Gå til innhold

Farmen kjendis 2018


Gjest Winza

Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?  

459 stemmer

  1. 1. Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?

    • Aune Sand
      46
    • Frank Løke
      41
    • Stian «Staysman» Thorbjørnsen
      108
    • Erlend Elias
      58
    • Dennis Vareide
      24
    • Stian Sandø
      13
    • Inga Berit Lein
      84
    • Martine Ek Hagen
      25
    • Johanne Thybo-Hansen
      24
    • Kristine Thybo-Hansen
      16
    • Maiken Wahlstrøm Nilsen
      9
    • Lene Elise Bergum
      11

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

  • Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 20. feb. 2018, 20:19

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Apis skrev:

Følte det ble litt for sent og ta Frank nå fordi modellen snudde seg mot Inga og Lene for å redde eget skinn i forbindelse med mat gjemingen 

Modellen har faktisk et navn! Hvorfor kaller du ikke Frank håndballspilleren, Inga bonden og Lene skuespilleren? Det blir akkurat det samme. 

Anonymkode: 70304...047

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takler ikke Frank jeg! Makan til grinete besserwisser har jeg må aldri sett. Han skal liksom være så utrolig mye bedre enn de andre, å alltid ha siste ord. Å skal alltid ha svaret på alt og aldri ta til seg kritikk for han gjør aldri feil må vite. Håper så inderlig at han ikke vinner! 

Anonymkode: 777a7...d71

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takler ikke Frank jeg! Makan til grinete besserwisser har jeg må aldri sett. Han skal liksom være så utrolig mye bedre enn de andre, å alltid ha siste ord. Å skal alltid ha svaret på alt og aldri ta til seg kritikk for han gjør aldri feil må vite. Håper så inderlig at han ikke vinner! 

Anonymkode: 777a7...d71

Hva er galt i det, han sier jo ting med humor og selvironi. Og han er flink. Ikke noe galt i det.

Anonymkode: 9f396...e23

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Modellen har faktisk et navn! Hvorfor kaller du ikke Frank håndballspilleren, Inga bonden og Lene skuespilleren? Det blir akkurat det samme. 

Anonymkode: 70304...047

Fordi jeg vet navnet på de andre, og jeg tenkte faktisk ikke noe nedverdigende med det, er det nedverdigende og bli kalt modell?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gregor Clegane

Er enig i at Frank kan bli flinkere til å lytte, samt være noe mindre brå i enkelte anledninger. Samtidig liker jeg at noen gir klar beskjed når det kreves, og jeg føler egentlig at han har hatt rett i mye. Han har ikke bare vært umenneskelig, han har da også vist klare positive egenskaper der inne. 

Ble mer trøtt av Erlend Elias og hans oppførsel. Han kan sikkert være en hyggelig kar i virkeligheten, men opptredenen hans inne på gården var jo fullstendig horribel og gikk over alle støvleskaft. At han lagde så mye drama og beskyldte de andre for å være slemme, da det var han som åpenlyst dreit på draget, er egentlig ganske blåst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håhå, tenk dere trynet på Frank om Maiken skulle vunnet hele greia mot han i finalen! Nå tror jeg ikke de skjer, men tenk så moro! :hoho: 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest chisandra

Jeg mener nå at vi tross alt skal være glad for at Frank er på gården, jeg - hvis ikke hadde det vært stup, stein dødt der inne. Stayzman har jo overhodet ikke stått til forventningene folk hadde på forhånd når det gjelder liv og røre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten Frank hadde det blitt kjedelig, ja. Skulle gjerne hatt jegertrillingene og Mira der i stedet for kjedelige Martine, Maiken, Pål og newton. Jeg holdt på å bli gal av Mira, men drama kunne hun lage! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan gjorde de det, på måten de snakka til den gjenværende deltakeren tenker du? Inga berit vant?

Anonymkode: fd203...b88

Ja. "Dere har tatt det og det, stemmer dette??"

Rett etter at Lene hadde sagt til Pål at de hadde gjort det. Måten han sa det på virket rettet mot Inga, han ville vært sintere ovenfor Lene.

Anonymkode: 1d304...c9a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frank tar farmen litt for alvorlig. Komisk.

Lene har et langt tydeligere kroppsspråk enn hun selv virker å være klar over.  Bitchy fremtoning. 

Liker Inga. Hun virker genuin. 

 

 

Anonymkode: 067e4...0ef

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en surgubbe han håndballspilleren er! Sur, usympatisk, kranglete og mobbete. Hvis noen hadde oppført seg sånn på min arbeidsplass hadde de fått beskjed om å gå i terapi eller få sparken. Æsj for en oppførsel! 

Anonymkode: d0a4b...ed7

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forskjell på å være ufin og action da. Synes Frank har tapt seg veldig denne uka med diskusjonen med Maiken (hvor det virka som han ga blanke i hva Maiken sa, men fortsatte bare å si: ''Slutt og sov, jobb'') og denne med Inga. Pål Anders var bestemt, men tok det ihvertfall på en ordentlig måte! 

Anonymkode: 597f1...e3c

Nemlig. Frank er bare ufun. Pål sa det på en ordentlig måte. Frank fremstår alltid så aggressiv og det er ikke bra.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Apis skrev:

Fordi jeg vet navnet på de andre, og jeg tenkte faktisk ikke noe nedverdigende med det, er det nedverdigende og bli kalt modell?

Etter 5 uker så har du enda ikke fått med deg hun heter Maiken? :klo:

Anonymkode: d5f17...769

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Etter 5 uker så har du enda ikke fått med deg hun heter Maiken? :klo:

Anonymkode: d5f17...769

Har fått det med meg nå, ber om uforbeholden unnskyldning til både Maiken og andre sårede folk der ute, lover og aldri kalle henne eller andre modeller for modeller noen gang igjen, 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

For en surgubbe han håndballspilleren er! Sur, usympatisk, kranglete og mobbete. Hvis noen hadde oppført seg sånn på min arbeidsplass hadde de fått beskjed om å gå i terapi eller få sparken. Æsj for en oppførsel! 

Anonymkode: d0a4b...ed7

Må ikke kalle han håndballspilleren, han heter Frank, vi kaller alle med fornavn og ikke profesjon i denne tråden

Endret av Apis
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Salka skrev:

Uten Frank hadde det blitt kjedelig, ja. Skulle gjerne hatt jegertrillingene og Mira der i stedet for kjedelige Martine, Maiken, Pål og newton. Jeg holdt på å bli gal av Mira, men drama kunne hun lage! 

Han heter ikke Newton men Stian, vi bruker fornavn og ikke profesjon i denne tråden for og ikke såre folk

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, chisandra skrev:

Jeg mener nå at vi tross alt skal være glad for at Frank er på gården, jeg - hvis ikke hadde det vært stup, stein dødt der inne. Stayzman har jo overhodet ikke stått til forventningene folk hadde på forhånd når det gjelder liv og røre. 

Jeg vet ikke om det er innenfor og kalle folk med artistnavn i denne tråden, tror det er best og bruke Stian ellers kan folk bli såret her

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.1.2018 den 23.05, Arabella skrev:

Rasende.

Men det ble nesten lynsjing når de fant den gjemte maten da

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takler ikke Frank jeg! Makan til grinete besserwisser har jeg må aldri sett. Han skal liksom være så utrolig mye bedre enn de andre, å alltid ha siste ord. Å skal alltid ha svaret på alt og aldri ta til seg kritikk for han gjør aldri feil må vite. Håper så inderlig at han ikke vinner! 

Anonymkode: 777a7...d71

Han tar da imot selvkritik, det satt han jo på tinget å sa. Man må nok huske ag det er helst de klippene som vises av han. Virker ikke så gal i det virklige liv. Samt hsn klemmer jo også deltakerne når de er lei seg.

Men at han blir usaklig osv når han er irritert er jdg enig i!

Anonymkode: b6e2d...7e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

For en surgubbe han håndballspilleren er! Sur, usympatisk, kranglete og mobbete. Hvis noen hadde oppført seg sånn på min arbeidsplass hadde de fått beskjed om å gå i terapi eller få sparken. Æsj for en oppførsel! 

Anonymkode: d0a4b...ed7

Han ville jo så gjerne være storbonde og oppfører seg ofte som om han var det, og er veldig opptatt av "lederstilen" til de som har vært det.

Tipper han gjennom hele oppholdet har vært pissesur fordi ingen valgte ham til storbonde så han kunne herset enda mer med dem enn han har gjort.

Anonymkode: 9ccb5...d58

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...