Gå til innhold

Farmen kjendis 2018

Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?  

459 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?

• Aune Sand
      46
    • Frank Løke
      41
    • Stian «Staysman» Thorbjørnsen
      108
    • Erlend Elias
      58
    • Dennis Vareide
      24
    • Stian Sandø
      13
    • Inga Berit Lein
      84
    • Martine Ek Hagen
      25
    • Johanne Thybo-Hansen
      24
    • Kristine Thybo-Hansen
      16
    • Maiken Wahlstrøm Nilsen
      9
    • Lene Elise Bergum
      11

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 20. feb. 2018, 20:19

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 minutt siden, Fotballmamma skrev:

Egentlig så burde vel tv2 tatt i bruk vær varsom-plakaten og fjernet EE ut av produksjonen. 

Han reagerer overhodet ikke normalt, og hvem skal kunne ta han på alvor etter dette. Rekker finger og banner - wow! For en perle av et menneske!

Helt vill. Når han på død og liv skal være med i alt som er av realityserier så må han tåle litt. Kan ikke være diva og tenke på seg selv og skjønnhetssøvn da. 

• Liker 6
Skrevet

Jeg får bare mer og mer sansen for Frank, er mulig jeg ender opp med å heie på han :) 

Gjest Sansol
Skrevet

Synes det er godt å se EE stå opp for seg selv. Det er mange som går i fella og blir en i flokken når de støter på en alfa-hann som Frank. Jadda ,han sa bare meningen sin om EE, men jammen fikk han motsvar også! :) Dramatisk, ja så absolutt, men sånn er nå han EE. Foretrekker det laaaangt framfor macho-bossete, firkanta, dømmende og rigide Frank.

Kjempesynd at Aune røk ut, for en herlig kar! 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Frank gir meg Chuck Norris assosiasjoner.. når han rodde ut til kjempehytta på besøk så rodde han båten feil vei.. for oss normale så hadde det blitt nok å ro båten rett vei men for Frank-The Tank så ble det selfølgelig for lett.. 

Anonymkode: a1bae...d77

Ha, ha, ha! Godt observert og perfekt sammenlikning :ler:

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Sansol skrev:

Synes det er godt å se EE stå opp for seg selv. Det er mange som går i fella og blir en i flokken når de støter på en alfa-hann som Frank. Jadda ,han sa bare meningen sin om EE, men jammen fikk han motsvar også! :) Dramatisk, ja så absolutt, men sånn er nå han EE. Foretrekker det laaaangt framfor macho-bossete, firkanta, dømmende og rigide Frank.

Problemet er bare at det Frank så, stemte jo. EE lat og egoist, da fortjener du å få høre det.

• Liker 17
Skrevet
1 minutt siden, Sansol skrev:

Hva er det å stå opp for? Han lå jo nesten bare å sov hver eneste dag

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Sansol skrev:

Det er ange andre måter å stå opp for seg selv på.....

Anonymkode: 188db...df6

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Da var Farmen Kjendis over for min del. Uten Aune er det dritt kjedelig. Tragisk at han ryker først.

Anonymkode: f9149...cd5

• Liker 16
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Da var Farmen Kjendis over for min del. Uten Aune er det dritt kjedelig. Tragisk at han ryker først.

Tenk om han kommer inn igjen som utfordrer? :laugh:

Svært usannsynlig siden man aldri gjør noe slikt men ville vært hysterisk :P

Skrevet
3 minutter siden, Sansol skrev:

Det Frank sa var da ikke ille i det hele tatt? Såpass tilbakemelding bør jo alle tåle - uten å gå i fistel, og rekke finger, banne etc. Fullstendig ustabil han der Erlend Elias.

• Liker 20
Gjest Sansol
Skrevet
Akkurat nå, Anonym90059005 skrev:

Problemet er bare at det Frank så, stemte jo. EE lat og egoist, da fortjener du å få høre det.

Alle er ikke like, sånn er det nå bare.  Folk bidrar med forskjellige ting. Kan ikke forvente at alle jobber på samme måte som Frank. Uansett, det virker for meg som om EE reagerte som han gjorde da dette var første gangen han hørte om dette med sovings/latskap som et problem. Og derfor følte seg litt dolka i ryggen. Det er jo en grei grunnregel å si ifra ganske så fort hvis det er noe som plager en. 

Skrevet

Veldig synd at Aune gikk ut. Tipper han velger Lene Elise som neste storbonde.

• Liker 18
Skrevet
Akkurat nå, Sansol skrev:

Alle er ikke like, sånn er det nå bare.  Folk bidrar med forskjellige ting. Kan ikke forvente at alle jobber på samme måte som Frank. Uansett, det virker for meg som om EE reagerte som han gjorde da dette var første gangen han hørte om dette med sovings/latskap som et problem. Og derfor følte seg litt dolka i ryggen. Det er jo en grei grunnregel å si ifra ganske så fort hvis det er noe som plager en. 

Dette har folk reagert på flere ganger der allerede så nyhet var det ikke

Gjest Sansol
Skrevet
1 minutt siden, Fotballmamma skrev:

Det Frank sa var da ikke ille i det hele tatt? Såpass tilbakemelding bør jo alle tåle - uten å gå i fistel, og rekke finger, banne etc. Fullstendig ustabil han der Erlend Elias.

Frank er en alfahann. Hele hans vesen utstråler styrke, EE sin måte å reagere på er vel en måte å kompensere for dette. Morsomt å se på i grunn ( synd at EE skulle bli lei seg dog), Frank så også en smule perpleks ut. Herlig.

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er med på Farmen🙄

Anonymkode: 7e0d3...696

Strayzman? Er ikke Stray han der Espen Grjotheim som var med i Idol 2003?

• Liker 3
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

EE lyger jo så det renner av han.. Nekter å tro at han har glutenallergi.. Spiste han ikke av det brødet de hadde laget til mentors kone?

• Liker 16
Gjest Sansol
Skrevet
3 minutter siden, Winza skrev:

Dette har folk reagert på flere ganger der allerede så nyhet var det ikke

Har de tatt det opp med han når de opplever at han sluntrer unna pliktene da? Alt jeg har sett er folk som gjenger seg sammen og snakker bak ryggen som en måte å styrke deres eget fellesskap på. 

Skrevet

At Erlend mener han ble mobbet der inne tar jeg med en klype salt. For en dramaqueem. Viser fingrer og banner. Som en 14 åring. Tåler ingen form for tilsnakk. Når han har vært en så lat storbonde, så må han faktisk tåle å få høre det. Trenger ikke å klikke i vinkel. Så forventer han en unnskyldning fra Frank. Jøye meg....... Frank sa det alle tenkte.

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig! Aune Sand er og har alltid vært en hedersmann!

• Liker 9
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

EE lyger jo så det renner av han.. Nekter å tro at han har glutenallergi.. Spiste han ikke av det brødet de hadde laget til mentors kone?

Glutenallergi my ass.Han drakk jo øl uten problemer 🙄

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...