Gå til innhold

Greit at venninnen blir sur for dette? drama med ekskjæreste

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er jo åpenbart at han er interessert i deg, gutter gjør ikke sånt av veldedige årsaker akkurat.

Anonymkode: ba393...e06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 11.12.2017 den 19.19, AnonymBruker skrev:

En gutt venninnen min holdt på med nylig, la meg til på snapchat her om dagen og har sendt meg meldinger på facebook i det siste. I tillegg kom han bort og snakket med meg og totalt ignorerte henne på en fest for noen uker siden. 

Når han sender meg snaps og stiller spørsmål, svarer jeg kun for å være hyggelig da jeg syns det er normal folkeskikk og han holder samtalen i gang. Jeg har sagt ifra til venninna mi at han kontakter meg osv, og legger ikke skjul på noe. Likevel blir hun lei seg og sint på meg, da hun tror jeg prøver å stjele eksen hennes. Selv synes jeg ikke at jeg har gjort noe galt, selvom jeg forstår at hun blir sjalu. Jeg svarer ikke eksen hennes på en flørtete eller veldig frempå og interessert måte heller. Svarer ham akkurat som jeg ville svart en bekjent, liksom. Hun har på en ukes tid funnet seg en ny gutt og sender snaps av at de er sammen til eksen sin. Min tanke er at eksen hennes bare kontakter meg for å irritere henne og vise at han har kommet videre (var han som dumpet henne)

Om jeg var i hennes situasjon ville jeg imidlertid blitt sint på eksen, og ikke venninnen min. Hva syns dere? Jeg har forklart meg til venninna mi, men tror ikke at det hjalp noe særlig. Føler ikke at jeg har noe skyld i denne saken, og syns faktisk det er teit av henne å reagere sånn. Hadde dere blitt mer sint på venninnen eller eksen?

Kan forsåvidt legge til at vi begge er 18 år, om det skulle ha noe å si.

Anonymkode: edc3e...dec

Uff stakkars henne. Kjære vene. Men hvorfor svarer du han på Snapchat når du vet at venninnen din liker han? Du kan jo bare slette og blokker han så er det problemet ute av verden. 

Jeg har aldri opplevd det men hvis det hadde skjedd så ville jeg kuttet kontakt med begge to. 

Høres ikke ut som drømmemannen til noen egentlig.

Endret av Eltele
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.12.2017 den 18.05, AnonymBruker skrev:

Det er jo åpenbart at han er interessert i deg, gutter gjør ikke sånt av veldedige årsaker akkurat.

Ja, men når hun liker han så ville jeg ikke rotet meg borti han når venninnen hennes er forelsket i han. Kunne aldri fått meg til å gjøre det mot en venninne. Ts burde blokkere han på Snapchat enn så lenge. Liker du han trådstarter? For da burde hun venninnen din få vite dette. :) 

Hvis en mann som en venninne likte sendte meg Snapchat ville jeg slettet og blokkert han hvis han kontaktet meg. Sånn at jeg ikke er like dust som han mot en venninne. 

Endret av Eltele
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Eltele skrev:

Ja, men når hun liker han så ville jeg ikke rotet meg borti han når venninnen hennes er forelsket i han. Kunne aldri fått meg til å gjøre det mot en venninne. Ts burde blokkere han på Snapchat enn så lenge. Liker du han trådstarter? 

Sier du bare fordi du ikke er forelsket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sier du bare fordi du ikke er forelsket.

Er du Ts? Så dere konkurrerer om en og samme mann? Er vedkommende forelsket i han?

Nei. Det sier jeg fordi det Ts gjør er ikke noe jeg kunne gjort mot en venninne. ;) Da hadde jeg hatt en venninne mindre. Synd hun ikke vet hva slags fyr hun er forelsket i. Nei det her blir for dumt. 

Endret av Eltele
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...