AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #1 Del Skrevet 11. desember 2017 Herregud, det her er skikkelig kleint egentlig. Men det er en pappa i barnehagen til barnet mitt som jeg syntes er kjekk og vi har pratet litt noen ganger. Han er singel så vidt jeg vet (ikke sammen med barnets mor) Treffer på han utenom barnehagen på butikken og han smiler alltid og spør om alt er bra med meg. Vi småprater om løst og fast. Jeg vet ikke om han bare er en veldig sosial type og liker å prate, men tanken har streifet meg at han kanskje muligens, syntes jeg virker hyggelig. Er det da helt tullete å legge han til på Facebook og om han godtar sende han en melding om han ville dele en flaske vin en kveld barna er hos den andre forelder? Det kleine her er jo om han overhodet ikke finner meg intressang og avslår også må jeg møte på han i barnehagen og på tilstelninger og på butikken. Er dette en no go? Anonymkode: e1333...07f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #2 Del Skrevet 11. desember 2017 Jeg ville ventet hvis det er mye på spill for deg eller dere og sett på om han eskalerte. Anonymkode: 09ea9...570 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GoldenLioness Skrevet 11. desember 2017 #3 Del Skrevet 11. desember 2017 Ikke noe stress å legge han til på Facebook. Det betyr ikke noe å være venner på Facebook. Folk har ærlig talt ikke 500 venner... Gjør det. Bare send en forespørsel uten noe mer. Legger han deg til så kan du like litt av bildene hans(uten å overdrive) og se hvor det fører. PS: legg ekstra fine bilder av deg selv ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #4 Del Skrevet 11. desember 2017 1 time siden, GoldenLioness skrev: Ikke noe stress å legge han til på Facebook. Det betyr ikke noe å være venner på Facebook. Folk har ærlig talt ikke 500 venner... Gjør det. Bare send en forespørsel uten noe mer. Legger han deg til så kan du like litt av bildene hans(uten å overdrive) og se hvor det fører. PS: legg ekstra fine bilder av deg selv ut For deg betyr det kanskje ikke noe. Jeg syns det er rart når folk jrg ikke kjenner legger meg til og jeg godtar heller ikke. Venner og bekjente derimot legger jeg til. Anonymkode: 8740a...505 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GoldenLioness Skrevet 11. desember 2017 #5 Del Skrevet 11. desember 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: For deg betyr det kanskje ikke noe. Jeg syns det er rart når folk jrg ikke kjenner legger meg til og jeg godtar heller ikke. Venner og bekjente derimot legger jeg til. Anonymkode: 8740a...505 Dere er jo bekjente... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #6 Del Skrevet 11. desember 2017 Hvordan kan du gå ut fra at han er singel????? Jeg syns det er helt no og å legge han til på facebook. Hvis du vil bli kjent med han så spør han i barnehagen eller på butikken om f.eks "jasså er du ute å handler mat til deg og kona nå" og se hva han sier, sier han han er singel så spør om han vil ta en kaffe en dag. Facebook er privatliv og du burde ikke legge til en du kjenner fra "formell setting" som barnehage pappa på facebook uten at dere faktisk har en privat relasjon først. Anonymkode: 9c9ba...aa5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zonjë Skrevet 11. desember 2017 #7 Del Skrevet 11. desember 2017 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan kan du gå ut fra at han er singel????? Jeg syns det er helt no og å legge han til på facebook. Hvis du vil bli kjent med han så spør han i barnehagen eller på butikken om f.eks "jasså er du ute å handler mat til deg og kona nå" og se hva han sier, sier han han er singel så spør om han vil ta en kaffe en dag. Facebook er privatliv og du burde ikke legge til en du kjenner fra "formell setting" som barnehage pappa på facebook uten at dere faktisk har en privat relasjon først. Anonymkode: 9c9ba...aa5 Unnskyld, men så kleint å si den kommentaren om kona. Da er det bedre å spørre om han vil fortsette praten over en kopp kaffe eller noe slikt, når man allerede har en koselig samtale. Om han ikke er interessert kan han lett si at det ikke passer og ts kan la det ligge. Om han er interessert kan han enten si ja, eller om det ikke passer kan han selv ta initiativ til å invitere henne en annen gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #8 Del Skrevet 12. desember 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan kan du gå ut fra at han er singel????? Jeg syns det er helt no og å legge han til på facebook. Hvis du vil bli kjent med han så spør han i barnehagen eller på butikken om f.eks "jasså er du ute å handler mat til deg og kona nå" og se hva han sier, sier han han er singel så spør om han vil ta en kaffe en dag. Facebook er privatliv og du burde ikke legge til en du kjenner fra "formell setting" som barnehage pappa på facebook uten at dere faktisk har en privat relasjon først. Anonymkode: 9c9ba...aa5 Så redd for at det er mannen din da... Anonymkode: cc623...a88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #9 Del Skrevet 12. desember 2017 Jeg digget ditt eget forslag. Som singel barnefar hadde jeg blitt dritglad. Og var jeg ikke interessert, hadde jeg uansett hatt masse respekt for deg og sørget for at det ikke ble kleint å skulle møtes senere. Kjør på! Anonymkode: dcc4a...3d2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #10 Del Skrevet 12. desember 2017 Go for it Anonymkode: a7a4e...296 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bortebra Skrevet 12. desember 2017 #11 Del Skrevet 12. desember 2017 Venninna mi har datet en singel barnefar fra barnehagen til dattera si. Det var ganske problemfritt, det. Kjør på,, legg han til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #12 Del Skrevet 13. desember 2017 Er det du som har hatt kontakt med min ektemann? Han har møtt ei på butikken. Håper ikke det! Håper han er singel. Vet du om han er det? Hvor mange barn har han? Anonymkode: c76d8...25d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #13 Del Skrevet 13. desember 2017 Legg han til på Facebook, og inviter til playdate mellom barnet ditt og hans barn hvor han er med. Så blir dere litt bedre kjent, og hvis tonen er god, så er det lettere å ta neste steg Anonymkode: 9ec65...553 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå