Gå til innhold

Farmen kjendis 2018


Gjest Winza

Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?  

459 stemmer

  1. 1. Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?

    • Aune Sand
      46
    • Frank Løke
      41
    • Stian «Staysman» Thorbjørnsen
      108
    • Erlend Elias
      58
    • Dennis Vareide
      24
    • Stian Sandø
      13
    • Inga Berit Lein
      84
    • Martine Ek Hagen
      25
    • Johanne Thybo-Hansen
      24
    • Kristine Thybo-Hansen
      16
    • Maiken Wahlstrøm Nilsen
      9
    • Lene Elise Bergum
      11

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

  • Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 20. feb. 2018, 20:19

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Winza skrev:

Lurer på hvilken kjendis som vil skape rabalder i neste sesong, John Arne Riise? Det ville virkelig ikke overrasket meg om han ble med, har ikke han deltatt i flere andre realityserier de siste årene?

Blir han med så vil jeg ikke se på serien før han ryker ut

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Riise hadde aldri sagt ja til farmen. Han trekker seg jo fra hvert program og hadde ikke holdt ut der mer enn tre dager. Mener også jeg har lest et intervju der han har sagt at han aldri ville blitt med på farmen.

 

Anonymkode: 9b9db...364

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Martine Lunde avslører at hun  nettopp har kommet hjem fra innspilling.... Dvs. at hun må ha nådd langt, og er potensiell vinner. Innspillingen startet nemlig rundt 20. mai, og skulle vare i 6 uker.....Spørs om TV2 er like happy for akkurat det...

http://martinelunde.blogg.no/1530532793_tilbake_fra_farmen.html

Anonymkode: f9149...cd5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Martine Lunde avslører at hun  nettopp har kommet hjem fra innspilling.... Dvs. at hun må ha nådd langt, og er potensiell vinner. Innspillingen startet nemlig rundt 20. mai, og skulle vare i 6 uker.....Spørs om TV2 er like happy for akkurat det...

http://martinelunde.blogg.no/1530532793_tilbake_fra_farmen.html

Anonymkode: f9149...cd5

Men hvordan vet du at deltakerne får dra hjem rett etter at de har røket ut? Kanskje de må ta seg en ferie på 5 uker om de ryker i uke 1 😛 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første skal de jo ikke avsløre det hvis de ryker ut tidlig. For det andre, så vil jeg tippe Martine ikke blir sett på som noe sterk konkurrent, og i så måte ikke en person de andre prøver å få ut. Derfor kan hun ha blitt med inn i finaleuka. Hun er neppe vinner eller finalist. 

Anonymkode: 6b253...710

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ML har neppe vunnet. Ser ikke helt for meg at en byjente på 21 har så himla mye gårdskunskaper og kan vinne Farmen. Kan være jeg tar helt feil,  men kan bare ikke se for meg hun vinner 

Anonymkode: 71eef...ca4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

ML har neppe vunnet. Ser ikke helt for meg at en byjente på 21 har så himla mye gårdskunskaper og kan vinne Farmen. Kan være jeg tar helt feil,  men kan bare ikke se for meg hun vinner 

Anonymkode: 71eef...ca4

Dersom man spiller kortene sine riktig, så er det sikkert mulig å komme ganske langt.  

Har vel skjedd i tidligere sesonger at deltakere har kommet seg helt til finale-uken med "allianser" og fordi man tilhører en klikk som har blitt gode venner iløpet av oppholdet på gården...   

I tillegg: Dersom alle de andre deltakerne tror man er ganske "ung og dum" så blir man neppe ansett som noen særlig stor konkurrent. Dermed er det vel ingen som går aktivt inn for å kvitte seg med en slik person. 

Anonymkode: f04e2...a57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet, når farmen kommer på tv?

Anonymkode: 8ac99...c68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dersom man spiller kortene sine riktig, så er det sikkert mulig å komme ganske langt.  

Har vel skjedd i tidligere sesonger at deltakere har kommet seg helt til finale-uken med "allianser" og fordi man tilhører en klikk som har blitt gode venner iløpet av oppholdet på gården...   

I tillegg: Dersom alle de andre deltakerne tror man er ganske "ung og dum" så blir man neppe ansett som noen særlig stor konkurrent. Dermed er det vel ingen som går aktivt inn for å kvitte seg med en slik person. 

Anonymkode: f04e2...a57

Sant nok, men hun vinner neppe. Har det noen gang vært en "ung og dum" som har vunnet før?

Anonymkode: 71eef...ca4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet, når farmen kommer på tv?

Anonymkode: 8ac99...c68

På nyåret 

Anonymkode: 71eef...ca4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh, det er så irriterende med sånne bimboer som må lage duckface på ALLE bilder! Og hun la merke til at alle bildene inneholdt duckface fra hennes side? Wow. Flink jente! Så hun la ikke merke til at hun lagde det? Håper denne bimbo-duckfacetrenden snart snur, jeg er så inderlig lei. Det virker som man må være bimbo for å bli godtatt som jente idag, eller ihvertfall som jentene tror det. Trist...

Anonymkode: 70304...047

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Martine Lunde avslører at hun  nettopp har kommet hjem fra innspilling.... Dvs. at hun må ha nådd langt, og er potensiell vinner. Innspillingen startet nemlig rundt 20. mai, og skulle vare i 6 uker.....Spørs om TV2 er like happy for akkurat det...

http://martinelunde.blogg.no/1530532793_tilbake_fra_farmen.html

Anonymkode: f9149...cd5

Hvem i all verden er det?

Anonymkode: ae6ed...f55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun hadde aldri lagt ut det innlegget om hun hadde vunnet. Trolig kommer langt, men det er det.

Anonymkode: 95a80...9b9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem i all verden er det?

Anonymkode: ae6ed...f55

Har du bodd under en stein?

Anonymkode: e3c5a...d83

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du bodd under en stein?

Anonymkode: e3c5a...d83

Nope. Har du?

Anonymkode: ae6ed...f55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som om alle deltakerne er «kommet hjem» samtidig. Dvs jeg tror at siden TV2 selv har gått ut sagt at farmen ble ferdiginnspilt for ei uke siden, så har flere av deltakerne som er aktive på sosiale medier informert om at de er kommet hjem igjen akkurat da (se bloggen til dama til Erik Sæter og bloggen til Martine). 

 

Spoiler

Kristin Gjelsvik og Carina dahl har vært helt fraværende fra sosiale medier under innspillingen, men tilbake nå. Tipper de kommer inn som utfordrere. Ser CD har lagt til alle farmen kjendisdeltakerene på facebook 🙈🙊

 

Anonymkode: 83bd3...c9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Har du bodd under en stein?

 Anonymkode: e3c5a...d83

Er vel ikke så mange som gidder å holde seg oppdatert på alle mulige tåpelige bloggere da... 

:raven: 

Anonymkode: f04e2...a57

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir færre og færre kjendiser for hver sesong 

Anonymkode: ae6ed...f55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blir færre og færre kjendiser for hver sesong 

Anonymkode: ae6ed...f55

Alle ungdommer vet hvem Martine Lunde er, så da har du bare blitt gammel, da.

Anonymkode: d329b...98f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle ungdommer vet hvem Martine Lunde er, så da har du bare blitt gammel, da.

Anonymkode: d329b...98f

Jeg er 27 så du har vel rett..

Anonymkode: ae6ed...f55

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...