miaen Skrevet 31. januar 2005 #1 Del Skrevet 31. januar 2005 Hei !! Idag er første time bestilt.. Hun hadde gode erfaringer, men å behandle folk som sliter med å bli gravid. Noen som har prøvd dette ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stefi Skrevet 31. januar 2005 #2 Del Skrevet 31. januar 2005 Å der tok du ordene ut av munnen min. Lurer også på om noen har erfaring med dette. Kom igjen da damer, svaaaaar da Miaen, fikk du noe pris på hva det koster og slikt? La meg få høre hvordan det går. Blir du fornøyd skal jeg manne meg opp å (er litt redd de nålene) Kykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 31. januar 2005 #3 Del Skrevet 31. januar 2005 Det koster rundt 300 kroner gangen. Tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. februar 2005 #4 Del Skrevet 1. februar 2005 Jeg ble gravid ved hjelp av akupunktur. I mitt tilfelle så ble jeg behandlet for å få regelmessig mens pga pco og får å få igang eggløsning (Henger sammen). Behandlingen gikk ut på å fjerne problemet (fikk beskjed om å unngå å melkeprodukter og banan - samt å spise flere varme måltider). Dersom dere går til noen som sier at vi skal styrke kroppen din og ikke fjerne problemet så bytt akupunktør. Jeg var hos ei dame som ville behandle meg på den måten, men det ble kjempe dyrt og var ikke til hjelp. Dersom du er så heldig å ikke ha noen problemer med mens og eggløsning idag så holder det med et par behandlinger som mest sannsynlig går på stress i kroppen. Når vi tenker på å bli gravid 24 t i døgnet så stresser kroppen og du blir ikke gravid før du klarer å slutte å tenke på det. Dersom du har noen av mine plager så regn med å få 10 - 15 behandlinger. Du bør ikke slutte når du føler at det er greit. Hun jeg gikk til og det jeg har lest på nettet tilsier at du bør slutte når akupunktøren mener det er greit (evt. når du har blitt gravid). Jeg anbefaler akupunktur på det varmeste. Har lest masse i ettertid og de påstår nå at det hjelper med nåler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaen Skrevet 1. februar 2005 Forfatter #5 Del Skrevet 1. februar 2005 Gjest : Tusen takk for svar. Veldig greit å få høre om akkupunktur fra noen som har prøvd det. Stefi: Tror det kostet 300 første gangen, og ca 260 de andre gangene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. februar 2005 #6 Del Skrevet 2. februar 2005 Akupunktøren som jeg går til setter også et par nåler på det psykiske for å dempe stress. Jeg er veldig spent på hvordan det har gått og om det har virket denne måneden. Har bare vært et par ganger ennå, da.. :-) Jeg betaler 450,- pr gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. februar 2005 #7 Del Skrevet 10. februar 2005 Min bror hadde dårlig kvalitet og prøvde ak. Det fungerte for jeg har en kul nevø nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. februar 2005 #8 Del Skrevet 10. februar 2005 Hei ! Glemte å logge meg på...miaen her... :oops: Nå, har eg hatt min første time hos akkupunktør. Om det hjelper vil tiden vise, men det var hvertfall fantastisk deilig.. Så avslappende, selv om en låg der med nåler i kroppen. :-) Kjente strømninger i kroppen, mens en låg der å hørte rolig musikk.. anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stefi Skrevet 10. februar 2005 #9 Del Skrevet 10. februar 2005 Det hørtes behagelig ut.... tror jeg :-? Er litt redd de nålene,men har fryktelig lyst og prøve. Var det vondt? Den lille tolmodigheta jeg hadde er i ferd med å renne ut La meg få høre hvordan det går da miaen. Så kanskje jeg manner meg opp og prøver også Lykke til, krysser fingra for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå