller en gang. Så tror hun stiller ganske svakt i matlagingen. Frank har nok litt mer peiling. Han kan i hvertfall grille kjøtt og lage havregrøt  :P

• Liker 4
Skrevet

Så ikke mandagens episode. Hvem gikk ut og hvem er igjen?

Jeg heier egentlig på en av jentene, liker Inga og hun er en verdig vinner. Maiken vet jeg ikke stort om, og hun tredje har jeg ikke fått med navnet på, men hun holder seg mest i bakgrunnen? Har hun og Maiken vært med på tvekamp?

Av gutta liker jeg Staysman, men Pål Gunnar (heter han det?) er også en jeg har fått sympati for.

Prøver å tenke at den jeg kunne tenkt meg å dra med på en helgs hyttetur sammen med bør vinne...

• Liker 2
Skrevet
20 minutter siden, Atea skrev:

Så ikke mandagens episode. Hvem gikk ut og hvem er igjen?

Jeg heier egentlig på en av jentene, liker Inga og hun er en verdig vinner. Maiken vet jeg ikke stort om, og hun tredje har jeg ikke fått med navnet på, men hun holder seg mest i bakgrunnen? Har hun og Maiken vært med på tvekamp?

Av gutta liker jeg Staysman, men Pål Gunnar (heter han det?) er også en jeg har fått sympati for.

Prøver å tenke at den jeg kunne tenkt meg å dra med på en helgs hyttetur sammen med bør vinne...

Ingen røyk på mandag. Det ble bare avgjort hvem som fikk den første semifinale plassen - som Pål Anders fikk.

Verken Maiken eller Martine har vært i tvekamp. Inga har vært i to kamper, en mot den ene Jegertvillingen og en mot Lene.

Han heter Pål-Anders.

Anonymkode: 172a0...a28

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ingen røyk på mandag. Det ble bare avgjort hvem som fikk den første semifinale plassen - som Pål Anders fikk.

Verken Maiken eller Martine har vært i tvekamp. Inga har vært i to kamper, en mot den ene Jegertvillingen og en mot Lene.

Han heter Pål-Anders.

Takk for svar. Noen ganger håper jeg at de som er yngst og minst etablerte vinner. Blir spennede å se. Frank blir for mye for min del selv om han er sexy. Fikk med meg begge kampene Inga hadde. Hun er utrolig sterk selv om hun virker liten, spinkel og sårbar.

Jeg bryr meg ikke om hun og Lene gjemte unna mat. De har jo mat nok, og ville kanskje gjort det samme, kanskje særlig om jeg stod på kjøkkenet og heller kommet med en eller flere overraskelser på en dårlig dag der ute. Jeg ville ikke gjemt mat for å spise den selv.

• Liker 4
Skrevet

Synes det ble mye rabalder over at de gjemte mat. Eller de gjemte vel egentlig bort tilsetninger til maten. Frank er enda skuffet. De hadde mye mat der, så skjønner ikke hvorfor Frank tar så på vei. De hadde heller ikke gjemt det i flere uker og spist av det. Som Lene sa, det er jo kampen for tilværelsen og de sultet jo ikke der. Folk kunne jo fisket, tatt egg og grønnsaker å lages noe av det de hadde mye av. Kjendisene var bortskjemte  

• Liker 11
Skrevet

Disse "kjendisene" får vel så godt betalt for å være med (pluss goder underveis i oppholder) at de sannsynligvis gir pokker i hvem som til slutt vinner selve premien...

Anonymkode: 8b14e...89b

• Liker 4
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Disse "kjendisene" får vel så godt betalt for å være med (pluss goder underveis i oppholder) at de sannsynligvis gir pokker i hvem som til slutt vinner selve premien...

Anonymkode: 8b14e...89b

Tror det egentlig bare er Frank som er veldig opptatt av å vinne. Lene sa det ikke var så viktig å komme til finalen og vinne. Hun var der kun for opplevelsen skyld.

• Liker 2
Skrevet
19 minutter siden, smalls skrev:

Tror det egentlig bare er Frank som er veldig opptatt av å vinne. Lene sa det ikke var så viktig å komme til finalen og vinne. Hun var der kun for opplevelsen skyld.

Inga Berit og Pål virker også gira på å vinne 😊

• Liker 3
Skrevet
14 minutter siden, #Sunrise skrev:

Inga Berit og Pål virker også gira på å vinne 😊

Ja stemmer, men tror ikke de vil ta tapet så hardt som Frank vil :P Tipper mange lar han vinne i ludo, bowling osv. Ser for han surmuler i en god stund hvis han taper 🙊

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, Atea skrev:

Takk for svar. Noen ganger håper jeg at de som er yngst og minst etablerte vinner. Blir spennede å se. Frank blir for mye for min del selv om han er sexy. Fikk med meg begge kampene Inga hadde. Hun er utrolig sterk selv om hun virker liten, spinkel og sårbar.

Jeg bryr meg ikke om hun og Lene gjemte unna mat. De har jo mat nok, og ville kanskje gjort det samme, kanskje særlig om jeg stod på kjøkkenet og heller kommet med en eller flere overraskelser på en dårlig dag der ute. Jeg ville ikke gjemt mat for å spise den selv.

Null problem! Er bare hyggelig å svare og kunne hjelpe til! Skjønner ikke hvorfor jeg anonymiserer meg selv når jeg heter Skrueløs her på KG:fnise:

• Liker 1
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker said:

Null problem! Er bare hyggelig å svare og kunne hjelpe til! Skjønner ikke hvorfor jeg anonymiserer meg selv når jeg heter Skrueløs her på KG:fnise:

Tror jeg må ta opp episoden i kveld. Men det blir jo ikke det samme... siden jeg snikleser her.

Skrevet

Siden 4 ryker ut i kveld, så tror jeg Stian Stayzmann er en av de dessverre. Han ligger vel ikke kjempe bra an på listen. Klarer ikke se for meg han gjør det veldig bra i matlagingen og hinderløypen. Han kan jo overaske :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...