Gå til innhold

Var jeg for flørtete med dama hans?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, puzi88 skrev:

Hæ? Skal han takke seg selv for det? Mener du at siden han ikke viet all din oppmerksomhet til henne hele kvelden så er det greit å være utro  senere?🤔

Server dama de poteter, eller godta at noen andre gjør det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, kisskissbangbang skrev:

Jeg er enig i at det på en måte er flørting, men flørting kan ha flere motiver enn "jeg vil knulle deg" eller "jeg vil date deg". Så dersom ei venninne hadde flørta sånn med kjæresten min hadde jeg syntes det var hyggelig. 

Vet ikke jeg asså, jeg foretrekker sånn «kjæresten din er liggbar» enn «åh, jeg later som ingenting og er åpenbart ganske betatt». Sistnevnte har en tendens til å være i det skjulte, og det er ikke så lett å gjøre noe med om man er ukomfortabel med det.

Jeg sier gjerne til venninner at kjæresten deres er superheit, men jeg passer meg jo litt for å bare henvende meg direkte til kjæresten om det samme liksom - og foreslår hvertfall ikke at fyren kan bytte ut venninna med meg :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, bortebra skrev:

Det er jo egennavn, det oversetter vi aldri. Smith skrives Smith på norsk. 

:alice:

Anonymkode: 016cd...69e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:alice:

Hva er det med dere som bruker denne smileyen? Hvorfor finnes den i det hele tatt? 

Anonymkode: 53e15...259

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg synes var det verste, var at du gang på gang prøver å heve deg over kompisen din, som er kjæresten hennes. Jeg synes det er respektløst, og der hadde grensa gått for min del. Bryr meg lite om klemmen og kysset på kinnet.

Det finnes veldig mange andre måter å være inkluderende på. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har snakket med kompisen igjen som var litt mer snakkesalig. Kom frem at hun hadde sagt ting om meg som gjorde han sjalu. Vet ikke hva hun sa, men det kan jo tyde på at hun ble litt betatt.

Så her var det ikke annet å gjøre enn å legge seg flat og ligge jævlig lavt i terrenget neste gang vi møtes.

Takk for alle svar.

Anonymkode: 4588f...e1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så her var det ikke annet å gjøre enn å legge seg flat og ligge jævlig lavt i terrenget neste gang vi møtes.

Legge seg flat fordi dama sa noe? Hadde hun sagt at du hadde tatt henne på puppene eller vært ufin på annen måte hadde jeg skjønt du hadde lagt deg flat men jeg synes det er litt dumt å gjøre det fordi kompisen blir sjalu for at den nye dama hans har fått et godt inntrykk av deg. I dette tilfelle synes jeg han overreagerte og det virker som han er utrygg på forholdet med kjæresten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, padawan skrev:

Legge seg flat fordi dama sa noe? Hadde hun sagt at du hadde tatt henne på puppene eller vært ufin på annen måte hadde jeg skjønt du hadde lagt deg flat men jeg synes det er litt dumt å gjøre det fordi kompisen blir sjalu for at den nye dama hans har fått et godt inntrykk av deg. I dette tilfelle synes jeg han overreagerte og det virker som han er utrygg på forholdet med kjæresten. 

Enig i det, men har ingenting å tape på å beklage og la dem løse sitt problem seg imellom.

Anonymkode: 4588f...e1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tråkker på kompisen din, og viser det synlig overfor damen hans. Det er det han er gretten for. Sånt gjør du ikke med kompiser du hjelper de heller der de er klossete. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, makkapakka skrev:

Du tråkker på kompisen din, og viser det synlig overfor damen hans. Det er det han er gretten for. Sånt gjør du ikke med kompiser du hjelper de heller der de er klossete. 

Lest post #72?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Terence skrev:

Sant nok. Jeg vet ikke om dette egentlig kan reddes.

"Alfahannen" ville nok ha dumpa dama og funnet seg noen som ikke oppfører seg slik. "Alfahannen" vet han har nok å velge mellom, så han gidder ikke kaste bort tiden på damer som ikke setter pris på ham.

På den annen side, den jævla forelskelsen kan stikke kjepper i hjulene på det meste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, padawan skrev:

Jeg er ikke nødvendigvis enig i at TS bør legge seg flat. Her er det mange varsellamper som blinker for forholdet uansett. Du fikk kanskje ikke med deg at dama hadde snakket med typen om TS på en måte som gjorde ham sjalu?

Han er utrygg ja. Et tegn på at han kanskje bør gå videre med livet og la henne være igjen med flørtingen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, AnonymBruker said:

My name is Bånd. James Bånd.

:fnise:

Anonymkode: 47795...5f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, jabx skrev:

Du fikk kanskje ikke med deg at dama hadde snakket med typen om TS på en måte som gjorde ham sjalu?

Les det du siterte en gang til. Jeg har uthevet det nedenfor. Jeg fikk med meg at dama og kompisen / kjæresten hadde snakket sammen og jeg at kompisen overreagerte ovenfor TS. 

4 timer siden, padawan skrev:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.12.2017 den 8.07, AnonymBruker skrev:

Hva er det med dere som bruker denne smileyen? Hvorfor finnes den i det hele tatt? 

Anonymkode: 53e15...259

Ah. Eksistensielle spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...