AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #21 Del Skrevet 11. desember 2017 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Okey. Møtte dama til en av mine beste kompiser for første gang i helgen. Dagen etter var han mildt sagt gretten, og det kom frem at han sterkt mislikte kjemien mellom meg og henne og mente at jeg hadde tråkket over en grense. Noen ting jeg husker fra kvelden: - Klemte henne da vi hilste mens de andre i gjengen håndhilste. Det var egentlig en litt pinlig tabbe fra meg som skjedde på autopilot. - Dro ut stolen for henne ved middagen som en spøk fordi hun brukte så lang tid på å sette seg. Hun smilte til meg på det jeg oppfattet som en flørtende måte, og etter det var jeg ganske forsiktig med henne. unødvendig - Fikk det samme blikket etter at jeg serverte henne poteter etter at typen hennes noe lite classy hadde sendt dem forbi henne til meg. - Stilte henne MANGE spørsmål og prøvde å bli litt kjent, fordi de andre knapt nok enset henne (småsjenert gjeng). Da viser du interesse.. - En felles hobby kom opp hvor hun spøkte om at hun var litt oppgitt over at typen ikke holdt på med det, og jeg litt flåsete sa at jeg kunne steppe inn for han når som helst. Idiot! Man sier ikke sånt og i hvertfall ikke første gangen man treffer noen. Hobbyen krever noe intimitet, og dette var den eneste gangen jeg følte selv at jeg hadde tråkket for langt. Snakket ikke mer med henne etter dette. - Klemte henne igjen da de dro, hun sa ingenting spess til de andre, men kyss på kinnet og "hyggelig å treffe deg" til meg. Over grensen? Anonymkode: 4588f...e1f Anonymkode: eba6a...94a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #22 Del Skrevet 11. desember 2017 Man skal ikke varte opp kompisenes kjærester.. Anonymkode: eba6a...94a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bortebra Skrevet 11. desember 2017 #23 Del Skrevet 11. desember 2017 Jeg vet ikke, jeg. Noen guttegjenger kan ha en litt sånn yppende tone ovenfor hverandre, og da vet du jo med deg selv om du gikk litt inn for å vise deg frem eller ikke. Personlig blir jeg bare glad når typen bånder med venninner av meg. Men folk er veldig forskjellige på dette. Venninna mi er mye mer var for rivalisering (ikke fra meg da, vi har ikke samme smak). Jeg husker eksen min blei dritforbanna fordi jeg bånda med en kamerat av han. Ikke så mye fordi jeg bånda, men fordi jeg bånda med feil kamerat. Han ville at jeg skulle ha den tonen med en annen, som han personlig likte bedre. Jeg har også hatt et par situasjoner med kjærester av kamerater som har mislikt meg sterkt fordi de mente jeg flørta - uten at jeg i det hele tatt kjente meg igjen i den beskrivelsen, jeg kunne ikke vært mindre interessert i dem på den måten, men jeg mistenker at de mislikte mer at kameratene mine snakka om meg mellom slagene enn hvordan jeg var rundt dem. Det kan jo ha skjedd her også? Kjæresten hans har sagt noe positivt om deg i etterkant og kameraten din blir usikker? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktusen Skrevet 11. desember 2017 #24 Del Skrevet 11. desember 2017 Det synes jeg hørtes bare kjempe koselig ut. Jeg hadde satt veldig pris på om noen av mine venner hadde tatt imot min kjærest slik eller at jeg hadde blitt mottatt slik blant hans venner. Det hørtes bare kjempe koselig ut. Hvert enkelt av disse tilfellene er bare koselige. Helt ærlig. Men sammensatt så sitter nok bare kompisen din igjen litt usikker. At det samlet sett fra en kant ble litt mye oppmerksomhet. Men hvert enkelt tilfelle ser jeg absolutt ingen problemer med. Jeg tenker det bunner i en usikker her fra hans side. Evt med sjalusi. Har du for vane å legge an på damer som er opptatt, drar du godt med damer og er litt player? Evt så ble dama hans litt betatt av deg. Sum summert synes jeg ikke du har noe å ta på vei for. Du har ikke gjort noe galt. Men ville kanskje tone det litt ned til en annen gang da dette tydeligvis satte i gang noe usikkerhet eller sjalusi. Personlig ville disse hendelsene sammensatt gjort meg ingenting om en god venninne gjorde lignende med min type. Men jeg har også noen venninner i gjengen som ikke er så nære, og som jeg kanskje føler legger seg etter menn med kjæreste for bekreftelse, hvis det hadde skjedd kunne jeg også ha sittet igjen med en liten klump av usikkerhet og sjalusi etter en slik kveld sammenlagt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zonjë Skrevet 11. desember 2017 #25 Del Skrevet 11. desember 2017 16 minutter siden, Overrasket skrev: Man er jo forskjellige da, og må få lov til å være seg selv også. For noen er det jo faktisk helt naturlig å gi en rask klem. Håndtrykk kan jo være litt kleint og formelt, og ikke gjøre noe kan bare forsterke det faktum at man er fremmede, så en klem er en fin måte og bryte isen på raskt på. Jeg er nok en såkalt klemmer. Kommer så klart litt an på situasjonen da, men om det er folk jeg vet jeg kommer til å møte mer så synes jeg det er hyggelig å klemme. Men tatt i betraktning resten av kvelden kan det nok ha virket litt feil. Her høres det egentlig ut som kjæresten til kompisen din også gikk litt over streken. Kompisen din er ikke særlig til gentleman da... Uansett så er nok det beste å beklage til kompisen din og forklare at du bare prøvde å gjøre at hun følte seg inkludert siden ingen av de andre snakket med henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
s0la Skrevet 11. desember 2017 #26 Del Skrevet 11. desember 2017 Jeg hadde i alle fall ikke likt å bli kysset på kinnet av kompisen til min kjæreste, så ja du tråkket kanskje litt lengre enn nødvendig. Ellers hørtes du bare hyggelig ut! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #27 Del Skrevet 11. desember 2017 TS her. Wow, takk for mange svar. Så ikke den komme. Kan ikke svare på alt, men. Opplevde situasjonen slik enkelte skriver, at jeg var inkluderende når ingen andre var det. Selv kjæresten var mer opptatt av å spøke og mimre om gamledager enn å styre samtalen inn mot henne eller i det minste prate med henne. Hun var egentlig aldri delaktig i fellessamtalene bortsett fra når jeg stilte spørsmål, og hun snakket egentlig ikke med andre enn meg og såvidt typen så lenge vi satt ved bordet. Flere ganger satt hun stille lenge. Jeg brukte ikke mye tid på henne, slik det kanskje det ser ut i åpningsinnlegget. Men så ser jeg at det er irrelevant hvordan jeg opplevde situasjonen, så jeg respekterer at kompisen min opplevde det slik han gjorde. Ingen seksuelle eller romantiske følelser fra min side, men hun var hyggelig og åpen, morsom å prate med. Folk legger mye i klemmingen og kysset på kinnet. Vet ikke hvordan jeg skal beskrive situasjonene, men det føltes overhodet ikke intimt og ladet. Anonymkode: 4588f...e1f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #28 Del Skrevet 11. desember 2017 Akkurat nå, puzi88 skrev: Nei men det føltes slik for kompisen din. Tenk om det var omvendt da. Du hadde ikke likt det Jeg hadde ikke brydd meg, helt ærlig. Er så trygg på dama mi at det nesten er kjedelig. Men se hva jeg skriver innlegget du siterer. Er helt enig i at hva kompisen følte er det eneste relevante nå i etterkant. Anonymkode: 4588f...e1f 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #29 Del Skrevet 11. desember 2017 Både og. Ja, du gikk for langt, men han oppførte seg jo direkte råttent mot henne. Anonymkode: 53e15...259 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #30 Del Skrevet 11. desember 2017 10 minutter siden, AnonymBruker said: TS her. Wow, takk for mange svar. Så ikke den komme. Kan ikke svare på alt, men. Opplevde situasjonen slik enkelte skriver, at jeg var inkluderende når ingen andre var det. Selv kjæresten var mer opptatt av å spøke og mimre om gamledager enn å styre samtalen inn mot henne eller i det minste prate med henne. Hun var egentlig aldri delaktig i fellessamtalene bortsett fra når jeg stilte spørsmål, og hun snakket egentlig ikke med andre enn meg og såvidt typen så lenge vi satt ved bordet. Flere ganger satt hun stille lenge. Jeg brukte ikke mye tid på henne, slik det kanskje det ser ut i åpningsinnlegget. Men så ser jeg at det er irrelevant hvordan jeg opplevde situasjonen, så jeg respekterer at kompisen min opplevde det slik han gjorde. Ingen seksuelle eller romantiske følelser fra min side, men hun var hyggelig og åpen, morsom å prate med. Folk legger mye i klemmingen og kysset på kinnet. Vet ikke hvordan jeg skal beskrive situasjonene, men det føltes overhodet ikke intimt og ladet. Anonymkode: 4588f...e1f Om jeg hadde vært i samme situasjon som denne jenten (neglisjert av både kjæreste og øvrige gjester) så hadde jeg satt veldig pris på en hyggelig og inkluderende person som deg. Anonymkode: b09ac...727 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #31 Del Skrevet 11. desember 2017 Jeg synes ikke du virket for flørtete, men heller medvirket til at hun følte seg godt mottatt og hadde en OK kveld. Når det er sagt så har jeg selv ofte fått kommentarer på at jeg er veldig flørtete uten at jeg mener noe seksuelt med det.. Anonymkode: 28f49...5d0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 11. desember 2017 #32 Del Skrevet 11. desember 2017 1 hour ago, puzi88 said: Kyss på skinnet? Hadde banka dritten ut av deg og skjelt ut dama mi hadde det vært meg. Helt uakseptabel holdning. Du er en råtten kompis. Håper virkelig dette kun var fylla 1 hour ago, puzi88 said: Jada. Lurer på hva du hadde sagt om typen din hadde kyssa en annen jente. Helt usmakelig av damen og kysse bestevennen hans. På kinnet eller ikke Usexy med luddere som deg som skal flørte med alle og hver en og kysse andre av det motsatte kjønn. Kanskje du liker tøffelgutter som finner seg i det men d gjør ikke jeg Damn. Jeg kysser venninner på panna/kinnet, inklusive kjærestene til kompisene mine. Sier også alltid "Hei kjære" når jeg møter dem, oppfulgt av en god klem. Satan for noen horer de er altså. Tenke seg til, bli kysset på kinnet og/eller panna! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Overrasket Skrevet 11. desember 2017 #33 Del Skrevet 11. desember 2017 48 minutter siden, Zonjë said: Jeg er nok en såkalt klemmer. Kommer så klart litt an på situasjonen da, men om det er folk jeg vet jeg kommer til å møte mer så synes jeg det er hyggelig å klemme. Men tatt i betraktning resten av kvelden kan det nok ha virket litt feil. Her høres det egentlig ut som kjæresten til kompisen din også gikk litt over streken. Kompisen din er ikke særlig til gentleman da... Uansett så er nok det beste å beklage til kompisen din og forklare at du bare prøvde å gjøre at hun følte seg inkludert siden ingen av de andre snakket med henne. Ja, ikke sant. Enig i at det virker som om alle egentlig var skyld i situasjonen. Kjæresten var for passiv, kameraten (TS) tøyde grensene og hun var kanskje akkurat litt for kjærlig. 41 minutter siden, s0la said: Jeg hadde i alle fall ikke likt å bli kysset på kinnet av kompisen til min kjæreste, så ja du tråkket kanskje litt lengre enn nødvendig. Ellers hørtes du bare hyggelig ut! Ehhh ... tror nok at det var hun som ga TS et kyss på kinnet. Så TS kan jo ikke lastes for det. Dog er jeg enig, det er for meg veldig kjærlig å få kyss på kinnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #34 Del Skrevet 11. desember 2017 Det er vanskelig dette, fordi to personer kan oppfatte en situasjon så veldig ulikt. Det er mye som spiller inn på om dette var greit eller ugreit. På den ene siden synes jeg det er fint at du tar ansvar for å inkludere den nye - og jeg synes det var dårlig at ingen andre gjorde det. Jeg har selv vært "den nye jenta" i min kjæres gjeng - og følte meg ikke spesielt godt mottatt. Ingen gadd å vise noe særlig interesse, og det synes jeg var litt leit - og ikke minst kleint å sitte der som en outsider som ikke hadde noe der å gjøre. Kompisen din burde "passet bedre på" jenta si, og sørget for at hun ble inkludert! På den andre siden hadde jeg jo ikke likt om mine venninner var superinteressert i typen min, nusset og klemte og stilte tusen spørsmål. Uavhengig av om vi har et trygt og godt forhold. Å trekke ut stolen er en typisk romantisk handling, selv om du gjorde et humoristisk poeng ut av det. Og å tilby seg å "steppe inn" for kjæresten i nevnte hobby, er heller ikke greit, synes jeg. De to tingene, samt kyss og klem, kunne du med fordel droppet. Man klarer fint å være inkluderende og interessert uten disse tingene. Totalt sett er det ikke så rart at kompisen din oppfattet dette feil, selv om du bare mente å være hyggelig. Du får prøve å forklare ham dette. At du beklager hvis det virket som du flørtet, men at du var bekymret for at hun ikke skulle føle seg inkludert. Og legg gjerne til at du burde tenkt deg om, så du ikke ble oppfattet feil Anonymkode: a94ff...375 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #35 Del Skrevet 11. desember 2017 Ganske vanlig å gi folk en klem eller kyss på kinnet, trekke ut en stol, inkludere folk i samtalen osv. Alt dette er innenfor. Det ene her er det at du tilbød deg å bli med på en "intim" aktivitet. Det er litt utenfor i norsk sammenheng. Anonymkode: e9c0b...abb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #36 Del Skrevet 11. desember 2017 2 timer siden, puzi88 skrev: Kyss på skinnet? Hadde banka dritten ut av deg og skjelt ut dama mi hadde det vært meg. Helt uakseptabel holdning. Du er en råtten kompis. Håper virkelig dette kun var fylla Nå er det strengt tatt forskjell på å kysse på kinnet og skinnet, litt avhengig av hvor skinnet befinner seg. Anonymkode: 43e99...122 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 11. desember 2017 #37 Del Skrevet 11. desember 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hobbyen krever noe intimitet Ja, ikke sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
s0la Skrevet 11. desember 2017 #38 Del Skrevet 11. desember 2017 1 hour ago, Overrasket said: Ja, ikke sant. Enig i at det virker som om alle egentlig var skyld i situasjonen. Kjæresten var for passiv, kameraten (TS) tøyde grensene og hun var kanskje akkurat litt for kjærlig. Ehhh ... tror nok at det var hun som ga TS et kyss på kinnet. Så TS kan jo ikke lastes for det. Dog er jeg enig, det er for meg veldig kjærlig å få kyss på kinnet. Å har lest feil da! *kremt* ikke sovet i natt. Vel, jeg hadde IKKE kysset kompisen til kjæresten på kinnet heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #39 Del Skrevet 11. desember 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Okey. Møtte dama til en av mine beste kompiser for første gang i helgen. Dagen etter var han mildt sagt gretten, og det kom frem at han sterkt mislikte kjemien mellom meg og henne og mente at jeg hadde tråkket over en grense. Noen ting jeg husker fra kvelden: - Klemte henne da vi hilste mens de andre i gjengen håndhilste. Det var egentlig en litt pinlig tabbe fra meg som skjedde på autopilot. - Dro ut stolen for henne ved middagen som en spøk fordi hun brukte så lang tid på å sette seg. Hun smilte til meg på det jeg oppfattet som en flørtende måte, og etter det var jeg ganske forsiktig med henne. - Fikk det samme blikket etter at jeg serverte henne poteter etter at typen hennes noe lite classy hadde sendt dem forbi henne til meg. - Stilte henne MANGE spørsmål og prøvde å bli litt kjent, fordi de andre knapt nok enset henne (småsjenert gjeng). - En felles hobby kom opp hvor hun spøkte om at hun var litt oppgitt over at typen ikke holdt på med det, og jeg litt flåsete sa at jeg kunne steppe inn for han når som helst. Hobbyen krever noe intimitet, og dette var den eneste gangen jeg følte selv at jeg hadde tråkket for langt. Snakket ikke mer med henne etter dette. - Klemte henne igjen da de dro, hun sa ingenting spess til de andre, men kyss på kinnet og "hyggelig å treffe deg" til meg. Over grensen? Anonymkode: 4588f...e1f Jepp. Anonymkode: c57d4...277 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 11. desember 2017 #40 Del Skrevet 11. desember 2017 Tråden er ryddet for personangrep - Safiye, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå