AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #41 Del Skrevet 10. desember 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du fortalte en bruker på kg noe privat på pm og en annen bruker brukte dette imot deg i en tråd? Forstår jeg deg rett nå? Det bør du rapportere til moderator. Anonymkode: fb408...8bf Enig i den. Er såpass mange sprø folk her inne at moderatorene sikkert bare er glad til for å kunne kaste noen ut. 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samme her. Det er hva som har skjedd meg på jobb. Jeg er en østers, forteller aldri noe videre. Men blir utsatt for manipulasjon og spill muligens. Anonymkode: c56b5...7a1 Men hvis du er en østers, hvordan kan noen da ha fortalt videre noe? Er det navnet ditt eller andre kjennetegn? Anonymkode: c8bf7...948 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #42 Del Skrevet 10. desember 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig i den. Er såpass mange sprø folk her inne at moderatorene sikkert bare er glad til for å kunne kaste noen ut. Men hvis du er en østers, hvordan kan noen da ha fortalt videre noe? Er det navnet ditt eller andre kjennetegn? Anonymkode: c8bf7...948 Hvis noen forteller meg noe forteller jeg det aldri videre. Det var hva jeg mente med østers. Det vil ikke hjelpe å melde fra desverre. Skal ikke melde med noen her igjen. Anonymkode: c56b5...7a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #43 Del Skrevet 10. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvis noen forteller meg noe forteller jeg det aldri videre. Det var hva jeg mente med østers. Det vil ikke hjelpe å melde fra desverre. Skal ikke melde med noen her igjen. Anonymkode: c56b5...7a1 Lurt. På så mange måter.. Jeg brøt kontakten med en her inne for en tid siden. I etterkant fulgte vedkommende etter meg og skrev passiv-aggressive innlegg i alle tråder jeg deltok. Da jeg leste tråden din tenkte jeg at du kanskje var han, og skulle til å sende melding for å si at han kan være trygg på at jeg ikke sier ting videre. Men så kom jeg på at hvis du var han, så ville jo det nettopp være målet ditt, å oppnå kontakt med meg. Jeg har meldt fra til moderatorene om stalkere og folk som sprer info, flere ganger. Det hjelper absolutt, hvis stalkingen og spredningen av info er reell. Anonymkode: c8bf7...948 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #44 Del Skrevet 10. desember 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lurt. På så mange måter.. Jeg brøt kontakten med en her inne for en tid siden. I etterkant fulgte vedkommende etter meg og skrev passiv-aggressive innlegg i alle tråder jeg deltok. Da jeg leste tråden din tenkte jeg at du kanskje var han, og skulle til å sende melding for å si at han kan være trygg på at jeg ikke sier ting videre. Men så kom jeg på at hvis du var han, så ville jo det nettopp være målet ditt, å oppnå kontakt med meg. Jeg har meldt fra til moderatorene om stalkere og folk som sprer info, flere ganger. Det hjelper absolutt, hvis stalkingen og spredningen av info er reell. Anonymkode: c8bf7...948 Jeg er en hun, og har bare hatt kontakt med noen få på pm. Ikke fulgt etter noen eller vært ufin, eller delt privat informasjon videre. Jeg forteller heller ikke til noen, på pm eller i forumet, hvem jeg snakker med på pm. Nå bryter jeg kontakt med de som har vært og stenger pm funksjonen. Det er trist at slikt skjer. Anonymkode: c56b5...7a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #45 Del Skrevet 10. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en hun, og har bare hatt kontakt med noen få på pm. Ikke fulgt etter noen eller vært ufin, eller delt privat informasjon videre. Jeg forteller heller ikke til noen, på pm eller i forumet, hvem jeg snakker med på pm. Nå bryter jeg kontakt med de som har vært og stenger pm funksjonen. Det er trist at slikt skjer. Anonymkode: c56b5...7a1 Ja det er trist (Mente ikke at du var han, men det ville jo uansett vært han jeg meldte...og ikke deg.) Anonymkode: c8bf7...948 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #46 Del Skrevet 10. desember 2017 1 hour ago, AnonymBruker said: Ok. Ja, jeg tror det finnes enkelte gjenger av småfolk her inne. Det er jo bare å se hvordan enkelte AB får fire likerklikk innen ett minutt, på helt lamme kommentarer. Anonymkode: c8bf7...948 Er nok noen klikker som har kontakt på PM ja. Anonymkode: cb541...a5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå