AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #1 Del Skrevet 11. desember 2017 En gutt venninnen min holdt på med nylig, la meg til på snapchat her om dagen og har sendt meg meldinger på facebook i det siste. I tillegg kom han bort og snakket med meg og totalt ignorerte henne på en fest for noen uker siden. Når han sender meg snaps og stiller spørsmål, svarer jeg kun for å være hyggelig da jeg syns det er normal folkeskikk og han holder samtalen i gang. Jeg har sagt ifra til venninna mi at han kontakter meg osv, og legger ikke skjul på noe. Likevel blir hun lei seg og sint på meg, da hun tror jeg prøver å stjele eksen hennes. Selv synes jeg ikke at jeg har gjort noe galt, selvom jeg forstår at hun blir sjalu. Jeg svarer ikke eksen hennes på en flørtete eller veldig frempå og interessert måte heller. Svarer ham akkurat som jeg ville svart en bekjent, liksom. Hun har på en ukes tid funnet seg en ny gutt og sender snaps av at de er sammen til eksen sin. Min tanke er at eksen hennes bare kontakter meg for å irritere henne og vise at han har kommet videre (var han som dumpet henne) Om jeg var i hennes situasjon ville jeg imidlertid blitt sint på eksen, og ikke venninnen min. Hva syns dere? Jeg har forklart meg til venninna mi, men tror ikke at det hjalp noe særlig. Føler ikke at jeg har noe skyld i denne saken, og syns faktisk det er teit av henne å reagere sånn. Hadde dere blitt mer sint på venninnen eller eksen? Kan forsåvidt legge til at vi begge er 18 år, om det skulle ha noe å si. Anonymkode: edc3e...dec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #2 Del Skrevet 11. desember 2017 Hvorfor aksepterte du han som venn på snap, og hvorfor svarer du han? En lojal venninne ville ignorert han. Anonymkode: 78843...e2e 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #3 Del Skrevet 11. desember 2017 Det har nok ikke så mye med deg å gjøre som det har med at hun fortsatt har følelser for sin eks tenker jeg. Anonymkode: dfcca...9c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 11. desember 2017 #4 Del Skrevet 11. desember 2017 Virker som du liker drama, siden du i det hele tatt svarer han. Hva vil du med han, siden du svarer? 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sh999 Skrevet 11. desember 2017 #5 Del Skrevet 11. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: En gutt venninnen min holdt på med nylig, la meg til på snapchat her om dagen og har sendt meg meldinger på facebook i det siste. I tillegg kom han bort og snakket med meg og totalt ignorerte henne på en fest for noen uker siden. Når han sender meg snaps og stiller spørsmål, svarer jeg kun for å være hyggelig da jeg syns det er normal folkeskikk og han holder samtalen i gang. Jeg har sagt ifra til venninna mi at han kontakter meg osv, og legger ikke skjul på noe. Likevel blir hun lei seg og sint på meg, da hun tror jeg prøver å stjele eksen hennes. Selv synes jeg ikke at jeg har gjort noe galt, selvom jeg forstår at hun blir sjalu. Jeg svarer ikke eksen hennes på en flørtete eller veldig frempå og interessert måte heller. Svarer ham akkurat som jeg ville svart en bekjent, liksom. Hun har på en ukes tid funnet seg en ny gutt og sender snaps av at de er sammen til eksen sin. Min tanke er at eksen hennes bare kontakter meg for å irritere henne og vise at han har kommet videre (var han som dumpet henne) Om jeg var i hennes situasjon ville jeg imidlertid blitt sint på eksen, og ikke venninnen min. Hva syns dere? Jeg har forklart meg til venninna mi, men tror ikke at det hjalp noe særlig. Føler ikke at jeg har noe skyld i denne saken, og syns faktisk det er teit av henne å reagere sånn. Hadde dere blitt mer sint på venninnen eller eksen? Kan forsåvidt legge til at vi begge er 18 år, om det skulle ha noe å si. Anonymkode: edc3e...dec Hvorfor ønsker du å ha kontakt med denne fyren da? Du kan jo si at beklager, men jeg ønsker å støtte venninnen min og det blir feil av meg å ha kontakt av hensyn til henne.. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #6 Del Skrevet 11. desember 2017 Syns det er teit av deg å svare han når du veit hvordan hun føler. Ikke kult Anonymkode: 383cf...f30 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #7 Del Skrevet 11. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor aksepterte du han som venn på snap, og hvorfor svarer du han? En lojal venninne ville ignorert han. Anonymkode: 78843...e2e Jeg aksepterte han fordi jeg så at jeg hadde to ventende snapper fra ham som jeg ikke fikk sett før jeg la ham til, og fordi hun fortalte meg at hun var over ham da hun allerede hadde fått seg en ny. Var jo selvfølgelig aldri min hensikt å være en dårlig venn. Anonymkode: edc3e...dec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #8 Del Skrevet 11. desember 2017 men okei, takk for svar!! jeg har helt slutta å snakke med ham for flere dager siden, og har ingen interesse av å prate med ham. Anonymkode: edc3e...dec 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #9 Del Skrevet 11. desember 2017 Vel, da sletter du han nå. Anonymkode: 78843...e2e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #10 Del Skrevet 11. desember 2017 Mistenker at du fikk en liten tilfredsstillelse av at han liker deg nok til å skrive med deg, og ikke venninnen din. Vil du være en god venninne så sletter du han. Hun må føle at hun kan stole på deg, hvis ikke er det ikke et varig vennskap. Anonymkode: f854a...8ca 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GoldenLioness Skrevet 11. desember 2017 #11 Del Skrevet 11. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: En gutt venninnen min holdt på med nylig, la meg til på snapchat her om dagen og har sendt meg meldinger på facebook i det siste. I tillegg kom han bort og snakket med meg og totalt ignorerte henne på en fest for noen uker siden. Når han sender meg snaps og stiller spørsmål, svarer jeg kun for å være hyggelig da jeg syns det er normal folkeskikk og han holder samtalen i gang. Jeg har sagt ifra til venninna mi at han kontakter meg osv, og legger ikke skjul på noe. Likevel blir hun lei seg og sint på meg, da hun tror jeg prøver å stjele eksen hennes. Selv synes jeg ikke at jeg har gjort noe galt, selvom jeg forstår at hun blir sjalu. Jeg svarer ikke eksen hennes på en flørtete eller veldig frempå og interessert måte heller. Svarer ham akkurat som jeg ville svart en bekjent, liksom. Hun har på en ukes tid funnet seg en ny gutt og sender snaps av at de er sammen til eksen sin. Min tanke er at eksen hennes bare kontakter meg for å irritere henne og vise at han har kommet videre (var han som dumpet henne) Om jeg var i hennes situasjon ville jeg imidlertid blitt sint på eksen, og ikke venninnen min. Hva syns dere? Jeg har forklart meg til venninna mi, men tror ikke at det hjalp noe særlig. Føler ikke at jeg har noe skyld i denne saken, og syns faktisk det er teit av henne å reagere sånn. Hadde dere blitt mer sint på venninnen eller eksen? Kan forsåvidt legge til at vi begge er 18 år, om det skulle ha noe å si. Anonymkode: edc3e...dec Man er alltid lojal mot vennene sine. Av respekt for henne så har du selvsagt ikke kontakt med eksen hennes med mindre dere var veldig gode venner FØR hun ble sammen med han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #12 Del Skrevet 11. desember 2017 Høres ikke ut som du respekterer venninnen din helt ordentlig, du trengte jo ikke å starte tråd her, hun hadde rett hele tiden. Du trengte bare å høre at din venninne ikke likte dette. Anonymkode: 61762...571 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #13 Del Skrevet 12. desember 2017 Forstår ikke hvorfor det er så viktig for deg å bli venn med eksen hennes. Du burde bare være ærlig med han og si at det blir litt dumt at dere har kontakt når han er eksen til venninnen di . Om jeg var venninnen din hadde jeg tenkt at du var illojal og kanskje ikke den beste vennen å ha på... Sier ikke at venninna de skal diktere hvem du får være venn med, men eksen hennes er et merkelig valg. Anonymkode: a6630...250 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 12. desember 2017 #14 Del Skrevet 12. desember 2017 Har du lyst på xen hennes? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 12. desember 2017 #15 Del Skrevet 12. desember 2017 Du skulle aldri ha akseptert snap forespørselen fra han og du skal bare ignorere han og ikke svare han for å støtte din venninne Alle vet vel at det finnes en gylden regel. Ikke rør venninnens eks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ViljaH Skrevet 12. desember 2017 #16 Del Skrevet 12. desember 2017 Og hvorfor driver hun å sender snaps av seg og ny kjæreste til ex? Kutt båndene begge to med ham på SoMe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #17 Del Skrevet 13. desember 2017 Du burde ikke holdt denne samtalen i gang. En venninne har større forpliktelse til å ta hensyn enn ekser!! Anonymkode: 50c18...ef1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 13. desember 2017 #18 Del Skrevet 13. desember 2017 Jeg ser begge sidene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #19 Del Skrevet 13. desember 2017 Eeeeehhhh jeg skjønner GODT at hun reagerer og blir sur. Normal folkeskikk er å ikke svare eller ha kontakt med venninders ekser eller crushes! Ikke å hive bensin på bålet og la denne fyren få være en drittsekk som får tillatelse og positiv tilbakemelding på å kontakte venninda til en han har holdt på med og såret, og nå dobbeltsårer. Anonymkode: fe598...99c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #20 Del Skrevet 13. desember 2017 På 11.12.2017 den 19.24, AnonymBruker skrev: Jeg aksepterte han fordi jeg så at jeg hadde to ventende snapper fra ham som jeg ikke fikk sett før jeg la ham til, og fordi hun fortalte meg at hun var over ham da hun allerede hadde fått seg en ny. Var jo selvfølgelig aldri min hensikt å være en dårlig venn. Anonymkode: edc3e...dec Skjønner ikke hvorfor du svarer ham i det hele tatt? Din lojalitet skal ligge hos din venninne, ikke hos eksen som dumpet henne. Når hun i tillegg blir såret av dette, så skjønner jeg enda mindre hvorfor du svarer ham? Anonymkode: 17abd...3bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå